cosmic said:Mediji tvrde da će biti dvije varijante dostupne. Za muškarce i pikice sa DTC-om. Muka mi izgovarat ovo uopće.
Ono što je bitno, a nadam se da će tako i ostat, 180kg suhe mase, 18/21 felge, 100ks... U biti japanski KTM 9X0.
Frane said:Jedno ozbiljnije izvrtanje i pozdravite se sa kučištem filtera ulja, vodenom pumpom, deklom...
Na cross?? Koji točno?crni konjanik said:dobra je, možda trunkicu previše vuće na cross.
Naletih na "insajderaki" info da bu imala čak 250mm hoda.lb said:Kao sto AnteK rece - ako zaista ovo naprave - evo meni sljedeceg motora, osim ako se ovi pederi iz KTM-a opet ne sjete napraviti nesto normalno...
Zapremina po meni nije nikakav problem ako ostanemo u zamišljenih 200kg mokre težine. Vodi računa da je mala XTZ660 dobro teža, sa upola manje snage. Neka snage i kubika.PG said:Sve štima , nakon dugo vremena nešto što sliči na upotrebljiv motor.
Još da je ostao na 750 i još kojih 10-15 kila manje ... dosta i previše ...
Mislim da ne treba niti 1000 kubika,niti 100 konja.
Plete je odgovorija misto mene. Meni je hladnjak s jedne strane, baterija i ECU sa druge, pusta neka čuda i sve je još u komadu, a nije da se nisam izvrta.Frane said:Jedno ozbiljnije izvrtanje i pozdravite se sa kučištem filtera ulja, vodenom pumpom, deklom...
Pletikosa34 said:frane pa moraju i nešto dodante opreme prodat
biće za kupit neka dodatna alu kutija
Nemoj me krivo shvatit, nemam ja ništa protiv automatskih getriba, pofotovo ne protiv DTC izvedbe.marac_zg said:Jbg, ne mogu svi biti prave muškarčine.
Mislim da je Honda prilično dobro pogodila sa tim mjenjačem. Unatoč puno skepse koja je pratila pojavu DCT-a, dosta ljudi koji su bili takvi se jako ugodno iznenadilo i promijenilo mišljenje o njemu nakon što su ga probali. Zato i raste potražnja i prodaja modela sa DCT-om. Negdje sam pročitao da prema podatcima Honde, Crosstourer sa DCT-om je u početku biralo samo 25% kupaca tog motora, da bi kasnije taj postotak dosegnuo i 70%. I kod NC700X je potražnja prilično velika za DCTom.
S druge strane i dalje ga se često poistovjećuje sa CVT-om, što je prilično pogrešno.
Ovo je samo prototip, nije gotova verzija.
Inače, ima potencijala, zgleda kao da bi mogao to biti dostojan nasljednik TA.
cosmic said:Neka snage i kubika.
cosmic said:Zašto misliš da nisu tubeless? Koji će ti kc zračnica?
cosmic said:Zašto misliš da nisu tubeless? Koji će ti kc zračnica?
cosmic said:Nemoj me krivo shvatit, nemam ja ništa protiv automatskih getriba, pofotovo ne protiv DTC izvedbe.
Vozio sam Xtourer sa tim čudom i dok smatram da je nešto što bi mogao voziti po cesti za nekih 10/20 godina, na terenu bi bio hendikep sa velikim H. Budući ovde pričamo o adventure motoru, i takvoj, ako ne i žešćoj vožnji, ta poluga kvačila je ne izo sta vna. Šuljati se po makadamskim puteljcima možeš i sa T-Maxom, ali ovdje se ne radi o šuljanju.
cosmic said:jesi kad čuja za repair kit?
Maznit felgu... pa jesam svoju malo. Nikom ništa za sada. Valjda se češće probuši, nego ćeš je toliko sjebat da pušta.makazica said:A znaš da ja volim stvari moć popravit sam, repair kit je ok, al kad mazneš felgu, a znaš da to hoće..... :?
cosmic said:Ti si pristran jer si, hm... u godinama.
Osim toga T63 se ne radi u dimenzijama za krave od soma kubika.