Nova Honda Africa Twin

Meni je bila prilika, na njuškalu je bia polovan Arrow šteta ne propustiti.

Jutrosnja misterija. Odem zavrtit đir, nakon nekog vremena stanem odmorit. Idem upaliti vergla li ga vergla ga neće da upali.. Nekako sastavi krenem dalje. Neda mi vrag mira stanem ugaslim da probam opet. Isti vrag. Vergla li ga vergla nikako da upali. Ko u filmu mlada dama na bijelom konju mi se prisulja s leđa. Srce mi je stalo.
Africa sastavi dođem doma. Opet par puta idem probat vergla li ga vergla jedva upali. Prošlo neko vrime sad pali iz prve. Neke ideje? Pao mi je na pamet imobilizator ali onda nebi upalila nekom logikom. Pumpa goriva se uredno cuje

Jučer se prebacia s motula 5100 na Shell Advance Ultra 10W40. Sad se salta milina
 
A ko ce znat
Te Africe bez DCT-a su codnovate😂😜🤪😎
Kao ono poluproizvod 😂😜😎🤪
 
Nebi reka. Zdravo vergla nema muke da ne zavrti. Sad pali ko mina
Ja bih krenija od najjednostavnijeg prema složenijem/skupljem:
- ima li goriva/radi li pumpa,
- prekidač bočne nogare,
- prekidač kvačila na volanu,
- HISS imobilizator/kod ključ,
- senzor radilice,
- ECU.

A možda joj se samo nije dalo kresnit.
🤓
 
Ja bih krenija od najjednostavnijeg prema složenijem/skupljem:
- ima li goriva/radi li pumpa,
- prekidač bočne nogare,
- prekidač kvačila na volanu,
- HISS imobilizator/kod ključ,
- senzor radilice,
- ECU.

A možda joj se samo nije dalo kresnit.
🤓
Tom logikom se vodim i sam
-goriva ima pumpa se veselo čuje na svaki kontakt.
-moguće samo opet u N je nebi triba igrat ulogu.
-prekidač kvačila isto ako je u N bar mislin
-HISS mi je palo na pamet ali sastavi nakon nekog vrimena.
-senzor radilice isto nebu reka jer dok vergla vidim da kupi signal okretaja po satu

Veselo vergla ali neće da sastavi. Kad sastavi radi kako kako triba. Sad pali na zub. Ne znam jel šta ima veze toplo/hladno?
 
Last edited:
CRF1000L CRF250L ista stvar? :ROFLMAO:

I meni se činilo da moj vergla lijepo samo malo duže dok uhvati, pa onda još neke lampice počeo palit i dizat ler gas nakon starta na par sekundi, pa onda jednom na brdu usred ničega u žumberku više nije lijepo verglao, srećom kako rekoh, na brdu.. zanemari teško disanje na videu, vruće je bilo, full oprema, trava visoka, motor 140kg..


Hoću reć, aku kad je loš, nemora značit da ćeš izmjerit mali napon kada motor radi ili ne radi, ali može značit da kad starter uzme svoje za verglanje, da u tom trenu pada napon previše za ECM ili neki senzor pa ne daje gorivo iako je prethodno pumpa svoje odradila, al ona nije bitna ako ECM odluči ne aktivirat injektor ili svjećicu ili oboje. Ako je star godinu dvije traži kvar drugdje, ako je 3-4-5 ionako ćeš ga mjenjat uskoro. Uglavnom puno gremlina pa novi aku sve riješio, ali dok nije crko do kraja nisam se dao uvjerit da je aku kriv. Okvirno ako par sati nakon duže vožnje izmjeriš manje od 12.9-13V već je sumnjiv. Naravno, tvoj problem može bit potpuno drugačiji obzirom da je riječ o motoru drugačije tehnologije. Iako s druge strane, to je honda, šta se može pokvarit osim akumulatora? :mrgreen:(y)
 
  • Like
Reactions: seki22 and Švabo
@BreakM hvala ima smisla. Krenem onda od aku-a, ide mu 3 godina izmjerim pa vidim dalje. Naišao sam ne fejsu da ih prekidač startera zeza tako da ću baciti oko i na to. Lako moguće da je jedna od te dvi stvari
 
@ BreakM: U kojoj je brzini kad upali nizbrdo na videu? Hvala
Ja svog 450 4T (karb) nisam mogao na guranje nizbrdo, 2 osobe, zablokira kotac u 1./2./3. brzini, isto tako ne mogu ni 125 4T (injection).
125 2T (karb) bez frke na zalet ravno sam uspijem.
 
@BreakM hvala ima smisla. Krenem onda od aku-a, ide mu 3 godina izmjerim pa vidim dalje. Naišao sam ne fejsu da ih prekidač startera zeza tako da ću baciti oko i na to. Lako moguće da je jedna od te dvi stvari
Na kraju ce bit akumulator😎
Meni ujutro amo rec zavrti dva puta pa upali....nakon toga cili dan sta se rece prvi zub......
Ali usa u 4 godinu.........moga sletit novi ili krajen lita ili tamo u 1 ,2 misec
 
@BreakM hvala ima smisla. Krenem onda od aku-a, ide mu 3 godina izmjerim pa vidim dalje. Naišao sam ne fejsu da ih prekidač startera zeza tako da ću baciti oko i na to. Lako moguće da je jedna od te dvi stvari
Neznam koje ti je godište ali bio je tvornički poziv zbog starter prekidača. Provijeri kod servisa dal je i tvoja bila na pozivu
 
@BreakM hvala ima smisla. Krenem onda od aku-a, ide mu 3 godina izmjerim pa vidim dalje. Naišao sam ne fejsu da ih prekidač startera zeza tako da ću baciti oko i na to. Lako moguće da je jedna od te dvi stvari
Spoji preko dobrih kablova bateriju od auta i probaj.

Tmax, kada prekidac startera ne radi nece uopce verglat. Ali to je bilo kod prvih godista, njegova bi trebala bit 2018.
 
Spoji preko dobrih kablova bateriju od auta i probaj.

Tmax, kada prekidac startera ne radi nece uopce verglat. Ali to je bilo kod prvih godista, njegova bi trebala bit 2018.
Budem je izmjerio. Na hladno je roknuka odmah. Nakon cca sat vremena vožnje i stajanja je imala problem s paljenjem. Sad opet pali ko mina 🤷
Krenem od aku-a
 
@ BreakM: U kojoj je brzini kad upali nizbrdo na videu? Hvala
Ja svog 450 4T (karb) nisam mogao na guranje nizbrdo, 2 osobe, zablokira kotac u 1./2./3. brzini, isto tako ne mogu ni 125 4T (injection).
125 2T (karb) bez frke na zalet ravno sam uspijem.
U drugoj, bilo je suho.. u istom trenu puštanja kuplunga sam pritisnuo i starter tipku nakratko jer sam imao neki feel da će pomoć i anlaser malo, a kod crf-a pritisak na starter tipku gasi svjetla istovremeno da oslobodi struju za start, htio sam mu dat max šansu jer odmah tu nakon što je upalio moram skrenut lijevo, ravno dolje ne vodi nikamo :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: xoox