Nova Honda Africa Twin

C2A4EE8E-4265-4191-B811-AD62472D3CD5.jpeg
Konacno ulovio i ja malo vremena za voznju posto je malo zatoplilo 😊
 
  • Like
Reactions: seki22
Evo stigle navlake ima da sam miran ovu god 😊
9B4CD865-8458-4D7D-A068-4BEC1D93A9B4.jpeg
49D8D30C-F4CA-400B-8EA9-079228DB4DB1.jpeg
 
Ja uspoređujem istu bengu na istoj benzinskoj prije 4 godine i sad. Cijena je osjetno viša, a auto isto ide i onda i sad. Sad ne znam dali smo se skužili. Ako su se na motoru promijenile boje i dodana neka mapa koja tvornicu realno ne košta ništa, a cijena otišla osjetno u zrak, onda je to jedino extra profit za proizvođača koji prodaje muda pod bubrege. Nemam ništa protiv Honde, čak bi rado i udomio jednu takvu da financije dopuštaju, znam isto tako da i svi ostali rade isto. S druge strane motori su postali nerealno skupi u odnosu na aute, žalosno mi pogledati cjenike i vidjeti kuda to vodi.
 
  • Like
Reactions: stipe_zxr
Nije dodana mapa, bez mape su digli na 1100, motoru koji je laksi od predhodnog, promjenjen je ram komplet, sada je pomocni ram iz aluminija, bosch 6 osovinski giro, koji djeluje svuda, kocnice, trakcija, dsg. TFT sa android auto, apple car. cijena osnovnog modela sada je 15000, nekad je bila 14000.
rekao sam, razlika izmedju crf 1100 i crf 1000 je ista kao izmedju crf 1000 i xrv 750.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Švabo and Nino777
Ja uspoređujem istu bengu na istoj benzinskoj prije 4 godine i sad. Cijena je osjetno viša, a auto isto ide i onda i sad. Sad ne znam dali smo se skužili. Ako su se na motoru promijenile boje i dodana neka mapa koja tvornicu realno ne košta ništa, a cijena otišla osjetno u zrak, onda je to jedino extra profit za proizvođača koji prodaje muda pod bubrege. Nemam ništa protiv Honde, čak bi rado i udomio jednu takvu da financije dopuštaju, znam isto tako da i svi ostali rade isto. S druge strane motori su postali nerealno skupi u odnosu na aute, žalosno mi pogledati cjenike i vidjeti kuda to vodi.
CRF1000 i CRF1100 su dva razlicita motora. Sredju ti je sve napisao.

CRF1100 2021 i CRF1100 2022 je to sto pricas. Druge su boje (tj nisu niti druge boje nego jednostavno malo drugaciji dizajn) i update mape koji kao malo poboljsa prva/drugu brzinu. Ja imam 2021 i nemam nikakvih primjedbi na prvu/drugu brzinu tak da... 🤷‍♀️
 
  • Like
Reactions: Nino777
S druge strane motori su postali nerealno skupi u odnosu na aute, žalosno mi pogledati cjenike i vidjeti kuda to vodi.
i ja sam očekivao pad cijena svih motocikala s obzirom na stanje u svijetu (korona, rat, cijene goriva, hrane...), a motori ipak spadaju pod nešto što ti ne treba pod obavezno pa bi spuštanjem cijene možda održali prodaju kakvom takvom, no obrnuto, raste sve pa tako i cijena vozila, a da ne pričam o tome kako na neke modele moraš čekati mjesecima ili čak cijelu godinu nakon naruđbe
 
  • Like
Reactions: Dene
ako se misli na razliku cijene 2020 i 2022, inflacija, razlika u ktm 890 je u odnosu na 31.12 prosle godine i 01.01 ove u 500 eura.
to sam zapratio gledajuci oglase.
 
2017 model su davali u austriji 2018. godine za 12 500 eura, gledam sada cijene, ljudi te 2017. modele koji su registrirani 2018. sada nude, ako su presli ispod 20 000 km za 12 000. euro je prdnuo i otisao u kurac.
 
  • Like
Reactions: Dene
i ja sam očekivao pad cijena svih motocikala s obzirom na stanje u svijetu (korona, rat, cijene goriva, hrane...), a motori ipak spadaju pod nešto što ti ne treba pod obavezno pa bi spuštanjem cijene možda održali prodaju kakvom takvom, no obrnuto, raste sve pa tako i cijena vozila, a da ne pričam o tome kako na neke modele moraš čekati mjesecima ili čak cijelu godinu nakon naruđbe
Neznam kako si ocekivao pad cijena kad doslovno SVE ide gore? Znaci da kosta vise i napraviti motor... sad to spoji s tim da je svim proizvodacima tesko uopce nabaviti neke stvari sto rezultira time da ne mogu napraviti koliko motora zele (i/ili koliko brzo zele) i vise manje sve postaje jasno. Na kraju mi spusimo, kao i uvijek. :poop:
 
Ja uspoređujem istu bengu na istoj benzinskoj prije 4 godine i sad. Cijena je osjetno viša, a auto isto ide i onda i sad. Sad ne znam dali smo se skužili. Ako su se na motoru promijenile boje i dodana neka mapa koja tvornicu realno ne košta ništa, a cijena otišla osjetno u zrak, onda je to jedino extra profit za proizvođača koji prodaje muda pod bubrege. Nemam ništa protiv Honde, čak bi rado i udomio jednu takvu da financije dopuštaju, znam isto tako da i svi ostali rade isto. S druge strane motori su postali nerealno skupi u odnosu na aute, žalosno mi pogledati cjenike i vidjeti kuda to vodi.
Zapravo neznan kolika jw cijena
2020 je njaskuplja bila 155 iljada Ali ta je imala ES pa nije usporediva
Mislin da je obicni atas bia 143 iljade
Dok je atas 2018-19 bia 133 iljde i na kraju je bia popust pa se mogla uzet za 125 iljda
Reka bi malo previse….
Ispeglali su navodno DCT i taj ES i tač skrin…TFT…..
Sad su cijene polovnih motora isle gori ali prije si moga godinu ipo dvi star motor za cca 30% manju cijenu…..
Bar san ja tako…….
 
  • Like
Reactions: Nino777 and Zog