alpine said:nasao ga je je, bez brige.. ali ne u HR...
lavado said:Već par dana na www.lavado.hr
Posljednji raskrinkani novitet je W 800 – odgovor is Akashija Moto Guzzijevu V7 Classic.
Ovjes motocikla bit će izveden pomoću USD vilice
alpine said:to na avado.hr je glupost.. nije odgovor na Guzzijev V7 nego nastavak W650 koji je bio cista kopija Triupmh Bonnevilla. Kopirano je masu toga ali nije frka, motor je ok i kma dobrih i originalnih rjesenja. Imat ce 48KS ali zrakom hladen motor koji mora ispunit Euro 3 mora nazalost bit "ugusen" da bi postigao normu...
I taj W650 je raden vrlo kratko ali je ugasen vise jer je dosao u krivo vrime, tad retro nije bio trend... a sad je vrlo trazen motor.
Taj koncept - ponovo ozivljen klasik - je ozivio i Triumph 2001 i postigao pun uspjeh.. sad to kopira Kawasaki, nakon sta je i Guzzi prije 2-3 godine ucinio isto.
Nemojte sudit po podacima.. triba motor vozit pa prosudit...
Sip said:Ne zelim provocirati, ali me zanima cemu sluzi takav motor :misli: :misli: :misli: :misli:
Nero said:Kad dopizdi bit najbrzi navelikim nagradama raznih lokalnih cesta, onda kupiš ovo za laganu vožnju. Kul izgleda, vjerojatno je jako ugodan za vozit, malo troši.
U principu skuter s boljim imageom i manje mjesta ispod sica.
Da imam love, ovo bi mi bilo u garaži.
Sip said:Pa nekako sam pretpostavio to, ali reko ako hoces biti "persona" do kafica, kupis si dukati, a po gradu neki skuter :? Ne kuzim bas tu kafe filozofiju, ( retro i kafe mi vrlo blizu ) mada ju ni ne osporavam i vrlo rado bi pogledao takav motor, samo sam ga ne bi kupio nikad ( ipak kawasaki nije blesav te je dobro proucio trziste i neko ce to kupiti )
mravac said:Tko drži do sebe vozi kawasaki
Sip said:Ne zelim provocirati, ali me zanima cemu sluzi takav motor :misli: :misli: :misli: :misli: