Evo napravia djir malo veci van grada sam, i sa zenom pa da napisem dojmove.
Znaci sta pisem je usporedba sa tracerom 900gt.
Zena je odusevljena, od polozaja, ugodnosti, cak kaze da joj se pari i dosta sigurnija africa tako da je tu dosta bolje od tracera za suvozaca. Generalno je udobnost puno veca nego na traceru (za vozaca). Nakon cca 100-150 km trazilo mi je za stati sa tracerom, ili se malo dignuti na noge, ili poceti malo micati se po sicu, na africi nakon iste km i zena i ja osjecamo da mozemo jos da nije problem.
Ja sam na traceru imao mali vizir tako da je i ode nesto bolja zastita od vitra ali ja volim da puse tako da mi to nije problem.
Ponasanje na cesti (voznja) niti malo ne zaostaje za tracerom, znaci ode ne mislim da nekom extremno brzoj voznji na granici (to nisam ni provao) nego o normalnoj/malo brzoj voznji.
E da i dct me svakog dana sve vise odusevljaja, pogotovo u voznji po gradu di sam totalno bezbrizan (ko na skuteru) i ne moram se zajebavati sa mjenjacem i kumplugom. Van grada mi se isto pokazao top, nemam pojma ko da uci moj stil i nacon voznje tako da mi je pocea malo citati misli
. Udjiru danas nisam imao potrebe sam minjati brzine a tempo je bia malo brzi
.
Kako dugo nisam vozija ovaj djir motor polozaj nogu (noge vise zada) na traceru mi jos uvik vise pase, ali ce vjerojatno sa vremenom i taj osjecaj izblidit.
Grad je definitivno di me odusevljava, sta dct, sta lezeci vise ne postoje, kornize i skale obozavam, jedva cekam naletit na njih da ih priletim ili se popnem i spustim
.
Ono sto jos moram provjeriti je pokazivac goriva, i na traceru i sada ode mi je dosta neprecizan, tj do pola tanka je otprilike ok nakon toga naglo padne. Ne znam kako je ostaloj ekipi, ako moze koji info kako vam radi pokazivac goriva.
Uglavnom super zadovoljan motorom.