Nova Honda Africa Twin

@seki22 ja je guram sa strane, taman lipo dođu oni alu nosači na repu za ručku i kad se usemis ide em brže em lakše nego se naguravati u rikverc. Šta se terena tiče nisam ni ja nešto pretjerano da se guram u probleme ali motor je sposoban i volim se maknit sa ceste, masa se osjeti jedino dok je motor stacionaran. Čim se kola okrenu druga je to pjesma ali većinom kod nje sve ide na momentum zalet i da se s njom proći stvarno svugdi. Prednje kolo sebi traži put, doduše ti si i na cestovnim gumama. Nije ni ovaj Mitas E07 ništa posebno pogotovo prednja guma ali je ok kompromis. Za idući set bi proba isto nešto agresivnije za teren.Mislim da sa dobrim ceparicama i blato nebi bia toliko problem. U tebe je još dct tako da još briga manje šta se tiče kontrole snage. Makadam joj dođe ko autoput, ode oko mene ima dosta tih bilih puteva dok ne pogledat sat nisi ni svjestan koliko letis :D
Da
Dobar makadam je milina……..
Udren di koji put od Vinisca do Dvornica
Pokusat cu to sa guranjen
Isto nekako mislin da bi touratech low lega mi samo tako
 
18k km obe vilice procurile. Usput uz semeringe i brisače naručio Trw sinter prednje pločice posto su pred krajem
 
Ode cijelo popodne na vilice. Trebalo je izumiti alat ali snašli smo se. Ktech semerinzi, All ball's brisači, trw sinter pločice. Evo slike ako se tko odluči raditi i slike iz service manuala za količinu ulja za
 

Attachments

  • IMG_20210812_140423.jpg
    IMG_20210812_140423.jpg
    4.8 MB · Views: 0
  • IMG_20210812_140411.jpg
    IMG_20210812_140411.jpg
    1.5 MB · Views: 0
  • IMG_20210812_114247.jpg
    IMG_20210812_114247.jpg
    2 MB · Views: 0
  • IMG_20210812_112425.jpg
    IMG_20210812_112425.jpg
    1.6 MB · Views: 0
  • IMG_20210812_142026.jpg
    IMG_20210812_142026.jpg
    1.3 MB · Views: 0
  • IMG_20210812_145452.jpg
    IMG_20210812_145452.jpg
    1.1 MB · Views: 0
  • IMG_20210812_145758.jpg
    IMG_20210812_145758.jpg
    1.2 MB · Views: 0
  • IMG_20210812_150027.jpg
    IMG_20210812_150027.jpg
    1 MB · Views: 0
  • IMG_20210812_150926.jpg
    IMG_20210812_150926.jpg
    1.6 MB · Views: 0
  • Screenshot_2021-08-12-17-45-15-071_com.whatsapp.jpg
    Screenshot_2021-08-12-17-45-15-071_com.whatsapp.jpg
    471.3 KB · Views: 0
Za šta ti je trebao alat?
Hvala za mjere.
Za stegnuti federe. Zajebajem, komad cevke dva šarafa i matica i gurtna. Evo i šifra za All Ball's set semeringa i brisača cijena 240 kn, Ktech NOK samo semerinzi 210 kn
 

Attachments

  • IMG_20210812_141828.jpg
    IMG_20210812_141828.jpg
    1.7 MB · Views: 0
Iskreno, zanimalo me je, da li je vadio kartuše? I kojeg su tipa, otvorene ili zatvorene.
Koji alat treba za to i tako, ali nema veze, sigurno se da naći po bespućima internetskim.
 
Kužim ja za šta mu je trebao alat, ali, da li su toliko opruge napete da se ne mogu povući rukom.
 
Bio sam u salonu malo sjesti na DTC (ne AS) model i motor se cini prilicno lagan. Cini mi se tu negdje kao Tenere, mozda cak malo laksi (subjektivan osjecaj ovako u stajanju).

Uglavnom narucio AS model (DTC nazalost ali reko ajde da probam pa ako ne valja uvijek se moze sljedece godine preci na non-DTC) pa budem napisao malu usporedbu s GS-om kad dode. :geek:
 
Kužim ja za šta mu je trebao alat, ali, da li su toliko opruge napete da se ne mogu povući rukom.
Nema šanse rukom nategnuti i držati nategnute, možda da je netko od nas dvojice kakav snagatora. Nije da nismo probali. S alatom je brže i bezbolnije
 

Attachments

  • IMG_20210812_173436.jpg
    IMG_20210812_173436.jpg
    1.6 MB · Views: 0
  • Like
Reactions: e39
Evo par prvih dojmova (od salona do doma). Motor je fantastican. U principu sam htio bez DCT-a ali s obzirom da je bilo nemoguce nabaviti uzeo sam sa. Jos se malo privikavam ali za sad mi se poprilicno svida (osim onaj D mod koji je valjda "nemam vise goriva mod"). Vozio sam u S2 modu i motor vise manje salta tu di bi ja saltao i sam. Probao sam i manual mode i treba se malo naviknuti ali cini se super. Po gradu jednostavno fantasticno... odmah me lijeva ruka manje boli. :mrgreen:

Primjetim razliku snage u odnosu na GS ali ne toliko da bi to smatrao kao nedostatkom. Motor povuce i vise nego dovoljno. Na papiru motor ima 248 kg ali po meni je osjetno laksi osjecaj od GS-a (249 kg). Balans je odlican a kod vrlo spore brzine kretanja motor jednostavno skoro pa stoji sam od sebe.

Malo cu sad vozit back-to-back sa GS-om pa onda odlucit kaj ostaje.

IMG_1890.jpg
 
Evo par prvih dojmova (od salona do doma). Motor je fantastican. U principu sam htio bez DCT-a ali s obzirom da je bilo nemoguce nabaviti uzeo sam sa. Jos se malo privikavam ali za sad mi se poprilicno svida (osim onaj D mod koji je valjda "nemam vise goriva mod"). Vozio sam u S2 modu i motor vise manje salta tu di bi ja saltao i sam. Probao sam i manual mode i treba se malo naviknuti ali cini se super. Po gradu jednostavno fantasticno... odmah me lijeva ruka manje boli. :mrgreen:

Primjetim razliku snage u odnosu na GS ali ne toliko da bi to smatrao kao nedostatkom. Motor povuce i vise nego dovoljno. Na papiru motor ima 248 kg ali po meni je osjetno laksi osjecaj od GS-a (249 kg). Balans je odlican a kod vrlo spore brzine kretanja motor jednostavno skoro pa stoji sam od sebe.

Malo cu sad vozit back-to-back sa GS-om pa onda odlucit kaj ostaje.

View attachment 734883
Ti imas novi model koji je upgrade od 2018-19
Da D je za kua….nula bodova
Ja grad iskljucivo manual mode
Bas ono kad san indisponiran ili slicno onda S1……rijetko S2
Van grada S3 i manualno ađustiranje po potrebi……
Africa je stroj u kojemu se uziva i sa 40 i sa 140 kmh…..
Nema potrebe za brzinama da bi se gustalo…..
Iako kus motora od 250 kg vozi se jako lagano po gradu…..DCT radi cuda…….
Plus velika kola i clearance…..samo gazi misko…….
 
Pitanje...

CRF 1100 DCT 2020 - 7000 km

Zasto mi na 50km/h ili sporije, kad pustim volan, pocne ici onako brzo lijevo-desno? Preko negdje 70 - 80 km/h nema problema. Malo vuce u desno, ali pretpostavljam da je to tih 9 kg koliko je DCT tezi na desnoj strani. Opasno je to i smeta mi. Razmisljam da uzmem stabilizator za volan, ali gledam, oko 300 EUR. Mislim, uzeti cu ako moram, ali malo mi cudno da se to desava. Na niti jednom motoru dosada to nije bio slucaj. Redovito gledam pritisak i vizualno vilice i sve izgleda bez greske. Nikad padano i jako malo offroad.
 
Pitanje...

CRF 1100 DCT 2020 - 7000 km

Zasto mi na 50km/h ili sporije, kad pustim volan, pocne ici onako brzo lijevo-desno? Preko negdje 70 - 80 km/h nema problema. Malo vuce u desno, ali pretpostavljam da je to tih 9 kg koliko je DCT tezi na desnoj strani. Opasno je to i smeta mi. Razmisljam da uzmem stabilizator za volan, ali gledam, oko 300 EUR. Mislim, uzeti cu ako moram, ali malo mi cudno da se to desava. Na niti jednom motoru dosada to nije bio slucaj. Redovito gledam pritisak i vizualno vilice i sve izgleda bez greske. Nikad padano i jako malo offroad.
Možda prednja guma nije u balansu