Nova CB 650R

Kad se približiš vremenu profesionalca na 10--12 sekundi onda možeš počet pričat o gumama, ovjesima, TTX i ostalim sranjima. Ako voziš 30-40 sekundi od profesionalca, onda si očito spor ko blato, dobre su ti i drvene gume i fiksni ovjes sa stare bicikle, jer je očito da si jako spor i da moraš puno radit najprije na sebi, a tek onda po motoru.

Šta je žalosno, rekao bih da je Sredzu ovdje u pravu.

Cestovne (touring) gume i amater lako pregrije na stazi. Ne trebas ici na KR slick, al neki gp racer ili supercorsa bi svakome odgovarli na stazi (prvenstveno pišem o sebi tu).

Cestovnjača nakon 4 kruga postaje opasna, amateri (uključujući mene) su skloni ispucavanju jer sporo ulaze u zavoj i lako je završiti na glavu.
 
  • Like
Reactions: ropee and barba
Šta je žalosno, rekao bih da je Sredzu ovdje u pravu.

Cestovne (touring) gume i amater lako pregrije na stazi. Ne trebas ici na KR slick, al neki gp racer ili supercorsa bi svakome odgovarli na stazi (prvenstveno pišem o sebi tu).

Cestovnjača nakon 4 kruga postaje opasna, amateri (uključujući mene) su skloni ispucavanju jer sporo ulaze u zavoj i lako je završiti na glavu.
Ma za gume se slažem, mislim da je glupo ić na pistu sa takvom gumom (touring), ne treba ni slick jer ga neće moć ugrijat, ali neka supercorsa ili slično.
Referirao sam se na ona pisanja da je motor spor, ovijes slab itd.
 
Dva su moguca razloga da ti na cbr 600rr fali konja.. li ne znas vozit ili si kapacitet za motoGP 😆

znas kako to ide... nikad dosta konja

ja kad sam vozio zx6r isao mi je ko lud... vrtio ga , ganjao , sve top...

nakon njega uzeo zx10r... i nakon dvi godine voznje na njemu isao napraviti djir na toj svojoj bivsoj zx6r ( prodao ju kolegi)...

... i cudio sam se tih 20 km koliko sam se provozao kako motor ne ide... zavrtim ga druga, treca onako junacki i sam se sebi u kacigi smijem sto je to... pa reko ne ide s mjesta :mrgreen:

dvi godine prije mi je ta sestica letila...

Onda nakon 7 godina na 10-ki uzmen malo vozat Bmw S1000RR i onda vidis kako to jos bolje ide... pa sad ni 10-ka vise ne ide kako mi je isla... itd itd...:)
 
A kad sjednem sa vtr na 600, kao da mi je voda usla u usi. I okretanje do 7-8000 ne donosi nista.
 
Uzeo mi rijec iz usta :mrgreen:

ja kad sjednem na VTR jedino sto me puca je nostalgija... :mrgreen: snaga i ubrzanje i ne bas:rolleyes:

636 2005 kojeg sam vozio i sa zubom manje naprvo... ne znam bil VTR uspila ostat ispred
 
je, samo 600 moras drzati iznad 10 000 i onda ide, dreka, frka, zbrka, dok na velikom V2 i ne osjetis da neso radis da bi isao
ide skoro i ne znam bil ...
imali smo na vtr temi 2016. izvadio sam ubrzanja
moja direktna usporedba, kada smo zamjenili na turi, hoce oni probavat VTR i sjeo na gejesiksa 600, reko koji mu je, da mu nije nesto zacepljeno.
 
VTR SP je valjda jedini V2 koji se po pitanju razvoja snage vozi ko redni 4... zato i je fora, al da nešto spektakularno ide pa bome i nejde :mrgreen:

636 mu uzme mjeru bez problema, ko uostalom i svakom V2 starije generacije

od tih V2, 1299 ili 1290 već pristojno povuku

V4 1100 talijani lete
 
Brzo smo otišli sa 4 redna od 90-ak konja na V2 od 210 konja... just sayin...

Uglavnom, dosta me zanima kako će ta ulazno-srednja klasa izgledat... Hondica ima konja, Aprilia, sad će i Triump, Yamaha je već na poznatom terenu... Nadam se nekom ozbiljnom usporednom testu... Iako, realno, po papiru, Aprilia bi trebala bit najbrža, za Hondu iskreno navijam da se ulovi titule all aroundera...
 
Nemoj me krivo razumit
Prosle godine sam malo vozio 636 i naspram ovih mojih drndi je kirurski precizan, mozes gadjat muvu u apexu.
 
  • Like
Reactions: stipe_zxr
VTR SP je valjda jedini V2 koji se po pitanju razvoja snage vozi ko redni 4... zato i je fora, al da nešto spektakularno ide pa bome i nejde :mrgreen:

636 mu uzme mjeru bez problema, ko uostalom i svakom V2 starije generacije

od tih V2, 1299 ili 1290 već pristojno povuku

V4 1100 talijani lete


ocito nisi vozia novu osu...kad po tebi aprilia leti.
121Nm talijan - 140Nm osterajh

nisam vozia apriliju,ali austrijanac je testiran na zahtjevnoj dionci 3x i nema mu ravnog...
 
Nis puno tibor tu nije fulao

naspram drugih v2 ima skroz drukciji razvoj snage... nema ono klasicno da bas dize iz nule kao v2, vec ipak vise trazi vece okretaje... al zato kroz cijeli raspon okretaja vise manje vuce jednako...
 
Odnosno dole nije kao v2 a gore nije kao redni 4...

uglavnom neka kombinacija izmedu
 
Ima relativno kratak hod klipa, eb ga 100 mm promjer.
Ali na 4000 ima 90 % okretnog momenta.
Do 4000 ruki-cuki.


@infinity

Zaboravlja da je v4 1100 4 cilindra, znaci 3000 i plus vise okretaja, krace brzine.
Ja si ni zamisliti ne smijem kako ide 1100 4 cilindra sportski motor.