Nova CB 650R

je, i nekih slovenskih supljih cijevi. i ova jubilarna r6 je skrsena, puni optimizma s pogresnim gumama.

1611136411320.jpeg
 
dok vidim kakve sve sklepe prolaze tehnički po njemačkama, ovi moji motori su apoteka..
 
i ne samo vurice, kod mene je sve sređeno da naletavaju takve jelenčine kak si ti
 
gledanje videa na jubitou nije vožnja
to ti je ko da drkaš cijele dane, a okolo pričaš kako puno jebeš, ali ti ionako sve znaš o tome..
 
A ove fore s previše, premalo itd, na dnevnoj bazi (ne trenutno jer je faking zima) viđam ljude sa NC750, u parovima, ovako, onako, s nekima sam čak i lijepo razgovarao, nikom nije falilo snage ni momenta... Mislim kad bi netko od njih sjeo na ovu 650-ku, da bi imali dojam da su u space shuttleu

Ja ovaj motor gledam kroz prizmu Horneta, kojeg je po nekoj logici trebao nasljediti na tržištu i od kojeg je definitivno manje zabavan i pitomiji motor. Honda je pokušala jednim motorom popuniti dvije klase - entry level / mid level nakeda, i mislim da nisu uspjeli u tome. Trebali su napravit jeftiniji pandan MT07, i jedan jači naked tržišno u rangu s MT09/Z900.
 
ja sam mjerio slovenku na panoniji, runda 2:04-2:05 sa cbr 600rr.
jako smjesan motocikl.

kawa 636 2013. stelanje kompresije i povrata samo u jednom stapu, u drugom stapu preload. ne znaci nista, vozio, vozio i u dvoje, za moj pojam radi svoj posao.
meni je dosla kao motcikl koji pri spustanju sa voznje na zadnjem udara u vilici do kraja, rekoh, nemoj vozit na zadnjem, sala, napravili smo, vise ne ide vilica na blok kada se spusti za zadnjeg.
Nisi u pravu . Obe prednje vilice su iste showa Bp, a zadnji amortizer stisne se opruga i to je to . Za nesto vise na stazi se mjenja amortizacija , ali to znas....
 
Meni na mome pati isto ovjes al nazalost ne zbog jako brze voznje vise zbog slicnosti kilaze mene i motora 😂 ali realno bolje mi ni ne treba. Stvrdnio sam prednje amortizere i sada se puno bolje vozi.. jedino malo zadnji zeza ali i na tome cemo poradit dijetom ali ne motora xD
 
ma on jedino može na kažiprstu vrtit klimpača dok gleda na jubitou kak drugi vrte krugove..
 
Nije za javnost, ali jaaaako sporo.
Stazu treba znati vozit, koristit citavu sirinu imat gume. Ja sam pregrijao te diablo rosso i pao nakon 5 krugova. Poslije toga sam isao sa dominatorom na kartig stazu tsmo.
 
Nije za javnost, ali jaaaako sporo.
Stazu treba znati vozit, koristit citavu sirinu imat gume. Ja sam pregrijao te diablo rosso i pao nakon 5 krugova. Poslije toga sam isao sa dominatorom na kartig stazu tsmo.

Vtrkom si pao? Mene je to isto prpa i zato se sve mislim jel bi grobnik probao xD ali barem djir napravit da se mogu kurcit (iako nece znat da sam vozio 90kmh haha)
 
Moras imat gume. Ako imalo brze vozis.
Novi grobnik podnose i supercorse, racetec, rs10, a mogu i na ulicu.
 
Kad se približiš vremenu profesionalca na 10--12 sekundi onda možeš počet pričat o gumama, ovjesima, TTX i ostalim sranjima. Ako voziš 30-40 sekundi od profesionalca, onda si očito spor ko blato, dobre su ti i drvene gume i fiksni ovjes sa stare bicikle, jer je očito da si jako spor i da moraš puno radit najprije na sebi, a tek onda po motoru.
 
  • Like
Reactions: diesel power