Nova Honda VFR 800 Crossrunner

Ima traction control, integriranu prtljagu, i za razliku od prethodne verzije, ne moraš lagat da je tvoj pred bircom. :mrgreen:
 
gvo said:
Ima traction control, integriranu prtljagu, i za razliku od prethodne verzije, ne moraš lagat da je tvoj pred bircom. :mrgreen:
mislim da je stvar ukusa,meni ova nova svjetla previse daju na kafasaki versys,a inace za kupnju novog uprkos sta je yamaha ,cjenovno a više dobijes ,tracer 900 puno bolji izbor,kazem to je ooet moje misljenje
 
Masina je ista.
Kako mozes usporediti sa kavaskijem.
Kavasaki se sklapa od dijelova koji u hondi ne prodju kontrolu kvaliteta.
 
Sredju said:
Masina je ista.
Kako mozes usporediti sa kavaskijem.
Kavasaki se sklapa od dijelova koji u hondi ne prodju kontrolu kvaliteta.
reko sam da mi od napred izgleda,svjetla
 
inace iako imam model 2014 motor me odusevio,i za zajebanciju,i za grad,i za poganjat se a i bogami za put,ovo ljeto bio u turskoj sa njime,odpeljo u komadu 900 km i da me nije mrak ulovio dalje bi vozio,cbf nakon 400 km trne i guzica i sve ostalo,fazer osmica isto tako,ovo je ko skuter,a opet se fino mozes propeljat,pošto je ovaj model noviji,mislim da samo moze biti bolji
 
405_-742592797.jpg

Evo je
 
nesto mi fali tu izmedju prednjeg kotaca i njuške,rupa velika
 
Ta masina se radi od 2002 sa malim izmjenana .Tako da vtec I nije toliko los mada zna malo zivcirati.Taj crossrunner je meni osobno lijep motor a vjerujem I vozan cestitke na motoru👍
 
črnomerec said:
nesto mi fali tu izmedju prednjeg kotaca i njuške,rupa velika
Uradili su je mrsavijom od proslog modela, tvog, mada se meni i taj svidja, osobito u kamuflaznoj boji.
Sada je dizajnom bliza cb 500x i nc 700/750x.

 
Pozdrav. Da se prijavim  :D
Od prije par dana vlasnik sam Crossrunnera iz 2015. 12000km, koferi, Akrap, Quick shifter itd... Za sad su mi dojmovi dobri, no radi se tek o par kilometara s bajkom. Nadam se da će služiti dobro kao i Strom,tj Versys koje sam vozio prije, i da neće bit problema s nosivošću bajka pošto mu piše cca 195kg, i naravno, s famoznim servisom ventila. Planiram još stavit topcase, touring vizir, možda i štitnike ruku. Boju možda i ostavim  :misli:
Imate kakvih savjeta?
 

Attachments

  • IMG_20181128_102712.jpg
    IMG_20181128_102712.jpg
    1.5 MB · Views: 307
  • IMG_20181127_104353.jpg
    IMG_20181127_104353.jpg
    1.6 MB · Views: 368
Famozni ventili i nisu neki problem,na svojoj provjeravao na 43000 km i odlični ,lanci razvoda odličnih,promjenjene svjećice (prvi put),jedino jedan natezač razvoda prednji.Starija vfr sa vtecom ali mašina mehanički slična .Napiši osvrt kad je provozaš tipa ovjes kočnice jer ta tvoja ima trakcon control ako se nevaram .
 
grafit said:
Famozni ventili i nisu neki problem,na svojoj provjeravao na 43000 km i odlični ,lanci razvoda odličnih,promjenjene svjećice (prvi put),jedino jedan natezač razvoda prednji.Starija vfr sa vtecom ali mašina mehanički slična .Napiši osvrt kad je provozaš tipa ovjes kočnice jer ta tvoja ima trakcon control ako se nevaram .
koja je tvoja godina?
 
2006 ali osim elektronike mislim da nije mehanički mjenjano puno
 
grafit said:
2006 ali osim elektronike mislim da nije mehanički mjenjano puno

Vozio obojicu kad sam razmišljajo šta kupit. Neznam šta su promijenili ali kod vožnje se kod ove nove znatno manje osjeti prijelaz rada između 2 i 4 ventila i manje troši. Meni je ova nova bila  (y)
Nisam je kupio zbog navike, da se vozim sa "niskim" okretajima motora i sa okretnim momentom. Da bi stavili motor CBF-a ili Africe a ostavili ovaj oblik, ovjes i ciklistiku to bi bio moj motor.
 
Tmax said:
Vozio obojicu kad sam razmišljajo šta kupit. Neznam šta su promijenili ali kod vožnje se kod ove nove znatno manje osjeti prijelaz rada između 2 i 4 ventila i manje troši. Meni je ova nova bila  (y)
Nisam je kupio zbog navike, da se vozim sa "niskim" okretajima motora i sa okretnim momentom. Da bi stavili motor CBF-a ili Africe a ostavili ovaj oblik, ovjes i ciklistiku to bi bio moj motor.
poboljšana elektronika na vtecu,manje se osjeti taj prijelaz