Nova Honda FORZA 750 2021.

Nazalost nema za probat. Ja san proba od covika koji je kupija. Bolja mi je od xadv. Napredak dct je vidljiv , al za mene variomat ke dalje kralj. Tezina od 234 kg ka neki adv. tko voli nek izvoli. Ako cu saltat kupin motor. Vozija san u gradu i van grada. I namjerno samo da dct salta, to je bit skutera jel? Jos je to daleko od variomata. Ono da dct uci( ako uci) je jos gore sranje. Jel 2 dana mogu lagano vozit, a treci ocu brze, a on me jebe. Sve drugo je ok. Malo mi je debel naprid a mrsav nazad. Jos dct nije za mene. Al koliko znam , nemos provat, a ako ces kupit tek cca 8 misec. Koji kA jebate
Sta ima Forza 750 sa Forzom 300 ili nedajboze Integrom
To je novi model pa me buni ovo prethodnice……
Sta vise gledan novi Xadv sve m ise vise i vise svida
Xadv ili Forza 750……teska odluka bi bila
pa nisi proba ni jednog i pricas sta bi kupija. Aj lovit rake govnare
 
pa nisi proba ni jednog i pricas sta bi kupija. Aj lovit rake govnare
Pa e
Sta bi kupia kad bi kupova sad.ti gospe….kad bi se moglo provat u HR sta oces kupit onda bi se mi zvali Italija
Ili Xadv ili Forzu 750 nema trece
Nije los ni Tmax 560 da mi ga neko pokloni.onda ne bi kupova gorenavedene i ne bi prodava Tmaxa
Ali kupit Tmaxa 560…….pa nisan porebambija

Ali necu kupit nista od togs jer pored Kralja nema smisla……
Kralj majka…..😜🤪😎
 
Pa e
Sta bi kupia kad bi kupova sad.ti gospe….kad bi se moglo provat u HR sta oces kupit onda bi se mi zvali Italija
Ili Xadv ili Forzu 750 nema trece
Nije los ni Tmax 560 da mi ga neko pokloni.onda ne bi kupova gorenavedene i ne bi prodava Tmaxa
Ali kupit Tmaxa 560…….pa nisan porebambija

Ali necu kupit nista od togs jer pored Kralja nema smisla……
Kralj majka…..😜🤪😎
Koji si ti ..........

t max je jos uvik pun k bolji
 
100 judi 100 čudi:) tko bi šta kupija tko šta voli više ili nevoli...
po meni uspoređivati bilo što hondino s DCTon s tmaxon nije baš pogođeno
to su dva odvojena svijeta, honde su svijet budučnosti, a tmax prošlosti:giggle:
razlika je ni manje ni više u 12 ks i u DCT-u, koji u manualnom modu rastura
a koga nije briga lipo će se ćufkati u nekom od automatskih modova
o potrošnji goriva je suvišno, ovi DCt-i troše cca 30% manje
 
100 judi 100 čudi:) tko bi šta kupija tko šta voli više ili nevoli...
po meni uspoređivati bilo što hondino s DCTon s tmaxon nije baš pogođeno
to su dva odvojena svijeta, honde su svijet budučnosti, a tmax prošlosti:giggle:
razlika je ni manje ni više u 12 ks i u DCT-u, koji u manualnom modu rastura
a koga nije briga lipo će se ćufkati u nekom od automatskih modova
o potrošnji goriva je suvišno, ovi DCt-i troše cca 30% manje
Pa mislim da variomat nikada nece bit stvar proslosti kada pricamo o skuterima, vise mi DCT i skuteri zvuci kao neki prolazni hir, al mozda se i varam...
 
Pa mislim da variomat nikada nece bit stvar proslosti kada pricamo o skuterima, vise mi DCT i skuteri zvuci kao neki prolazni hir, al mozda se i varam...
Hm…..
Variomat u skuteru povise 500 ccm(dva cilindra.ostali me ne zanimaju) i 45+ konja vise nema sta trazit
Ako govorimo o motoru sa unutranjim izgaranjem.
Elektricni skuteri u buducnosti sa 40,50,70,80 ks su nesto skroz drugo.Vecina elektricnih auta ima CVT mjenjace pa ce tako i skuteri ali ostavimo to po strani za sada……
Dakle……kao sta kaze uvazeni clan ovog foruma Aprilija. DCT vec kao ovakav je strasan i variomat nema sta trazit
Da ponovim…..govorimo o skuterima sa 500 ccm i vise sa dva cilindra i 45+ ks.Skutere od 90,100 i vise iljada kn
Dakle ne jednocilindricne prdekalice od 100,200,300 ccm
Ko se oce truckat po gradu laganini bez ikakvih sportskih ambicija nego od tocke A do tocke B ima skutere tipa SH 300 ili Xmax 300.
 
... dobro je za probat kao nesto novo, nesto divlje (iako ne znam koliko divlja moze bit guda od 250kg s 55 konja)... :mrgreen:... i naravno vratit se nazad na kralja - variomat... a potrosnja, ko uopce gleda potrosnju na takvim maksijima... a tek jebavanje s lancem... :sick:
 
  • Like
Reactions: DA-IM and Nike11
Hm…..
Variomat u skuteru povise 500 ccm(dva cilindra.ostali me ne zanimaju) i 45+ konja vise nema sta trazit
Ako govorimo o motoru sa unutranjim izgaranjem.
Elektricni skuteri u buducnosti sa 40,50,70,80 ks su nesto skroz drugo.Vecina elektricnih auta ima CVT mjenjace pa ce tako i skuteri ali ostavimo to po strani za sada……
Dakle……kao sta kaze uvazeni clan ovog foruma Aprilija. DCT vec kao ovakav je strasan i variomat nema sta trazit
Da ponovim…..govorimo o skuterima sa 500 ccm i vise sa dva cilindra i 45+ ks.Skutere od 90,100 i vise iljada kn
Dakle ne jednocilindricne prdekalice od 100,200,300 ccm
Ko se oce truckat po gradu laganini bez ikakvih sportskih ambicija nego od tocke A do tocke B ima skutere tipa SH 300 ili Xmax 300.
Nista od navedenog nisi vozija. Ja bi se ubija kad bi tako prica o bilo cemu sta nisan proba, poija, kusa, jeba itd. T maxa ima prije, kupija 560 nekidan, xadv ima, forzu 750 vozija nekidan. Pa iman na temelju neceg pricat. Na meduubrzanjjma 560 je duplo brzi od xadv i forze. A sa variomatom mu samo u guzicu oba mogu gledat. Al nije bit brzina( nekom je) meduubranja je vaznija svakom. 234 kg honde i 218 560. 6 ili 7 ks razlike , na kilazu vise nije razlika. Al ljudi tribaju probat i dat svoj osobni sud i cao. A ne cvt ne valja jer dct valja. Moj Seki. U svakom slucaju meni cvt ne pase, plus mi ne pase “skuter” tezak ko afrika twin.

Sorry Seki22 al ja ne mogu shvatit kad je neko iskljuciv ka ti, ma ni kad probas ni kad kupis, svak ima svoje. Nekome je suza 400 ili xmax 400 top:mrgreen: jednostavno ka skuter je t max vrh za sve, zato sta je nizak i lagan za manevriranje na mistu( sta skuter triba bit) a gude su gude. Ako ce neko kupit xadv ili forzu super, al mora znat da to nije skuter i da nece bas neko sa 70-80 kg i do 180 cm lako izac na kraj sa gudom. Nece i ovaki ka ja 190 i 100 kg
 
Last edited:
Nista od navedenog nisi vozija. Ja bi se ubija kad bi tako prica o bilo cemu sta nisan proba, poija, kusa, jeba itd. T maxa ima prije, kupija 560 nekidan, xadv ima, forzu 750 vozija nekidan. Pa iman na temelju neceg pricat. Na meduubrzanjjma 560 je duplo brzi od xadv i forze. A sa variomatom mu samo u guzicu oba mogu gledat. Al nije bit brzina( nekom je) meduubranja je vaznija svakom. 234 kg honde i 218 560. 6 ili 7 ks razlike , na kilazu vise nije razlika. Al ljudi tribaju probat i dat svoj osobni sud i cao. A ne cvt ne valja jer dct valja. Moj Seki. U svakom slucaju meni cvt ne pase, plus mi ne pase “skuter” tezak ko afrika twin.

Sorry Seki22 al ja ne mogu shvatit kad je neko iskljuciv ka ti, ma ni kad probas ni kad kupis, svak ima svoje. Nekome je suza 400 ili xmax 400 top:mrgreen: jednostavno ka skuter je t max vrh za sve, zato sta je nizak i lagan za manevriranje na mistu( sta skuter triba bit) a gude su gude. Ako ce neko kupit xadv ili forzu super, al mora znat da to nije skuter i da nece bas neko sa 70-80 kg i do 180 cm lako izac na kraj sa gudom. Nece i ovaki ka ja 190 i 100 kg
Nula bodova dragi moj Nike11
Svijet ide dalje…….50 ks i variomat nema vide produ…….pojavia se DCT
Majka svih trzista je rekla svoje
Xadv a vjerojatno i Forza 750 kolo vode….
Tmax 560 je dobar skuter ali to vise nije to
2022 ce bit znakovita…..konacan kraj Tmaxa kao takvog ili nesto novo i jebeno uzbudljivo
Ako odu na 580 ccm i 51 ks onda cao i zbogom……
Tmaxa jedino spasava 650-750 ccm i 60-65 ks i naravno neka vrsta DCT ili slicno
Samo variomat nula bodova
Tmax je dosa k svome kraju u evoluciji.nemaju sta vise da zavaraju kupce……bit ce zanimljivo kad i oni izbsce neku vrstu DCT-a pa ce onda to bit odjednom super a variomat sranje😎
Xadv i Forza 750 su takorec na pocetku
DCT ce postajat sve bolji i bolji a i ovako je odlican……..

Opet kazem…..da mi neko sad rece evo ti 560 normalno da ga ne bi proda nego bi ga vozia jer je skuter kao skuter odlican ali kupit ga sada nema sanse
Ne mozes ti to svatit
Ne bi kupia ni Forzu ni Xadv i 560 nove iz ducana za te sulude cifre……
Za 70 iljada kn uzea bi Forzu najprije od svo troje
Da mi neko oce poklonit i da moran koristit ga godinama mozda bi isa na 560 umisto Forze ili Xadv 😳😳😳
Sok jelda……
Ali to je samo zato jer vec iman DCT i motoric za van grada i na kraj svita i onda bi 560 sluzia iskljucivo za semaforasenje i kurcenje po gradu i do Jokera ili Spara😂😂😂😂😂😂
Jer vozit nesto tipa 300 ccm mi ne pada napamet
Nisan porebambia

Btw prika mi ima 560……
Morat cu izvest Kralja iz garagea jednom
Malo mi je zapusten😜
 
Ovo je za "Večera na selu". :unsure:
prije krv nije voda :D
ovo me donekle podsjeća na jednu situaciju sa opel foruma di je član tvrdio da ima najbolju A-vectru koja nema trunka hrđe na sebi,
drugi dan popio ban od moderatora :LOL:
 
Last edited:
  • Haha
Reactions: stipe_zxr
... dobro je za probat kao nesto novo, nesto divlje (iako ne znam koliko divlja moze bit guda od 250kg s 55 konja)... :mrgreen:... i naravno vratit se nazad na kralja - variomat... a potrosnja, ko uopce gleda potrosnju na takvim maksijima... a tek jebavanje s lancem... :sick:
ka prvo ako pročitaš par postova unazad pažljivije vidit ćeš da tmaxaši svoje strojeve smatraju divljima:eek:😁 ...a ne kao što ti aludiraš hondisti
ka drugo malo san napisa 30% da manje troše ovi DCTi, troše i priko 40% manje
i to nije rekla kazala nego znan iz prve ruke
znači: i SW600 i tmax van grada u bržem điru troše od 7,5 pa nadalje litara, a recimo integra 750 ne može priko 4,6 l
i to je to, računica je jednostavna...honde s DCTon troše cca 40% manje i sad na godišnjoj razini ako prođeš recimo 10 tkm ispade da uštediš cca 3000 kn, a to je godišnja reg i gume
i daj molim te ne prodaji baze kako nema veze koliko koji troši
vozija san se godinama s velikon potrošnjon i bolija me k. a sad uživan u onoj brojci na ekranu ...projsečne potrošnje🍓🍉🍎🥨🍗🍖🍔