Nova Honda Africa Twin

Moje iskustvo s oboje govori slijedeće. Ako je neka normalna pa i življa vožnja nemaš nikakvih problema. Ako su baš ekstremni drajveri tvoji s GS-ovima i ako imaju novije GS-ove..vodenjake.. onda bi ti mogli po cesti pobjeći jer je noviji GS ipak jači i po zavojima brži što zbog prednjeg kotača što zbog ovjesa.
Meni je Africa agilnija i ljepša i uvijek bi je radije odabrao nego GSa, ali nije ni GS naj prodavaniji bike bez bez veze.
Obzirom da ne planiraš duge ture onda ti ne bi trebalo smetati da je Africa manje udobna od GSa.

*navedene tvrdnje plod su vlastitog opažanja i ne moraju u stvarnosti biti točne :)
 
  • Like
Reactions: WraGG
Vozim sam, ne volim voznju u grupi, tako da mi nema tko bjezati. Africa mi je iznimno zanimljiva ponajvise radi DCT mjenjaca. Znam da ce sad krenuti pljuvanje, ali volim se voziti opusteno i ne razmisljati o kvacilu i mijenjanju brzina.
Svjestan sam da je GS bolji i brzi motor, ali gdje se god okrenem sve sami GS-ovi. Malo mi bezveze to, ali ako ne bude neke dobre alternative onda cu i ja GS-a. Sta je, tu je :)
 
  • Like
Reactions: jjoey and toecutter
Vozim sam, ne volim voznju u grupi, tako da mi nema tko bjezati. Africa mi je iznimno zanimljiva ponajvise radi DCT mjenjaca. Znam da ce sad krenuti pljuvanje, ali volim se voziti opusteno i ne razmisljati o kvacilu i mijenjanju brzina.
Svjestan sam da je GS bolji i brzi motor, ali gdje se god okrenem sve sami GS-ovi. Malo mi bezveze to, ali ako ne bude neke dobre alternative onda cu i ja GS-a. Sta je, tu je :)
Nisam vozio GS-a, ali sa AT neces pogrijesiti. Za tehnicki zahtjevan teren nije bas pogodna, sto je i normalno za tako tezak motor, ali za cestu i jos sa DCT, dusu dala. Samo racunaj sa aftermarket sicom ako ces voziti duze relacije. Drugo sve do jaja....
 
  • Like
Reactions: WraGG
Za mene je BMW 1250 GS opticki prevelik a i precjenjen ali je jako udoban za vozit , ipak odlucio za AT vozim 90% cestu i nisam pogrjesio 😊👍
 
  • Like
Reactions: WraGG
Za mene je BMW 1250 GS opticki prevelik
baš to, ja tijekom dana par puta negdje skoknem motorom i kad sam osobno provozao tu gromadu pomislio sam, čekaj pa ovo nije za do frizera i nešto slično, oni su jednostavno stvoreni kad ga izvadiš iz garaže da ga ne spremaš isti dan

nije ni Africa daleko ali može proći bez kofera i pizdarija, kada bi napravili manju africu kao tenere 700 to bi bilo savršeno za one koji koriste motor za sve, više puta dnevno (y)
 
  • Like
Reactions: Nero and skorpio27
Pa da, Burgman je kod mene za svaki dan i za u trgovinu. Skuter sluzi za takve stvari. Ne ide se GS-om ili Africom u trgovinu.
Nego, jel ima smisla gledati uopce Africu ako mi se svidja GS ali bih automatika? Jel imaju oni dodirnih tocaka ili sam fulao klasu?
Osim toga, R1250GS mi trenutno nije u planu radi cijene. Mislim da mi ne treba tako skup motor za moje potrebe. Meni bi bio dovoljan R1200GS LC, dakle vodenjak, a za novce za koje ide onaj iz 2013te se moze kupiti Afrika iz 2019te iste ili manje kilometraze. Sta tu ne stima?
 
Nego, jel ima smisla gledati uopce Africu ako mi se svidja GS ali bih automatika?
za automatik, tj dct moraš samo hondu... al eo ja sam probao rebela 1100 dct i manual i iskreno, kad sam mijenjaš brzine je ipak ono nešto, čak i motor bolje radi, sluša te... moje mišljenje, najbolje probaj ako možeš. Probao sam i x-adv750 na tim Honda days i njemu to leži baš kako treba
 
Pa ide i AT ljepo i mirno samo ovisi u kojem si Modus vozio ,x adv 750 je i moja opcja za jaci skuter Al to ce jos malo cekat 😵‍💫
Probaj AT jos koji x i neces pogrijesit 😊
 
Pa da, Burgman je kod mene za svaki dan i za u trgovinu. Skuter sluzi za takve stvari. Ne ide se GS-om ili Africom u trgovinu.
Nego, jel ima smisla gledati uopce Africu ako mi se svidja GS ali bih automatika? Jel imaju oni dodirnih tocaka ili sam fulao klasu?
Osim toga, R1250GS mi trenutno nije u planu radi cijene. Mislim da mi ne treba tako skup motor za moje potrebe. Meni bi bio dovoljan R1200GS LC, dakle vodenjak, a za novce za koje ide onaj iz 2013te se moze kupiti Afrika iz 2019te iste ili manje kilometraze. Sta tu ne stima?
Ja sam imao do nedavno GS (1250) i Afriku (1100 ATAS DCT ES) u garazi pa ti mogu malo usporediti. Po meni GS je bolji cestovni motor. Udobniji, puno vise snage, bolje kontrole, jednostavniji UI, zastita od vjetra bolja itd.

Ali cim se side s ceste Afrika je daleko daleko bolja. Na makadamu prednji kraj od GS-a (koji obozavam na cesti da se razumijemo) ne daje nikakav feedback i imam osjecaj kao da nemam pojma sto se dogada s prednjim krajem. Na Africi je totalna suprotnost, sve se lijepo osjeti.

Sad je tu pitanje koliko vozis sto, ali meni je Afrika zabavna na cesti i van ceste. A GS vise manje iskljucivo na cesti. Iako GS puno jace vuce nije ni Afrika "spori" motor i meni je dovoljno snage da se covjek zabavi.

Sto se tice DCT-a to jednostavno moras probati (i pod probati ne mislim na koji sat, nego tjedan dva) dok ne vidis kako ti je. Meni se nije svidao na pocetku ali sad mi je odlican. Pogotovo po gradu je jednostavno super opustajuci motor jer se mozes koncentrirati na cestu i idiote oko tebe a ne na to u kojoj si brzini itd.

Na kraju sam prodao GS i zadrzao Afriku i zadovoljan sam s motorom. Da bar ima 50 kg manje bio bi savrsen. :mrgreen:
 
Offroad nemam ovdje (Njemacka) gdje voziti na zalost, tako da mi ta stavka nista ne znaci. Dakle voziti ce se iskljucivo po cesti, gdje je GS u velikoj prednosti izgleda. Kao sto rekoh, rado bih imao taj DCT jer sam prije mjesec dana prodao Versysa i vozim samo Burgmana pa sam skuzio da se ne zelim vise odreci automatika ako bas ne moram. Ako vec bude GS, onda mora biti sa QS-om.
Sto se tice tezine i gabarita, to mi ne smeta. I ja sam poprilicno gabaritan (195/120) pa mi treba veliki motor.
A nista, moram iznajmiti oboje na par dana pa odluciti.
 
Probati oba je definitivno najbolja opcija. Ako te zanima iskljucivo cesta onda mozda probaj i Multicu. :)

QS na GS-u je meni osobno bila najlosija stvar na tom motoru. Radi ali ako nisi pod full gasom onda svaki puta dobijes nogu u dupe 1-2 i 2-3. Tu mi je DCT daleko drazi. Mislim da se sve svodi na to koliko snage ti je dovoljno snage.

S obzirom da imas malo vise kila (kao i ja) svratio bi ti pozornost na footpegse. I na GS-u i na Africi su tvornicki meni daleko pre mali. Na GS-u ima opcija HP koja mi je bila dobra, a na Africi Rally (OEM) su odlicni. Nema veze sto neces off road to bi ti svakako preporucio.
 
  • Like
Reactions: WraGG
CC9040A9-E16B-4AFA-94D2-7582854C992D.jpeg
E8DBF0F3-9FE4-4F33-8838-6F3F48FF57E7.jpeg
1B74CFCD-2179-4D3B-B652-FEA555480D53.jpeg
Danas ljepih 320 km s novim kocnicama 😊
 
Koje kočnice si stavio?
Ja sam naručio Nissin sinter.
 
Stavio Orginal Hondine malo su skuplje al drze duze 😊
 
  • Like
Reactions: toecutter
Meni su još original gore i Nissin su.
Nissin radi za Hondu. Samo mislim da baš original ne idu sinter.
 
Ako se dobro sjećam mislim da su organske, ako se vozi po cesti življe i ne traju baš. Ja sam stavio prednje Brembo sinter i razlika je osjetna naspram OEM Nissina. Dosta jači početni ugriz, koliko će trajati ne znam
 
  • Like
Reactions: toecutter
Afrika nije za teren i gotovo! Nije, ne!
 

Attachments

  • 286DE2A1-E3E9-4494-BCAB-48811B055933.jpeg
    286DE2A1-E3E9-4494-BCAB-48811B055933.jpeg
    396.1 KB · Views: 0
  • EE45D439-2F25-47A1-854D-39707CF54BF1.jpeg
    EE45D439-2F25-47A1-854D-39707CF54BF1.jpeg
    216.2 KB · Views: 0
  • 0A4D824D-B902-4F59-A2EA-A5F56B767EDC.jpeg
    0A4D824D-B902-4F59-A2EA-A5F56B767EDC.jpeg
    258.7 KB · Views: 0
  • 0C5DD072-A567-4B4A-8F4E-EB80D59D6A0C.jpeg
    0C5DD072-A567-4B4A-8F4E-EB80D59D6A0C.jpeg
    389.1 KB · Views: 0
  • 42B1A14E-2622-41A9-AE38-2D831AE2C045.jpeg
    42B1A14E-2622-41A9-AE38-2D831AE2C045.jpeg
    275.6 KB · Views: 0
  • 250CAE19-2865-4CFC-9935-4A588E72C05E.jpeg
    250CAE19-2865-4CFC-9935-4A588E72C05E.jpeg
    386.7 KB · Views: 0