Nova Honda FORZA 750 2021.

p
Sta im znaci 40 godina motora kad im matematika ne ide? Evo ja sam tankao 150kn "do cepa". Napravio sam 200km, jos imam dvije "kockice". Za dan cu doci u rezervu pa cemo vidjeti koliko ce to biti.

EDIT:

Evo, danas isao do Vrsara na kavu.
Znaci 262km sa 15l benze, ostalo mozda jos par kilometara da ostanem suh.
Pa pitaj kolege koliko je to prosjek...
dopidila mi je tema o potrošnji 🙃 ispuva san se dosta, a ti moš' sam sebe tješit
 
Last edited:
Danas sam provozao novu Forzu 750. Igrom slučaja, prošli tjedan i T-maxa 560. Oba su skutera tu negdje i po namjeni i cijeni, i po performansama, kvaliteti materijala i izrade, uglavnom razlike su relativno male tako da su lako usporedivi. U nekim stvarima su nijanse ono što ih dijeli, a negdje je ta razlika zamjetnija.
Forza je teža i sporije se prebacuje, ali je sic puno profiliraniji i udobniji od Tmaxove bačvice, ali i ima manje prostora ispod sica. Kočnice su kod Honde tvrđe i osjećaj za doziranje nije tako dobar kao kod Yamahe, a i ovjes je nešto tvrđi stoga grublje prenosi neravnine s podloge koje Yamaha bolje pegla. Također, zbog opće uglađenosti trocilindričnog :))!) Motora i variomatskog prijenosa, sve vibracije su na Yamahi daleko manje izražene, a kod Honde se kod življe vožnje još uvijek osjete trzaji kod promjene brzina, pa je meni osjećaj kod brže vožnje na Tmaxu bio bolji i fluidniji. Čini mi se i da Forza ima nešto manje prostora za noge, ali i to su možda tek nijanse. Oba skutera otprilike jednako ubrzavaju do 100, ali sasvim sigurno Tmax brže dođe do maksimalne brzine, Forza osjetno izgubi dah poslije 150 km/h, do 180 joj treba cijela vječnost i pun kufer ceste. Vjetrobran nije podesiv po visini, a turbulencije oko kacige su dosta izražene. Ekran je malo prenatrpan informacijama pa mi je trebalo vremena da se snađem kako se mijenjaju postavke a prekidači su u poslovičnom Honda stilu natrpani i na "krivom" mjestu.
E sad, final verdict: MENI OSOBNO u ovom trenutku najviše odgovara X-adv zbog veće svestranosti i raznolikosti te općenito ergonomije, osjećaja za volanom i položaja nogu na offroad štafnama. Ali da uzimam maxi skuter, uzeo bih Tmaxa jer mi se čini kao skladnije, cjelovitije, pomnije promišljen i izveden koncept od Forze. Obzirom da je na tržištu već 20 godina a da je Forza novi model na već poznatoj platformi, to nije čudno ali mislim da je Honda mogla i trebala bolje.
 

Attachments

  • IMG_20210813_082125-01.jpeg
    IMG_20210813_082125-01.jpeg
    1 MB · Views: 0
prije par godina na yotubu je bija jedan usporedni test kymca ak, tmaxa 530 i adv-a...skinut je tako da se više ne vidi
uglavnom testirali su ih na ubrzanjima i na 400 i dalje na 1000 m, mjenajli su se sva tri vozača svaki put na drugi skut
i svaki put je adv svijetlosnu godinu bija isprid ovog dvojca, a oni su se međusobno raspodijelili u centimetrima....ak na 1000, a tmax na 400 je dobiva

tako bi bilo zasigurno sada i s forzom 750 i ovim tmax 560
 
ovakvi filmići ti nisu baš relevantni

ovo šta ja spominjen je bilo na pisti u kontroliranim uvjetima, sve novi motori i tri (mislim japanca) u opremi, svaki je vozija u idučoj trci drugi motor, kretali bi s mista, mirija se prolaz na 400 i 1000 m
van konkurencije je bija adv, razlika je bila prevelika
a cijenin da bi kymco i na 400 dobiva tmaxa 530 samo da ima sportskiji podešen variomat, jer je tmaxov već u originalu nabrušen priko mire
 
ADV skida bilo kojeg tvorničkog tmaxa (provjereno 4 puta) a variomata već kako koji u većini bit će isti na kraju,e sad za forzu neznan
 
I kakvi su utisci?
Odličan motor,na izgled visok ali nije uopće. Vozi se super,koči super i ide za skuter super. Za van grada savršen. Za grad nije,puno bolje za grad su skuteri s variomatom,ali ovo govorim kad bi ga netko kupio samo za grad(rijetko tko kupuje skuter te kubikaže samo za grad),za kombiniranu vožnju i ako je što više otvorene ceste skuter je odličan
 
Last edited: