Nova Honda FORZA 750 2021.

izgubila se iz vida jedna za današnje vrime značajna činjenica
ovi hondini agregati od 750 cc troše malo
evo prošla dva dana điradi, normalne vožnje bez pretjeranog gasiranja a opet brže od auta na cesti, prosječna potrošnja točno 3,5 l
ni blizu se ne može približit nijedan drugi maxi skuter
Je kolega sa NC-om slicna potrosnja....
Meni 4,8 l ali sa Shelovim gorivom
Da je INA bilo bi oko 5,5 ltr.....
Kralj je oko 5-5.5 ltr na otvorenom.....
Ali ako cemo sad gledat potrosnju onda u kua sve....
mislin ako je do cca 7 ltr sve je to OK
 
ma daj...kao ono nikoga nije briga koliko troši :rolleyes:
a mene baš veseli.
jer godišnje prođem cca 10000 km i na konto smanjene potrošnje u odnosu recimo na prethodno voženi SW uštedim cca 2500-3000 kunića
kad te seki nije briga onda mi lipo pokloni svake godine par guma i registraciju😁
 
ma daj...kao ono nikoga nije briga koliko troši :rolleyes:
a mene baš veseli.
jer godišnje prođem cca 10000 km i na konto smanjene potrošnje u odnosu recimo na prethodno voženi SW uštedim cca 2500-3000 kunića
kad te seki nije briga onda mi lipo pokloni svake godine par guma i registraciju😁
Nije da me nije briga nego nije sad od presudnog znacaja.....ono necu kupit ovi motor nego drugi jer trosi litru vise na 100 kmh
Mala potrosnja je dodatan bonus
Naravno da ocu da manje trosi ali prvenstveno radi veceg dosega.....
Da ne triban nakon Sibenika ili Imockog drito na pumpu nego recimo jednom tjedno......
Ono potrosnja 7,8ltr a imas rezervar od maleckih 20 ltr
Pa to je za ispalit.....
 
Ako cemo o servisu i podrsci u Istri, Yamaha je jedno 20 svijetlosnih godina ispred Honde.
Em im je pristup normalniji, em im je rok za dijelove kroz par dana ako nemaju na stanju em imaju puno vise razumijevanja da se vozilo od +10000€ mora probati prije kupnje.
Honda se fura na Rolex, sa velikom razlikom da Rolex mozes naruciti bez obaveze preuzimanja a Honda zeli i lovu unaprijed.

Glupost, pasti ce na Piaggovu razinu sto se PR-a tice...
To je zalosna Hondina realnost u HR da je zastupa arogantni moron
 
  • Like
Reactions: josko
izgubila se iz vida jedna za današnje vrime značajna činjenica
ovi hondini agregati od 750 cc troše malo
evo prošla dva dana điradi, normalne vožnje bez pretjeranog gasiranja a opet brže od auta na cesti, prosječna potrošnja točno 3,5 l
ni blizu se ne može približit nijedan drugi maxi skuter
Istina, ali pretpostavljam da je zasluga ove male potrošnje prvenstveno DCT mjenjač umjesto CVTa.
Pri 100 kmh vožnje na otvorenom on drži motor na ne znam, 3000 điri, a da ima CVT mora bi bit na 5000 ili više.

Sigurno je i agregat odličan, poanta posta je bila da ja smatram da je veća zasluga niže potrošnje zbog mjenjača nego samog agregata.

Bog te moj Downtown 300 troši cca 4l o_O
 
Agregat je na potrošnji Xmax 300 a čujem i da je i redovito održavanje sličnih novaca ... no ova priča o zastupniku i totalnoj nebrizi o krajnom korisniku pomalo odvraća pogled no uvjek će bit nekakav servis kojem možeš povjerit motor. Kakva je praksa ako se recimo servisira motor u susjednoj državi (recimo BiH) dali to radi problem kod ovjere servisne knjižice.
 
izgubila se iz vida jedna za današnje vrime značajna činjenica
ovi hondini agregati od 750 cc troše malo
evo prošla dva dana điradi, normalne vožnje bez pretjeranog gasiranja a opet brže od auta na cesti, prosječna potrošnja točno 3,5 l
ni blizu se ne može približit nijedan drugi maxi skuter
Meni isto na otvorenom 3-3,5 litre
 
Istina, ali pretpostavljam da je zasluga ove male potrošnje prvenstveno DCT mjenjač umjesto CVTa.
Pri 100 kmh vožnje na otvorenom on drži motor na ne znam, 3000 điri, a da ima CVT mora bi bit na 5000 ili više.

Sigurno je i agregat odličan, poanta posta je bila da ja smatram da je veća zasluga niže potrošnje zbog mjenjača nego samog agregata.

Bog te moj Downtown 300 troši cca 4l o_O
i DCT ali i druge stvari na agregatu...presvučeni cilindri s nečim, smanjen broj pokretnih djelova...nešto oko ispuha...nešto i oko kuta radilice i cilindara...uglavnom smanjili su gubljenje energije na tim svim stvarima što je rezultiralo malom potrošnjom
koncepcija samog agregata je da u niskim i srednjim đirima ima največi moment tako da je nepotrebno previše razvlačit brzine
 
i DCT ali i druge stvari na agregatu...presvučeni cilindri s nečim, smanjen broj pokretnih djelova...nešto oko ispuha...nešto i oko kuta radilice i cilindara...uglavnom smanjili su gubljenje energije na tim svim stvarima što je rezultiralo malom potrošnjom
koncepcija samog agregata je da u niskim i srednjim đirima ima največi moment tako da je nepotrebno previše razvlačit brzine
Apsolutno se slazem
Mada cujen da neki razvlace na 6,7 iljda u blokadu i voze manualno po gradu
Pa ti vidi.....
Ima svakakvih
 
ajme seki pričali smo znaš sve
ova potrošnja 3,5 nije mi baš tipična, takva je bila ekipa i tako se složilo...uglavnom u ova prošla dva vikend dana napravija san cca 800 km i stalno mi je prosječna potrošnja bila 3,5 l
inače moji standardni đirevi (dosta gasa) je potrošnja oko 4,5 l, a čisti zimski grad stani kreni je oko 6,0 l
 
  • Like
Reactions: seki22
Niska potrosnja tog agregata je najvise zbog konstrukcije motora. Objasnio Aprilia. To vam je kao motor iz Honde jazz 1.4 dsi samo prepolovljen. On se vozi kao dizel iz niskih obrtaja vuce dobro i ide do 3500obrm posle toga slabi. Skroz druga konstrukcija motora naspram v teca. Zato i honda jazz (auto) ima malu potrosnju i vozi se kao dizel i ako je brnzinac. Zato je taj motor odlican ima malu potrosnju i nisu mu potrebni veliki obrtaji.
 
3.5-4 litre je vrh vrhova za tako jaki motor.
Po meni niti jedan maksi skuter ne bi smio trošiti iznad 5 litri na otvorenoj cesti, besmisleno je.
Potrošnja od 7 litri kak je netko napisao za t-max je suludo visoka, em je skupo ali onda sigurno nemaš ni neki doseg.
300 km je neki minimum dosega kad se negdje putuje da nemoraš malo malo tankat
 
3.5-4 litre je vrh vrhova za tako jaki motor.
Po meni niti jedan maksi skuter ne bi smio trošiti iznad 5 litri na otvorenoj cesti, besmisleno je.
Potrošnja od 7 litri kak je netko napisao za t-max je suludo visoka, em je skupo ali onda sigurno nemaš ni neki doseg.
300 km je neki minimum dosega kad se negdje putuje da nemoraš malo malo tankat
Zato bi maxi skuter sa 2 cilindra triba imat minimalno 18 ltr rezervar a zapravo 20
Kd vidin 15 ltr dode mi slabo
 
Od Honde od ovih skutera samo xadv. A forza ka da je stop od stojadina stavilo
Po mojem misljenju jako grijesis
Forza 750 je bomba......
Da kupujen skuter ne bi se uopce mislia
Polovna Forza 750 sa 6500 km......
 
Po mojem misljenju jako grijesis
Forza 750 je bomba......
Da kupujen skuter ne bi se uopce mislia
Polovna Forza 750 sa 6500 km......
Kupujes pa polovno.kad dogodine? A ovi stojadin tek izasa. :mrgreen:
Ma ok je i nista vise. I cca 20 kom ako proda u hr, plafon. Plus sta ce patit onda xadv. Po meni od Honde. X adv i forza 350( bila 300)
 
Kupujes pa polovno.kad dogodine? A ovi stojadin tek izasa. :mrgreen:
Ma ok je i nista vise. I cca 20 kom ako proda u hr, plafon. Plus sta ce patit onda xadv. Po meni od Honde. X adv i forza 350( bila 300)
Pa nisan lud da kupijen novo kad mozes iz Njemacke uzest skoro novo za 65-70 posto cijene 😎
 
Honda bi trebala da nije eeeee zna se. oba debila. Jedan iz Ri drugi iz St. mogla lagano x adv i f 750. Cca 30-40 kom zajedno. I 30 kom f350. A ovako nece 20 kom sve skupa. I jednu atas i jednu obicnu afriku