Nova Honda Africa Twin

To kako ti legne ovisi što si prije nje vozio...
Ja uz nju iman beverlya i katema nabiguza. Pošto je beverly u pogonu non stop kad poslin njega sidnen na Africu ki da san sija na space shuttle. Kad se dva tri dana vozin s katemom pa sidnen na Africu prvo mi je teška da mi se neda ni vozit, onda osjećaj ovjesa, ki da pliva, ono ki da si u citroen ajkuli, ne paše mi ništa nikako... Pa se nakon par dana opet naviknem i baš mi opet legne pa sidnen na katema ubi me bože krutosti i vibracija. I tako u krug...

Samo oću reći da se dojam može puno razlikovati ovisno o tome što si vozio prije nje...

Da je savršena nije, ali mislim da je odličan motor za ono što je namijenjen, a to je putni enduro. To šta bi mi tili da bude i praktično gradsko prometalo, udobna ki gold wing i na terenu sposobna ki enduro od stotinjak kg je druga stvar...
Trziste je reklo svoje
GS i Africa dominiraju da je to perverzno
Znaci pogodili su sta ljudi oce......
A uvik ce bit nezadovoljnih
Moj dragi kolega Daiblero npr ce za manje od godinu dana imat Africu ADv Sports u svojem vlasnistvu.....
Slicno je bilo i sa X-adv
Sjetimo se samo izjava da je variomat bolji od DCT-a.......
Prema tome samo stalozeno......
 
Mislim da je jako bitno da kojeg motora se dolazi na africu.
Npr ja sam dosao sa tracera 900 i jos uvik nikako se naviknuti na polozaj, na kola 21/18, osjecaj upravljivosti. Vise mi je pasao polozaj na traceru sa nogama vise zada, ode se sjedi nekako vise u motoru sa nogama sprijeda, i nikako se navikuti na to.
Sta se tice dct-a i ti nisam siguran da opet uzimam sta bi uzeo, jos uvik mi liva tuka trazi kumplug i jos uvik mislim da sam se zajebao sta sam uzea dct.
Uglavnom dati cu jos koju priliku, necu zuriti sa odlukom ali mislim da se vracam na 17/17 i manualni mjenjac.
Africa je top po svim pitanjima samo mislim da nije za mene.
 
Oli te oštufala?

Ja se gledam prubacit na 19-17
Mozda ktm ili st1200
Stavicu debelu kravu u oglas kad dođem doma
 
Definitivno sam je malo provoza da kazem to nije to, napravia sam par krugova po gradu, jedan djir van grada i super sam zadovoljan za sada, ali kako mi je tracer zavrsia u prijatelja i njega cesto provozam ili se zaminimo ako smo skupa u djiru nekako se vise vidim na takvom djiru motora i polozaju sidenja. Mislim nije ni cudno kada sam godinama vozija samo takve motore. Triba definitivno zaboraviti to prije i dati pravu priliku africi.
Sta se tice dct-a on radi na mojoj savrseno znaci samo triba pribaciti glavu isto da je automatic i zaboravit na kumplug. Cak se mislim prebaciti zadnju kocnicu na misto kumpluga. Isto mi je kao i dok auta 80% vrimena mi je drago sta imam automatic, 20% bi volija da je rucni, sada jel se isplati zajebavat ovih 80% vrimena i minjat brzine da bi uziva 20%. Tako da ce mi na kraju vjerovatno biti dragi sta sam izabra dct.
Uglavnom kako sam sada na brodu pa me pucaju razne pizdarije, definitivno cu dati priliku afirci jer mi jebeni izgleda i jeben je motor. A i ako nakon te date prilike to ne bude to idem na BMW S1000XR.
 
. Vise mi je pasao polozaj na traceru sa nogama vise zada, ode se sjedi nekako vise u motoru sa nogama sprijeda, i nikako se navikuti na to.

Jako puno tu igra izvedba i visina sica. Imao sam sličan osjećaj dok nisam uzeo high seat
 
Ja san na OEM Low sicu
Cca 6 cm je nizi
Moga san noge spustit i sa sicem koji dobijes sa motoron ali bolje se osjecan kad je nizi sic.lakse mi gurat motorce
Ipak je rijec od 250+ Kg teskasu.a ne nekoj bicikleti od 200 kg
Za dulje ture lako vratin vislji sic
 
Jako puno tu igra izvedba i visina sica. Imao sam sličan osjećaj dok nisam uzeo high seat
Visina sica je za 1 cm veca nego na traceru a feeling je da sidim nize. Mislim da je najveci problem u ovjesu koji dosta potone kada sidnem sa svojim 100 kg. To se nadam rjesit sa hyperpro oprugama, naprid i nazad +20mm
 
Visina sica je za 1 cm veca nego na traceru a feeling je da sidim nize. Mislim da je najveci problem u ovjesu koji dosta potone kada sidnem sa svojim 100 kg. To se nadam rjesit sa hyperpro oprugama, naprid i nazad +20mm
Stavi ih na najtvrde
Mora si uzet ATAS.Drugaciji je ovjes
 
Tako ti svrga ovdi gore nego kod bemvejasa geeseovaca.

Sve neke cifre koda o dionicama JANAF-a pregovarte )
 
Definitivno sam je malo provoza da kazem to nije to, napravia sam par krugova po gradu, jedan djir van grada i super sam zadovoljan za sada, ali kako mi je tracer zavrsia u prijatelja i njega cesto provozam ili se zaminimo ako smo skupa u djiru nekako se vise vidim na takvom djiru motora i polozaju sidenja. Mislim nije ni cudno kada sam godinama vozija samo takve motore. Triba definitivno zaboraviti to prije i dati pravu priliku africi.
Sta se tice dct-a on radi na mojoj savrseno znaci samo triba pribaciti glavu isto da je automatic i zaboravit na kumplug. Cak se mislim prebaciti zadnju kocnicu na misto kumpluga. Isto mi je kao i dok auta 80% vrimena mi je drago sta imam automatic, 20% bi volija da je rucni, sada jel se isplati zajebavat ovih 80% vrimena i minjat brzine da bi uziva 20%. Tako da ce mi na kraju vjerovatno biti dragi sta sam izabra dct.
Uglavnom kako sam sada na brodu pa me pucaju razne pizdarije, definitivno cu dati priliku afirci jer mi jebeni izgleda i jeben je motor. A i ako nakon te date prilike to ne bude to idem na BMW S1000XR.
Radis klasicnu gresku
Postoji nesto sta se zove misicna memorija
Jedan poznanik nece ni da sidne na tudi motor a kamoli napravit dir jer kaze da ce sjebat misicnu memoriju
Dakle.....onog trena kad si proda saljivi motor ostavi ga se i treniraj misice na novi.....
Ja san 6 god vozia Beverlija 500(da znan....mlad i glup) i onda presa na Kralja.naravno u pocetku bilo cudno ali nakon misec dana sidan opet na beverilja i ne mogu ga vozit.neznan di cu sa nogama,volan bizi,ne koci,lupa udara.....a do prije misec dana mi je bia odlican(da znan...opet ono mlad i neiskusan)
Kralja vozin 11 god i dva miseca nakon Kraljice ga provozan. neznan di sa nogama, ne ide,ne koci, lupa,tuce,poskakuje........ Tribalo mi 10,15 min da se naviknen.......
Ti si jos mislima na saljivcu.......i preko njega ocjenjujes obicnu Africu......to je naravno krivo........
A tek motoristu prelaz na DCT sa klasicnog mjenjaca je dramatican i trauma samo takva
Jebiga...
Kod maxiskuterasa prijelaz na DCT je kudikamo manje dramatican
Ali Maxiskuterase ne mozes usporedivat sa obicnim motoristima

Uglavnom.....obicna Africa DCT je stroj skoro bez mane......
Premium Honda.......zar postoji bolje
 
Preteška je i visoko joj je težište....

To je generalno i moja najveća zamjerka svi tim modernim cestovnim sport-touring advenćure style motorima: XR, Multi, Versys, Africa, o Crosstoureru da ne govorimo. 230+ kg u kombinaciji s visokim težištem. Dodaj još kufer koji iza i svaka vožnja je avantura.
 
To je generalno i moja najveća zamjerka svi tim modernim cestovnim sport-touring advenćure style motorima: XR, Multi, Versys, Africa, o Crosstoureru da ne govorimo. 230+ kg u kombinaciji s visokim težištem. Dodaj još kufer koji iza i svaka vožnja je avantura.
Koja voznja....
Kralj ima bolesno nisko teziste pa opet Africu nije problem vozit nakon njega
Samo naravno da nije za Grobnik

Najveci “nedostatak” Africe tj ATAS-a je visina
Tako da su onda eliminirani svi manji od 185 cm......
I naravno u kombinaciji sa 250+ kg nije bas motor sa kojim ces ic u hard enduro tj brdo.....
 
Bolje je onda uzet HD, ni on nije za u brdo pa ga ni reklamiraju tako. :unsure:
 
  • Haha
Reactions: Mocippaldi
Bolje je onda uzet HD, ni on nije za u brdo pa ga ni reklamiraju tako. :unsure:
Normalno da 250+ kg motor nije za u brdo
ATAS je zamisljena tj reklamirana da te odvede od Splita do Capetowna ili Vladivostoka.Bespucima Kazahstana ili Libije i Konga......
A koristi se naravno do Kauflanda i Spara i do prvog kafica da je svi mogu vidit i di se hvalis kako imas Kraljicu Avanture a sa asvalta se nisi maka i Makarska ti je kraj svita
 
  • Like
Reactions: Zog
Budimo realni, AT je u svemu dobra, a u ničemu odlična. Veliki kompromis za sve vrste vožnje! I to je to.