Nova CB 650R

Attachments

  • 20210125_122258.jpg
    20210125_122258.jpg
    518.8 KB · Views: 97
krasan primjerak, reklo bi se future classic!
ti si ustvari neshvaćeni umjetnik ako je suditi po tvojim jubito uratcima..
 
Cool mix.
Dominator sa DRZ maskom i fender, full wrap handguards, ludi volan, dobri retrovizori.
 
  • Like
Reactions: Nero
bok ekipa...evo da oživimo malo temu..Prije tjedan dana sam postao vlasnik ovoga modela,pa da napišem neki moj osvrt(možda neću biti objektivan jer mi je prvi motor).
E ovako,polagao sam na mt07 pa ću povući usporedbu s njim.
Prvo-motor puno bolje i kvalitetnije izgleda,a i na dodir je osjećaj puno više premium na odnosu na 07
Vožnja po gradu je odlična s njim jer je motor dosta agilan i okretan,a četiri cilindra fino odradjuju na nižim okretajima.Išao sam na jednu dužu vožnju do Zg i natrag i ugodan je za vozit,jedino što mi postane neudoban za ramena nakon sat vremena vožnje(ali to može biti i zbog moje visine 1,85m).
E sad,novi je motor pa ga baš nisam nešto pretjerano stiskao jer su mi rekli prvih 1000km da budem blag,ali dao sam mu oduška jednom čisto da vidim i mogu reći kad prodje 8000rpm jako dobro ide pogotovo za mene kao novog vozača.Spojka je puno lakša nego na 07 i samim time i gradska vožnja bolja.
Uglavnom za prvi motor mislim da sam napravio dobar potez s ovim motorom.Budem vidio nakon nekog vremena kakav će biti kad se mali oslobodim više:)
LCD ekran je dobar,ali kad je jako sunce slabije se vidi pa je to minus jer konkurencija ima TFT manje više.Od opreme ima sustav protiv proklizavanja i to je to.Nikakve gluposti sa načinom vožnje i slično.I kočnice su vrhunske,baš su dobro s tim napravili..čak mi i frend kaže koji vozi supersport motore da ima bolje kočnice nego neki supersport motori što je meni jako bitno.
Uglavnom ja sam prezadovoljan sa odabirom.A za koju godinu kad se stekne iskustva predjemo na 1000:)
 
Odlican je to motor. Po gradu se vozi lako jer moze biti dosta u visokom stupnju zbog momenta kao na litrama...Jedino mozda malo fali snage na visim okretajima al dobro to je stvar navike... Kvacilo mu je butter smooth! Ovjes mu je vise nego dobar kad je istrpio kenjca od 120 kg po zavojima...drzi ko po tracnicama... jedino gume koje dolaze sa njim su mi meh...
 
  • Like
Reactions: Dene
bok ekipa...evo da oživimo malo temu..Prije tjedan dana sam postao vlasnik ovoga modela,pa da napišem neki moj osvrt(možda neću biti objektivan jer mi je prvi motor).
E ovako,polagao sam na mt07 pa ću povući usporedbu s njim.
Prvo-motor puno bolje i kvalitetnije izgleda,a i na dodir je osjećaj puno više premium na odnosu na 07
Vožnja po gradu je odlična s njim jer je motor dosta agilan i okretan,a četiri cilindra fino odradjuju na nižim okretajima.Išao sam na jednu dužu vožnju do Zg i natrag i ugodan je za vozit,jedino što mi postane neudoban za ramena nakon sat vremena vožnje(ali to može biti i zbog moje visine 1,85m).
E sad,novi je motor pa ga baš nisam nešto pretjerano stiskao jer su mi rekli prvih 1000km da budem blag,ali dao sam mu oduška jednom čisto da vidim i mogu reći kad prodje 8000rpm jako dobro ide pogotovo za mene kao novog vozača.Spojka je puno lakša nego na 07 i samim time i gradska vožnja bolja.
Uglavnom za prvi motor mislim da sam napravio dobar potez s ovim motorom.Budem vidio nakon nekog vremena kakav će biti kad se mali oslobodim više:)
LCD ekran je dobar,ali kad je jako sunce slabije se vidi pa je to minus jer konkurencija ima TFT manje više.Od opreme ima sustav protiv proklizavanja i to je to.Nikakve gluposti sa načinom vožnje i slično.I kočnice su vrhunske,baš su dobro s tim napravili..čak mi i frend kaže koji vozi supersport motore da ima bolje kočnice nego neki supersport motori što je meni jako bitno.
Uglavnom ja sam prezadovoljan sa odabirom.A za koju godinu kad se stekne iskustva predjemo na 1000:)
Zanimljivo mi je ovo neudoban za ramena, poznanik (inače tvoje visine)je prije par godina kupio novi cb650r i stalno se bunio na tu udobnost,i za ramena i ruke,to ga je toliko smetalo da ga je već nakon godine dana misli prodati,pa mu je onda dao opet priliku,podigao mu volan ali i dalje nije bio zadovoljan i na kraju ga je zbog toga lani prodao.
E da,on je bio bauštelac tako da ti bolovi možda i nisu radi motora
 
Last edited:
meni frend prodao zbog volana. 170 cm i stalno se zalio na neudobnost ostalo sve vrh
 
Hmm..a neznam budem vidio kako će dalje biti..možda je i do položaja kako sjedim jer mi puno lakše bude kad se priljubim guzicom uz tank nego kad sam 5cm od njega jer mi onda ruke budu opuštene a težina na guzici.A možda je i do mog kočenja jer dosta naglo kočim pa se oslanjam na ruke,pa moguće zbog toga bolovi
 
Hmm..a neznam budem vidio kako će dalje biti..možda je i do položaja kako sjedim jer mi puno lakše bude kad se priljubim guzicom uz tank nego kad sam 5cm od njega jer mi onda ruke budu opuštene a težina na guzici.A možda je i do mog kočenja jer dosta naglo kočim pa se oslanjam na ruke,pa moguće zbog toga bolovi
Ma samo uživaj u vožnji i doći će sve na svoje
 
Mene je smetao kut pod kojim su šake kada uhvatim za guvernalu.
Guvernale su takve, da kada ih, pri namještanju, guraš od sebe, zavrću vanjske krajeve šaka nagore, a kad vučeš k sebi, nadolje. Tako se i automatski okreće ruka u zglobu ramena.