Nova Honda FORZA 750 2021.

... ne salim se... ne mislim da je dct los, vozio sam ga (i u najsportskijem modu), ali variomat mi je jos uvijek zakon...
 
kad bi birao između vožnje variomata ili DCT-a u automatskom modu izabrao bi variomat,
ali vožnja DTC-a u manualu je nenadmašiva za variomatski prenos, to je zakon
 
  • Like
Reactions: smile 77
kad bi birao između vožnje variomata ili DCT-a u automatskom modu izabrao bi variomat,
ali vožnja DTC-a u manualu je nenadmašiva za variomatski prenos, to je zakon
Po gradu moga bi se cak i slozit ali van grada S3 je zakon........i naravno kad triba di koja korekcija +-
 
Onda cu kupit motor sa QS i minjat brzine, bit skutera je automatski prijenos. Meni je isto variomat zakon.
Bit skutera je 250 do max 300 ccm i cca 25 do max 30 ks.....
I to za malo vece gradove.......prije nije bilo izbora kad si tia karakteristike motora u tijelu skutera ali sad se ima....
Prema tome nema zbora..............
A cijena tek.......to je tek epic fail.....
Uglavnom majka svih trzista je prilicno jasno ukazala na to......
SH300 nenadmasni sampion a od javih dvocilindrasa X-adv suvereno caruje.....
Mozda mu Forza 750 zaprijeti.....vidit cemo
 
Adv je cudo, uopce neznam zasto bi netko tko ima para i zeli skuter kupio bilo sta drugo osim adv...uvijek se spominje tmax kao kralj skutera i vjerujem da je dobar, pogotovo kad sam probao od prijatelja tmax prve generacije, pa to je strasno kako taj skuter ide dobro u zavoj, mogu onda mislit kakav je novi tmax...al ipak adv i samo adv
 
Xadv mi je bezveze.

Kolikogod obozavao Hondu, kod skutera zelim prtljazni prostor. Usto, kod skutera mi je puno drazi variomat od DCT-a na Xadv.
Ogromna prednost Xadva je da izgleda kao da je sposoban za offroad (iako nije sposoban za ista ozbiljnije od bilog puta bez jebenog pilota kojeg ne brine steta na motoru).

I druga stvar, impresivno izgleda, meni puno bolje od Tmaxa.
 
Xadv mi je bezveze.

Kolikogod obozavao Hondu, kod skutera zelim prtljazni prostor. Usto, kod skutera mi je puno drazi variomat od DCT-a na Xadv.
Ogromna prednost Xadva je da izgleda kao da je sposoban za offroad (iako nije sposoban za ista ozbiljnije od bilog puta bez jebenog pilota kojeg ne brine steta na motoru).

I druga stvar, impresivno izgleda, meni puno bolje od Tmaxa.
Sad zamisli Forzu 750 koju si i vidia uzivo
Kad san je vidia to je to
Nema dalje.....za maxi skuter(dva cilindra)......
 
  • Like
Reactions: hondimir
Meni ADV daleko ljepse izgleda od Forze.
Forza mi nikako nije legla i da moram mjenjatiTmax 560, iskljucivo bi se islo na ADV.
Zbog prtljaznig prostora, grijanja sjedala i rucka + podesivog vjetrobrana cu ipak ostati na Tmaxu.
 
velika su razmimoilaženja u mišljenjima općenito...
recimo ja nikako ne mogu razumiti da netko daje prednost prtljažnom prostoru (jedna integralka ispod sica) u odnosu na ciklistiku (malo zadnje kolo od 15'' namjesto 17''), a pogotovo ne mogu razumiti one kojima i to nije dovoljno ispod sica :rolleyes:
a ti kojima nije dovoljno nikad prostora ispod sica vjerojatno vuću sa sobom i sve moguće kufere, naravno prazne, neka se vide 👀
 
Mislim da jednostavno skuter doživljava kao nešto što prvenstveno mora biti praktično, a tek nakon toga vozno/lijepo/nešto treće.
Kod nekih drugih vozila taj red prvenstva je drugačiji.
 
velika su razmimoilaženja u mišljenjima općenito...
recimo ja nikako ne mogu razumiti da netko daje prednost prtljažnom prostoru (jedna integralka ispod sica) u odnosu na ciklistiku (malo zadnje kolo od 15'' namjesto 17''), a pogotovo ne mogu razumiti one kojima i to nije dovoljno ispod sica :rolleyes:
a ti kojima nije dovoljno nikad prostora ispod sica vjerojatno vuću sa sobom i sve moguće kufere, naravno prazne, neka se vide 👀

Sumnjam da se išta lošije vozi zbog 15'' nego 17''.

Imao sam Vespu GT 200 kojoj ne stane jet kaciga ispod sica. To je poprilična glupost. Al dobro, barem imaš mjesta za papire i neke gluposti koje nosiš.

Ide mi na živce što mi je original vespa bila zgodnija za svaki dan od te GT:

xkGCtmT.jpg


Inače, ovo nije slikano zbog fore, već je Vespa i dovezla to grožđe s TTTS-a u Solin.


Meni nisu jasni ljudi koji kupe skuter za brusit zavoje. Al dobro. 100 ljudi 100 ćudi.

Kufer nisam nikad ima na motoru i tako će ostat dok ne kupim GS-a.
 
Da budemo skroz jasni....
Da sad iden kupovat novi skuter kupia bi Forzu 750
Ne kazen da X-adv nije dobar(dapace) ili Tmax cak.....ali Forza 750 je meni osobno TOP........

Sa druge strane da sad iden kupovat polovni skuter isa bi na Tmaxa Remenka USD......Znaci oni tmax sad USD vilicon bez onog svitla ka da je nosorog.
Taman prije ovih jako ruznih najnovijh.malo su ovi 560 izvukli sa lipon guzicon ali prednji kraj je jos uvijek katastroficno ruzan....plus naravno instrument tabla i jos neke katastroficnosti vezane za sjedalo
 
šta je to praktičnost :rolleyes:
integralka ispod sica ili 17'' nazad !? meni nema dvojbe...biram 17''
i nije tih 17'' samo radi "brušenja zavoja", nego i radi punoće izgleda, radi većeg odabira guma, radi bolje stabilnosti i manjeg utjecaja neravnina i rupa
znači treba stavit smještaj integralke ispod sica na uštrb svega navedenog !? to mi je bzveze
 
f
velika su razmimoilaženja u mišljenjima općenito...
recimo ja nikako ne mogu razumiti da netko daje prednost prtljažnom prostoru (jedna integralka ispod sica) u odnosu na ciklistiku (malo zadnje kolo od 15'' namjesto 17''), a pogotovo ne mogu razumiti one kojima i to nije dovoljno ispod sica :rolleyes:
a ti kojima nije dovoljno nikad prostora ispod sica vjerojatno vuću sa sobom i sve moguće kufere, naravno prazne, neka se vide 👀
A cuj, onaj tko radi sa njim, vozi nekakvu robu, kojem sluzi i kao utovar onda do dosta znaci. Meni osobno znaci puno i zastita od kise koja je sigurno puno veca na Tmaxu nego kod Forze.
 
iman sve moguće nosače i kufere za integru i prema potribi ih montiram i skidam
i jednostavno nevidim velike koristi da još mogu stavit integralku ispod sica
 
iman sve moguće nosače i kufere za integru i prema potribi ih montiram i skidam
i jednostavno nevidim velike koristi da još mogu stavit integralku ispod sica
Jebiga Aprilja......
Ti trazis motor u tijelu skutera
Mozda bi ti NC 750 X/S DCT bia jos i bolji izbor....
Je bocni kuferi su OK ali ipak smetaju .....
Bolje kad ih nemas uopce.a to je lako postici ako imas veliki centralni i prostor ispod sica.......ako nemas prostor ispod sica onda skoro non stop tribas imat bocne kufere.....a to bas i nije zgodno....
 
ili još bolje seden u auto i ko ..be motor:cool: ...ne zafrkaji
bočne stavin samo kad s ženon iden na godišnji i to samo dok ne istovarin i poslin se hitno skidaju :) jbga žene