Nova Honda Africa Twin

Izmjerio bateriju 13.13 V pokazuje u mirovanju na paljenju sekundarno padne na nekih 12.4 i vrati se natrag. Zaboravio sam na malu oil vapor tubicu iza baterije. Bila je puna ulja do ibera. Ostale 2 suhe. Odušak od rezervara je isto ok. Napravio throttle reset proceduru palio 5-6 puta svaki put na zub upali. Možda je samo južina joj
 
Riješia se jedra. Treba sam to odavno napraviti. Milina. Malo više vitra ima u ramenima na većim brzinama ali toliko nebitno i nevažno. Nema više turbulencija oko vrha kacige, manja je generalno buka i šum a i motor se dosta mirnije ponaša.
 

Attachments

  • IMG_20210419_191541.jpg
    IMG_20210419_191541.jpg
    2.3 MB · Views: 0
  • Like
Reactions: Nexie
Riješia se jedra. Treba sam to odavno napraviti. Milina. Malo više vitra ima u ramenima na većim brzinama ali toliko nebitno i nevažno. Nema više turbulencija oko vrha kacige, manja je generalno buka i šum a i motor se dosta mirnije ponaša.
Ovu cijev ilitiga stiffener.....kako si uvatia sa live strane
Uzea bi mozda to ali nema rupe sa live strane ako se ne varam
Iman hepcov donii crash bar pa neznan ocu moc upasat
Tribat cu to podrobnije ispitat
A i iman nesto vec na rupama di se taj stiffner vata na light bar....ali dulja vida to rjesi
 
Ovu cijev ilitiga stiffener.....kako si uvatia sa live strane
Uzea bi mozda to ali nema rupe sa live strane ako se ne varam
Iman hepcov donii crash bar pa neznan ocu moc upasat
Tribat cu to podrobnije ispitat
A i iman nesto vec na rupama di se taj stiffner vata na light bar....ali dulja vida to rjesi
Dobiješ "gromet" za livu stranu a vata se za donje svi rupe na ovom OEM "crash" baru
 

Attachments

  • IMG_20210419_214711.jpg
    IMG_20210419_214711.jpg
    2.2 MB · Views: 0
Dobiješ "gromet" za livu stranu a vata se za donje svi rupe na ovom OEM "crash" baru
Na tim donjim rupama vec je nesto
Sutra cu ozbiljnije pogledat
Ako ti se da slikaj sa live strane i di se vata na light bar💪
 
Back to basics i diy popravak. Na CRF1100 su to malo suptilnije riješili koriste isti QS samo su žice puno bolje osigurane.
 

Attachments

  • IMG_20210430_101540.jpg
    IMG_20210430_101540.jpg
    2 MB · Views: 0
  • IMG_20210430_101536.jpg
    IMG_20210430_101536.jpg
    1.6 MB · Views: 0
Ako netko zeli polovni top za Africu:


na motoru je bio jedva 300injak km. Ko nov..MPC je 6707,66kn...moze za 3900kn..homologiran naravno..
Ima li sta za T max 560 osim da nije ovaj od zadnjih par g. Ruzni sa dvi rupe. Mislim na novo ili ovako nesto sa malo km. Kupit cu sad ili t maxa ili t7. Pa gledam odma top uzet. Vidim na stranici da ima ovalni. Al taj se bit ce ne moze ateatirat ili? Vidin da se samo ovaj debeli prsut koristi. A ruzan je samo tako
 
Ima li sta za T max 560 osim da nije ovaj od zadnjih par g. Ruzni sa dvi rupe. Mislim na novo ili ovako nesto sa malo km. Kupit cu sad ili t maxa ili t7. Pa gledam odma top uzet. Vidim na stranici da ima ovalni. Al taj se bit ce ne moze ateatirat ili? Vidin da se samo ovaj debeli prsut koristi. A ruzan je samo tako
Ides na stranicu Akrapa i upises marku,model i godinu dvotockala
Onda ti pokaze sta mozes stavit.I to je to.nema druge opcije
Negdi ti i pise da nije street legal recimo.ako je komplet sistem vecinom
Meni je Akrap za moj motoric ruzan pa san se okrenia drugim proizvodacima