Tako jeZa dsg pisu suprotno. Ali hondin dct u motociklu ne radi kao dct u autu.
Ja nisam vozio hondu sa dct, ali mislim da u prvoj i na lergasu, pustenom kocnicom, ona ne krece, tek kada se da gas.
Da za micanje bilo di ubacin u NValjalo bi stavit u N ako se motor pomiče po garaži li negdi da getriba ne vrti bez ulja mada neće to vele naškodit i a i lakše je micat.A šta se tiče semafora ja ga ubacin u N ako ću stajat duže valjda tako triba za sve dual clutch getribe.
To je,al kad je na duže vrime od pola minute ubacin u NKad ubacis u N onda kd opet oces ubacit u brzinu ide u D a onda moras opet pritisnit da bude S
A to mi je too much na semaforu za nekoliko sekundi stajanja
Je li to taj od 22000 eura?
Ne lezi joj crna boja...ubija je u struku.
Sve su dobreMeni je dobra ova u crnoj boji.
Mat crna mi je isto lipa, u biti jebena, ali ne volim na svojim vozilima mat boje tako da nebi mat uzima nikada.
Teško mi je reć, nisam se baš previše igrao ovjesom, osim u modovima vožnje gdje se donekle osjeti razlika. Razlog je komplicirano sučelje i komande koje vozačku interakciju svode na dvomjesečni RTFM kurs prije nego što uspiješ promijeniti neku banalnu postavku. Honda bi trebala kidnapirati nekog UI/UX inžinjera iz konkurentskih firmi ako već ne zna sama.Vridi li to tih para?
Nije mi legla. Ovo je moje osobno mišljenje pa kom pravo kom krivo.I sta kaze africa
Nije mi legla. Ovo je moje osobno mišljenje pa kom pravo kom krivo.
Preteška je i visoko joj je težište, DCT radi grubo, pretpostavljam da je to jer motor ima puno više momenta i snage pa su opterećenja na mjenjaču puno veća od Xadva gdje isti sklop radi puno blaže i bolje u skladu s motorom i ciklistikom. Logika je vrlo slična, modovi D i 3 Sa su dobro proračunati, tu nemam zamjerki. Sic je tvrd i rubovi oštri, zabolila me guzica nakon sat vremena, a štafne i kočnica su postavljene naprijed i relativno visoko skoro kao kod čopera. A kad već motor nema spojku i mjenjač, mogli su i kočnicu s noge premjestit na lijevu ručicu volana pa bi bio pravi maxiskuter! Zbog prednjeg kola od 21 nije baš kraljica agilnosti a i osjećaj za prednji kraj je daleko od izravnog i jasnog. I onaj mali ekran je višak. Meni je daleko najljepši veliki enduro ali da je kupujem, uzeo bih najjeftiniju verziju sa klasičnim mjenjačem. I oprostio joj sve mane.
Sve u svemu do jučer sam mislio da je Africa Twin 2020 sa DCT mjenjačem i EERA ovjesom vrh vrhova, a sad sam siguran da nije.