Nova Honda Africa Twin

frane pa moraju i nešto dodante opreme prodat  :mrgreen:
biće za kupit neka dodatna alu kutija
 
cosmic said:
Mediji tvrde da će biti dvije varijante dostupne. Za muškarce i pikice sa DTC-om. Muka mi izgovarat ovo uopće.
Ono što je bitno, a nadam se da će tako i ostat, 180kg suhe mase, 18/21 felge, 100ks... U biti japanski KTM 9X0. (y)

Jbg, ne mogu svi biti prave muškarčine.  :cool:

Mislim da je Honda prilično dobro pogodila sa tim mjenjačem. Unatoč puno skepse koja je pratila pojavu DCT-a, dosta ljudi koji su bili takvi se jako ugodno iznenadilo i promijenilo mišljenje o njemu nakon što su ga probali. Zato i raste potražnja i prodaja modela sa DCT-om. Negdje sam pročitao da prema podatcima Honde, Crosstourer sa DCT-om je u početku biralo samo 25%  kupaca tog motora, da bi kasnije taj postotak dosegnuo i 70%. I kod NC700X je potražnja prilično velika za DCTom. 
S druge strane i dalje ga se često poistovjećuje sa CVT-om, što je prilično pogrešno.


Frane said:
Jedno ozbiljnije izvrtanje i pozdravite se sa kučištem filtera ulja, vodenom pumpom, deklom...

Ovo je samo prototip, nije gotova verzija.

Inače, ima potencijala, zgleda kao da bi mogao to biti dostojan nasljednik TA.
 
crni konjanik said:
dobra je, možda trunkicu previše vuće na cross.
Na cross?? Koji točno? :mrgreen:
lb said:
Kao sto AnteK rece - ako zaista ovo naprave - evo meni sljedeceg motora, osim ako se ovi pederi iz KTM-a opet ne sjete napraviti nesto normalno...
Naletih na "insajderaki" info da bu imala čak 250mm hoda.

Bye bye Snowflake.
PG said:
Sve štima , nakon dugo vremena nešto što sliči na upotrebljiv motor.  (y)

Još da je ostao na 750 i još kojih 10-15 kila manje ... dosta i previše ...
Mislim da ne treba niti 1000 kubika,niti 100 konja.
Zapremina po meni nije nikakav problem ako ostanemo u zamišljenih 200kg mokre težine. Vodi računa da je mala XTZ660 dobro teža, sa upola manje snage. Neka snage i kubika.

Frane said:
Jedno ozbiljnije izvrtanje i pozdravite se sa kučištem filtera ulja, vodenom pumpom, deklom...
Plete je odgovorija misto mene. Meni je hladnjak s jedne strane, baterija i ECU sa druge, pusta neka čuda i sve je još u komadu, a nije da se nisam  izvrta.
Pletikosa34 said:
frane pa moraju i nešto dodante opreme prodat  :mrgreen:
biće za kupit neka dodatna alu kutija
(y)
marac_zg said:
Jbg, ne mogu svi biti prave muškarčine.  :cool:

Mislim da je Honda prilično dobro pogodila sa tim mjenjačem. Unatoč puno skepse koja je pratila pojavu DCT-a, dosta ljudi koji su bili takvi se jako ugodno iznenadilo i promijenilo mišljenje o njemu nakon što su ga probali. Zato i raste potražnja i prodaja modela sa DCT-om. Negdje sam pročitao da prema podatcima Honde, Crosstourer sa DCT-om je u početku biralo samo 25%  kupaca tog motora, da bi kasnije taj postotak dosegnuo i 70%. I kod NC700X je potražnja prilično velika za DCTom. 
S druge strane i dalje ga se često poistovjećuje sa CVT-om, što je prilično pogrešno.


Ovo je samo prototip, nije gotova verzija.

Inače, ima potencijala, zgleda kao da bi mogao to biti dostojan nasljednik TA.
Nemoj me krivo shvatit, nemam ja ništa protiv automatskih getriba, pofotovo ne protiv DTC izvedbe.
Vozio sam Xtourer sa tim čudom i dok smatram da je nešto što bi mogao voziti po cesti za nekih 10/20 godina, na terenu bi bio hendikep sa velikim H. Budući ovde pričamo o adventure motoru, i takvoj, ako ne i žešćoj vožnji, ta poluga kvačila je ne izo sta vna. Šuljati se po makadamskim puteljcima možeš i sa T-Maxom, ali ovdje se ne radi o šuljanju.  ;)
 
Par detalja...

045e77440b268daaca770aa0aa54df6b.jpg


Zadnji kotač od 18 cola: check!

7732c1771c8e37a877e19923caa8c32c.jpg



Kad vidom ovu Hondinu digitalnu instrument tablu naježim se.

879418849e62a50eabfc43bb107f5d4f.jpg


Jeli ovo "fatbar"  upravljač?!?  Mamicu im japansku...
 
cosmic said:
Neka snage i kubika.

Meni osobno i TA ima dovoljno snage i dosta kubika. Pogotovo za van ceste. I ide čak prilično dobro tuda.
A ovo je dooobar korak naprijed.
I čini mi se da je ovo gotov proizvod,ne prototip.  :misli:

Možda samo za mene naprave verziju sa NC750 mašinom...  :bebica:

Taman sam bio pomislio kako TA kod mene ostaje - doživotno.  :no: :rofl:
 
21-18 check
USD napred check
Stražnji komad od solidnih tuba check
Dupli diskovi napred check
Ventilator check
Felge za zračnice check

ABS nadamo se da se može isključiti

Centralna nogara  :?
Kapacitet rezervoara  :?
 
Zašto misliš da nisu tubeless? Koji će ti kc zračnica?
 
cosmic said:
Zašto misliš da nisu tubeless? Koji će ti kc zračnica?

kad ti se prvi put probije guma saznat ces
 
cosmic said:
Zašto misliš da nisu tubeless? Koji će ti kc zračnica?

A znaš da ja volim stvari moć popravit sam, repair kit je ok, al kad mazneš felgu, a znaš da to hoće.....  :?
 
cosmic said:
Nemoj me krivo shvatit, nemam ja ništa protiv automatskih getriba, pofotovo ne protiv DTC izvedbe.
Vozio sam Xtourer sa tim čudom i dok smatram da je nešto što bi mogao voziti po cesti za nekih 10/20 godina, na terenu bi bio hendikep sa velikim H. Budući ovde pričamo o adventure motoru, i takvoj, ako ne i žešćoj vožnji, ta poluga kvačila je ne izo sta vna. Šuljati se po makadamskim puteljcima možeš i sa T-Maxom, ali ovdje se ne radi o šuljanju.  ;)

(y)

DCT za cestu je prva liga: auto-mod kad si u gradu ili na kraju dnevne rute od kojih 800 km, a manual mod kad je vozač raspoložen za to. A još ako se ima gear lever, zakon. 

Za off road nisam kompetentan, ne bavim se time, tako da procjene kako će DCT biti na tom terenu ostavljam vama koji se kužite u to.  (y)
 
to će ić ko alva

vidim redove pred Rutingom

svako ima svoju kanticu sa vodom ispužvicu, jer ovo savršenstvo dolazi iz kutije blatno

Benduro nikad neće biti isti

sad se dvoumim, TMax rabljeni ili ova Honda nova??? :misli:




Srki
 
cosmic said:
jesi kad čuja za repair kit?

ostavi se americkih foruma i njihove idile

M. ti je sve reka  (y)
 
makazica said:
A znaš da ja volim stvari moć popravit sam, repair kit je ok, al kad mazneš felgu, a znaš da to hoće.....  :?
Maznit felgu... pa jesam svoju malo. Nikom ništa za sada. Valjda se češće probuši, nego ćeš je toliko sjebat da pušta.
Dakle, što se samog krpanja tiče, lakše je tubeless zakrpit i nastavit, pa  stoga ja navijam za tubeless. :)
 
Kakav vražji tubeless,nisu ovo felge za to ... i ne trebaju ni biti.
21/18 , T63 , bolje ne može.  (y)

Pajseri + zakrpe + pumpa + rez. zračnica ... ide to na kraj svijeta tako.  :D


Još bi ga ja radije vidio i sa samo  jednim prednjim diskom , lakše ide kotač gore/dole...  :skriven:
 
Ti si pristran jer si, hm... u godinama. :mrgreen:

Osim toga T63 se ne radi u dimenzijama za krave od soma kubika.

bcc7ce424a3d7cd261ad6ea4c92b9e2d.jpg
 
Kažu svi da je bomba, samo Pedrero kuka da mu je visoka. :LOL:

697c398e7d6c91ff429a0b596d52a89b.jpg
 
cosmic said:
Ti si pristran jer si, hm... u godinama. :mrgreen:

Osim toga T63 se ne radi u dimenzijama za krave od soma kubika.

Najboljim.  :mrgreen:

Ova 130/18 bi bila dovoljna ... za off ni ne treba ništa šire.
Na cesti ne treba letit da bi stigao u - godine.  :mrgreen:

I dalje navijam za 750,recimo 75 konja i do 175 kila. Mokar , ne suh.
Pa makar se to zvalo i mini 'tenere'.  :D

Ali ... moram priznati da me ova afrika zagolicala kao dugo dugo niti jedan motor ...  :no:
 
Ne mogu se ne složit, ali 100 mi zvuči primamljivije. U biti 150 koji mogu postat 100 bi bilo idealno, jer će žena tu i tamo htjet na nekakav izlet, a na cesti ni jedan konjić nije višak.
To može samo jedan, a da pri tom ima sve potrebno da napraši daleko lakše motore.