Nova Honda Africa Twin

Bruno1

Member
Dec 18, 2012
365
0
16
Split
Valjalo bi stavit u N ako se motor pomiče po garaži li negdi da getriba ne vrti bez ulja mada neće to vele naškodit i a i lakše je micat.A šta se tiče semafora ja ga ubacin u N ako ću stajat duže valjda tako triba za sve dual clutch getribe.
 

Sredju

Well-known member
Dec 29, 2013
4,146
26
48
50
Wien
Za dsg pisu suprotno. Ali hondin dct u motociklu ne radi kao dct u autu.
Ja nisam vozio hondu sa dct, ali mislim da u prvoj i na lergasu, pustenom kocnicom, ona ne krece, tek kada se da gas.
 

seki22

Well-known member
Mar 29, 2009
5,821
27
48
1016
malo tu,malo tamo,malo svugdi
Za dsg pisu suprotno. Ali hondin dct u motociklu ne radi kao dct u autu.
Ja nisam vozio hondu sa dct, ali mislim da u prvoj i na lergasu, pustenom kocnicom, ona ne krece, tek kada se da gas.
Tako je
Ja nekad prije gasenja ubacin u ler(N) a na semaforu ne bas......
Jedino sko nesto radin pa da slucajno ne okrenen 2 mm gas pa motor krene....😂
A desavalo se
 

seki22

Well-known member
Mar 29, 2009
5,821
27
48
1016
malo tu,malo tamo,malo svugdi
Valjalo bi stavit u N ako se motor pomiče po garaži li negdi da getriba ne vrti bez ulja mada neće to vele naškodit i a i lakše je micat.A šta se tiče semafora ja ga ubacin u N ako ću stajat duže valjda tako triba za sve dual clutch getribe.
Da za micanje bilo di ubacin u N
Puno lakse je micat i nema straja da slucajno ne stisnes gas
Semafor vec san reka u prethofnom postu ali da se nadovezen
Kad ubacis u N onda kd opet oces ubacit u brzinu ide u D a onda moras opet pritisnit da bude S
A to mi je too much na semaforu za nekoliko sekundi stajanja
 

massa.st

Active member
Mar 19, 2009
4,461
15
38
HR jug
Meni je dobra ova u crnoj boji.
Mat crna mi je isto lipa, u biti jebena, ali ne volim na svojim vozilima mat boje tako da nebi mat uzima nikada.
 

DiAbLeRo

Well-known member
Nov 9, 2009
2,941
63
48
47
blizu oltara
Vridi li to tih para?
Teško mi je reć, nisam se baš previše igrao ovjesom, osim u modovima vožnje gdje se donekle osjeti razlika. Razlog je komplicirano sučelje i komande koje vozačku interakciju svode na dvomjesečni RTFM kurs prije nego što uspiješ promijeniti neku banalnu postavku. Honda bi trebala kidnapirati nekog UI/UX inžinjera iz konkurentskih firmi ako već ne zna sama.

I sta kaze africa :)
Nije mi legla. Ovo je moje osobno mišljenje pa kom pravo kom krivo. ;)
Preteška je i visoko joj je težište, DCT radi grubo, pretpostavljam da je to jer motor ima puno više momenta i snage pa su opterećenja na mjenjaču puno veća od Xadva gdje isti sklop radi puno blaže i bolje u skladu s motorom i ciklistikom. Logika je vrlo slična, modovi D i 3 Sa su dobro proračunati, tu nemam zamjerki. Sic je tvrd i rubovi oštri, zabolila me guzica nakon sat vremena, a štafne i kočnica su postavljene naprijed i relativno visoko skoro kao kod čopera. A kad već motor nema spojku i mjenjač, mogli su i kočnicu s noge premjestit na lijevu ručicu volana pa bi bio pravi maxiskuter! Zbog prednjeg kola od 21 nije baš kraljica agilnosti a i osjećaj za prednji kraj je daleko od izravnog i jasnog. I onaj mali ekran je višak. Meni je daleko najljepši veliki enduro ali da je kupujem, uzeo bih najjeftiniju verziju sa klasičnim mjenjačem. I oprostio joj sve mane. :)
Sve u svemu do jučer sam mislio da je Africa Twin 2020 sa DCT mjenjačem i EERA ovjesom vrh vrhova, a sad sam siguran da nije.
 
  • Like
Reactions: Boxer_st

toecutter

Well-known member
Feb 22, 2006
1,684
108
63
39
LA
Jos malo pa ce sam i vozit, a sofer ce moc surfat po forumu u meduvremeni..

Ne svida mi se ta buducnost..
I ja bih kada bi je uzeo..uzeo u osnovnoj verziji bez tih dindi mindi..
 
  • Like
Reactions: MOONSHIELD

ivan_m

Active member
Nov 30, 2007
960
32
28
33
Šibenik
Nije mi legla. Ovo je moje osobno mišljenje pa kom pravo kom krivo. ;)
Preteška je i visoko joj je težište, DCT radi grubo, pretpostavljam da je to jer motor ima puno više momenta i snage pa su opterećenja na mjenjaču puno veća od Xadva gdje isti sklop radi puno blaže i bolje u skladu s motorom i ciklistikom. Logika je vrlo slična, modovi D i 3 Sa su dobro proračunati, tu nemam zamjerki. Sic je tvrd i rubovi oštri, zabolila me guzica nakon sat vremena, a štafne i kočnica su postavljene naprijed i relativno visoko skoro kao kod čopera. A kad već motor nema spojku i mjenjač, mogli su i kočnicu s noge premjestit na lijevu ručicu volana pa bi bio pravi maxiskuter! Zbog prednjeg kola od 21 nije baš kraljica agilnosti a i osjećaj za prednji kraj je daleko od izravnog i jasnog. I onaj mali ekran je višak. Meni je daleko najljepši veliki enduro ali da je kupujem, uzeo bih najjeftiniju verziju sa klasičnim mjenjačem. I oprostio joj sve mane. :)
Sve u svemu do jučer sam mislio da je Africa Twin 2020 sa DCT mjenjačem i EERA ovjesom vrh vrhova, a sad sam siguran da nije.
To kako ti legne ovisi što si prije nje vozio...
Ja uz nju iman beverlya i katema nabiguza. Pošto je beverly u pogonu non stop kad poslin njega sidnen na Africu ki da san sija na space shuttle. Kad se dva tri dana vozin s katemom pa sidnen na Africu prvo mi je teška da mi se neda ni vozit, onda osjećaj ovjesa, ki da pliva, ono ki da si u citroen ajkuli, ne paše mi ništa nikako... Pa se nakon par dana opet naviknem i baš mi opet legne pa sidnen na katema ubi me bože krutosti i vibracija. I tako u krug...

Samo oću reći da se dojam može puno razlikovati ovisno o tome što si vozio prije nje...

Da je savršena nije, ali mislim da je odličan motor za ono što je namijenjen, a to je putni enduro. To šta bi mi tili da bude i praktično gradsko prometalo, udobna ki gold wing i na terenu sposobna ki enduro od stotinjak kg je druga stvar...