Nova Honda Africa Twin

Koja voznja....
Kralj ima bolesno nisko teziste pa opet Africu nije problem vozit nakon njega
Samo naravno da nije za Grobnik

Najveci “nedostatak” Africe tj ATAS-a je visina
Tako da su onda eliminirani svi manji od 185 cm......
I naravno u kombinaciji sa 250+ kg nije bas motor sa kojim ces ic u hard enduro tj brdo.....

Visoko težište + velika težina mi stvara nelagodu kad se moram po sporim serpentima penjat, spuštat, itd. Ne volim to jednostavno. Pri brzini nije problem.
To osobito vrijedi ako vozim nekoga iza. Stvarno neugodan feeling.
 
To je generalno i moja najveća zamjerka svi tim modernim cestovnim sport-touring advenćure style motorima: XR, Multi, Versys, Africa, o Crosstoureru da ne govorimo. 230+ kg u kombinaciji s visokim težištem. Dodaj još kufer koji iza i svaka vožnja je avantura.

Nisu ti xr, multistrada i versys u klasi sa africom twin, prije svega zbog dimenzija guma, pa visokoturaznog motora te hoda ovjesa. Sa 190/120 gumama i ovjesom od 130 mm hoda se makadamom mozes prevest samo za nuzdu, africa pichi makadamom kao i po asfaltu i to sa cestovnim gumama. Na paris-dakar kamaz ima 10 tona i opet vozi i do 150 km/h po rupama.
I crosstourer kao i GS su puno mocniji motocikli po losim cestama od gore navedenih.
 
  • Like
Reactions: e39
Nisu ti xr, multistrada i versys u klasi sa africom twin, prije svega zbog dimenzija guma, pa visokoturaznog motora te hoda ovjesa. Sa 190/120 gumama i ovjesom od 130 mm hoda se makadamom mozes prevest samo za nuzdu, africa pichi makadamom kao i po asfaltu i to sa cestovnim gumama. Na paris-dakar kamaz ima 10 tona i opet vozi i do 150 km/h po rupama.
I crosstourer kao i GS su puno mocniji motocikli po losim cestama od gore navedenih.


Meni su to sve cestovni motori u nekoj širokoj sport-touring-advenćur klasi. Komentiram težinu i visinu težišta. Vožnja makadom me apsolutno ne zanima.
 
Visoko težište + velika težina mi stvara nelagodu kad se moram po sporim serpentima penjat, spuštat, itd. Ne volim to jednostavno. Pri brzini nije problem.
To osobito vrijedi ako vozim nekoga iza. Stvarno neugodan feeling.
OK
Ja nisan ima takav feeling
Opcenito ne volin vozit suvozaca tako da taj sport ne upraznjavam ima dosta godina.Prije san sa izabranicon na beverliju i malo sa Kraljen isa po HR(Zg,Istra,Peljesac,Vis......)
Sad iskljucivo se vozin sam
Po serpentima nisan primjetia nesigurnost
Lakse mi je prema gore nego prema dolje(los vozac naravno)
 
Koliko visoko teziste ima tvoj z1000 sa tobom, a koliko sa suvozacem jos?
I koliko mase na zadnjem kolu dobije sa suvozacem.
Prosli vikend bili u djiru, naprijed nam stara africa na kramponkama, pa nismo isli kao brzi vlak i naidje djuka 790 sa suvozacicom, iza mene, zadnjeg u koloni, cova me obidje i grebe kufere po serpentinama.
Gdje je njemu teziste?
 
Meni su to sve cestovni motori u nekoj širokoj sport-touring-advenćur klasi. Komentiram težinu i visinu težišta. Vožnja makadom me apsolutno ne zanima.
Nisan ni ja neki pasionirani ljubitelj makadama ali di koji put malo se provozan.....
Uglavnom svi koji su visine 185 cm i vise ne tribaju se bojat ATAS-a
Pogotovo u DCT kombinaciji
Po meni motor za opustanje.
Pravi svicarski noz u moto svijetu.....
 
Makadamom ili nekim losim bosanskim asfaltom ce africa, gs ili crosstourer pokazat auspufe tim od konjskih snaga prepunih sport tourerima.
 
Makadamom ili nekim losim bosanskim asfaltom ce africa, gs ili crosstourer pokazat auspufe tim od konjskih snaga prepunih sport tourerima.
Ima nesto i do motora ali vecinom je do vozaca
Mene obrije bilo di i neko na ybr 125
 
Normalno da 250+ kg motor nije za u brdo
ATAS je zamisljena tj reklamirana da te odvede od Splita do Capetowna ili Vladivostoka.Bespucima Kazahstana ili Libije i Konga......
A koristi se naravno do Kauflanda i Spara i do prvog kafica da je svi mogu vidit i di se hvalis kako imas Kraljicu Avanture a sa asvalta se nisi maka i Makarska ti je kraj svita
A u pičku materinu. :unsure:
 
  • Like
Reactions: diesel power
Koliko visoko teziste ima tvoj z1000 sa tobom, a koliko sa suvozacem jos?

Poprilično visoko, ali opet dosta niže od adv sport tourera. Upravljač je nisko i bolja je pozicija za uhvatit ga kad počne padat u stranu (u mjestu). Po sporim serpentinama SX zahtjeva puno više koncentracije nego hornet. Osmice i slični manevri, da ne govorimo. Trenutak nepažnje i motor je na podu. 40kg je 40kg.
 
Ti si treci za kojeg ja znam da se zali na upravljivost SXa. Kolega sa posla ga je zamjenio GSXSom 1000 i presretan je, fali mu snage u srednjim okretajima koje je imao u SXu, ali je, po njegovoj prici, dosta upravljiviji.
Probaj mu spustit prednji kraj, za pocetan, provuci stapove vilice 5 mm kroz mostove i dodaj 1 cm saga naprijed, ako se ne mjenja nista, 120/60 prednja guma, to kawa nerijetko radi. Nema ta njegova tvrdoglavost u prebacivanju nista sa tezistem.
 
Trolaš me bezveze. Motor od preko 230kg nikad neće imati low speed manire motora od 190kg. Težina i težište apsolutno imaju veze s tim. GSXS1000 je kompaktniji, ima 20kg manje, ali je ružan, i najbitinije nema opciju za oem prtljagu što ga meni čini beskorisnim. S prebacivanjem u zavojima po magistrali nemam problema dok god su gume ok.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: diesel power
Za po magistrali nije bas ugodno je vozit ako si u auto modu
Ovo nisan svatia....
Koji auto mod........ima ih preko nekoliko
Ja na otvorenom san iskljucivo u S3.Fantasticno radi.....tocno kako triba.....
U gradu nema do manualnog rada....
Kad me uvati mala snaga( kad mi nista ne da/fjaka) onda san u S1 po gradu
S2 rijetko koristin
D ne koristin uopce
 
Govorio sam o D
Samo jos jedna napomena prilikom stavljanja foot shiftera treba vodit racuna o crash bar-u koji je na motoru
jer kod nekih nije moguce instalirat sklop
 

Attachments

  • Africa Twin.jpg
    Africa Twin.jpg
    6.9 KB · Views: 65
Last edited:
Nisan ni ja neki pasionirani ljubitelj makadama ali di koji put malo se provozan.....
Uglavnom svi koji su visine 185 cm i vise ne tribaju se bojat ATAS-a
Pogotovo u DCT kombinaciji
Po meni motor za opustanje.
Pravi svicarski noz u moto svijetu.....
Jel stvarno moguce da ti uvik kupis najbolji, najlipsi sve naj motor. I da ga u svakom postu hvalis, kao da si ga ti napravio i da imas 100% zarade na svakom prodanom primjerku.
 
  • Like
Reactions: singlica
Govorio sam o D
Samo jos jedna napomena prilikom stavljanja foot shiftera treba vodit racuna o crash bar-u koji je na motoru
jer kod nekih nije moguce instalirat sklop
Moje misljenje je da je D mode jedno veliko sranje.....uopce ga ne koristin
Ali dobro....valjda tako mora bit
Neko oce imat potrsnju od ispod 4 litre
Meni na otvorenom u S3 i gas gas 5 ipo potrosnja
Sveukupno kad je i grad u pitanju 6.0 do 6.1
Uopce ne pazin
 
Jel stvarno moguce da ti uvik kupis najbolji, najlipsi sve naj motor. I da ga u svakom postu hvalis, kao da si ga ti napravio i da imas 100% zarade na svakom prodanom primjerku.
Ne naravno
Kupia san novog ispod cekica Beverlija 500
Bia mlad i glup
A ni Africa nije najbolji motor
To je Goldwing ali trenutno neman 32 iljade eura za dat motor.Corona kriza je