Nova CB 650R

Za sad nece :mrgreen:

ima mi ono nesto:)

a gle... ta vtr sp mi je dugo godina napeta i uvijek sam gledao da si ju uzmen i malo isprobam i provozam...

i prije nego sam je probao sam otprilike znao sto ocekivat i tako si poslozis u glavi i onda je motor dobar, nema sto... a i u garazi kad je vidim mi uvijek izmami osmjeh...ima nesto i u tome:D

a sad o voznim karakteristikama... ipak je to motor star sad vec 20 godina... makar se ne vozi ona ni malo lose... kocnice na razini pa reko bi i R - ova puno puno mladih, snaga takva kakva je... nije ekstra al za recimo normalnu brzu cestovnu upotrebu zadovoljava... tezina se dosta osjeti al sto je tu je(y)
 
Karadolo, vtr nije zavrsen motocikl, vtr je homologizaciska platforma bio, ti kad pogledas da se usisi 58 mm promjera kod sp1 i 60 mm kod sp2, reklo bi se da je airbox premali. Durban airbox, powercomander je nesto sto joj najbolje mozes uradit, a taj motor ce podnijeti i 3 bara turbinu.

Made in krypton. Nije to aprilili ili tukac.
 
  • Haha
Reactions: Igor28
Sredju frende ostavi se gugla i odi vozit motor xD
 
  • Like
Reactions: Tibor
Karadolo, vtr nije zavrsen motocikl, vtr je homologizaciska platforma bio, ti kad pogledas da se usisi 58 mm promjera kod sp1 i 60 mm kod sp2, reklo bi se da je airbox premali. Durban airbox, powercomander je nesto sto joj najbolje mozes uradit, a taj motor ce podnijeti i 3 bara turbinu.

Made in krypton. Nije to aprilili ili tukac.

veći airbox traži i veća usisna tijela i injektore, to onda traži i druge trubice, sve to onda traži i druge bregaste, taman da to sve i nabaviš moraš ju mapirat i to najbolje direkt u ECU a ne preko PC i došao si kad zbrojiš dijelove i ruke na cifru koju si mogao u startu dat za najobičniji 750 il 636 koji će i dalje bit noviji, laganiji i brži jer ovo sve gore ti treba za nekih 140ks... 150 kolko je imala SP2 sa kitom zaboravi jer je financijski tek to vreća bez dna

aprilija po kojoj sereš je serijski imala više i kvalitetnije opreme od bilo kojeg japanca i to pred 20g... to što ni ona kurca s mjesta nejde je drugi par cipela, ali realno nije ništa lošija od VTR-a - uz redovito i ispravno održavanje milica il grom će te služit isto ko i svaki japanac, a ako si škrt i glup sjebat ćeš i VTR taman da je izrađen od najzelenijeg kriptona, zapravo jedino zeleno što sam ja pronašao na VTRu su bili oksidirani konektori od kineskih instalacija, kripton našao nisam

vozio si motor za koji nisi ni svjestan kako razvija snagu, a pričaš o turbinama, airboxima i nezavršenim prototipovima - smješno i komentirat

jedno je negdje nešto pročitati o nečemu a nešto sasvim drugo to iskusiti ili provesti u funkcionalno djelo

VTR je motor koji isključivo ima smisla ostavit u orginalu i uživat u njemu takav kakav je

jedino tako ima smisao i vrijednost koju ova CB650R nebude ni za 100g

VTR SP je produkt želje za naslovom, a CB650R excel izračun

kao uostalom i 90% novih hondi i motora općenito

ozbiljno stani i razmisli o čemu i šta pišeš
 
po meni se tlr vozi puno više kao r4 od vtr-a jer je špica u višim okretajima i puno je uglađeniji od ovih ostalih, što se meni osobno ne sviđa, a po svemu drugom je žali bože bačenog novca i trošenja vremena u bilo kakve preinake i nadogradnje, to samo budala može kupiti :mrgreen:

međutim, kupci cb650 nemaju pojma što je vtr niti će ikada imati pojma jer ih to ne zanima, isto tako kupci i fanovi vtr-a i sličnih iskopina nebi tog cb650 ni da im ga netko pokloni đaba, ova rasprava koju je pokrenuo gasterbajterski debil, jubito mehaničar i forumski ekpert je apsolutno besmislena
 
tvoj sklepani i skrpani vtr je hrpa smeća, glomazni otpad koji ne vrijedi i nikad neće vrijediti ništa, karađolov vtr je nešto sasvim drugo..
tlr nije imao problema s korpama, za razliku od većine honda u zadnjih 25 godina, počevši od vfr-a, cbr-a 900-1000, xx-a..

naporan si, neinteligentan te nemaš pojma o apsolutno ničemu
 
Zasto kupit V2 koji treba vrti ko 4 cyl da bi isao 😳

Odlucio se za V2 i kupio rsv( nisam imao para za ducati) upravo iz tog razloga da ide a ne vristi
 
Zasto kupit V2 koji treba vrti ko 4 cyl da bi isao 😳

Odlucio se za V2 i kupio rsv( nisam imao para za ducati) upravo iz tog razloga da ide a ne vristi
to su gluposti koje pisu ljudi koji su okrenuli 20 km na motoru.
 
Last edited: