Nazalost nisam je jos testirao van grada, u biti jesam ali kratki djir pa nebi jos donosio neke velike zakljucke. Vrtim se non stop u gradu za sada. Za grad je dosta zgodnija, kut okreta volana je dosta veci i hod ovjesa takodjer pa lezece i rupe ne osjetim, samo priletim preko njih. Ja sam isto cili zivot amo reci na cestovnom motorima tako da definitivno trazi malo navike, po meni najvise na hod ovjesa. Jedini motor slican ovom koji sam imao je bio transalp iz 2006 koji sam jako brzo prodao jer bi dobio morsku bolest svaki put kada bi napravio djir. Sve u svemu africa nije ni blizu osjecaja koji sam imao na transalpu. Africa je cvrsta, velika, sa dosta boljom zastitom od vitra od tracera, dosta udobnija za vozaca i suvozaca. Sta se ponasanja tice nije vise da se vozim na nacin da vozim veliku nagradu Makarska kao i nekada, sada volim ugodnu fluidnu voznju do 120km/h i tu africa savrseno obavlja sve svoje zadatke. Sta se tice dct mjenjaca i on radi savrseno, samo nikako da se naviknem na njega, jednostavno ruka trazi non stop kumplug i to mi definitivno fali. Malo mi je i zao sta nisam uzeo sa obicnim mjenjacem, ali vjerojatno ce i to sa vremenom izblijedit.
Od opreme jos nisam nista posebmo stavio givi nosac sa givi alu polocom, kufer se jos mislim ali vjerojatno ce biti onaj Givi trekket (plasticna verzija), nekako mi najbolje stoji. U planu je jos stavit od outback motortek full crash bar i skid plate, original Honda uticnicu 12V da mogu punit mob, nav i tako to. Super zadovoljan za sada izborom, motor je definitivno klasa iznad tracera, samo kazem trazi privikavanje.