Nova Kawa W800

Predivno! Pitanje dal će ga bit kod nas za kupit budući da nije baš "fancy", a i onaj stari W650 baš nije naišao na odaziv publike
 
nasao ga je je, bez brige.. ali ne u HR...
 
alpine said:
nasao ga je je, bez brige.. ali ne u HR...

U tolikoj mjeri da su ga prestali prozvoditi nakon par godina. :wink:
 
Aleluja... i Bog stvori motor..  :naklon: :naklon: :naklon:


Motor
Motortyp Luftgekühlter
4-Takt-Reihen-Zweizylinder
Hubraum 773 cm³
Bohrung x Hub 77 x 83 mm
Verdichtungsverhältnis 8,4:1
Ventil-/Einlasssystem SOHC, 8 Ventile
Gemischaufbereitung Kraftstoffeinspritzung: Ø 34 mm x
2 mit Sekundärdrosselklappen
Zündung Digital
Starter Elektrisch
Schmiersystem Druckumlaufschmierung,

Bremsen
Bremse, vorn Einscheibenbremse, Ø 300 mm,
Doppelkolben-Schwimmsattelzan
ge
Bremse, hinten Simplex-Trommelbremse, Ø 160
mm
Maße und Gewichte
Abmessungen (L x B x H) 2.180 x 790 x 1.075 mm
Bodenfreiheit 125 mm
Radstand 1.465 mm
Sitzhöhe 790 mm
Tankinhalt 14 Liter
Gewicht fahrfertig 216 kg

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Već par dana na www.lavado.hr  (y)



http://lavado.hr/index.php?option=com_content&view=article&id=101:vie-nema-iznenaenja-otkriven-kawasaki-wn800&catid=3:vijesti&Itemid=6
 
lavado said:
Već par dana na www.lavado.hr  (y)

Posljednji raskrinkani novitet je W 800 – odgovor is Akashija Moto Guzzijevu V7 Classic.
Ovjes motocikla bit će izveden pomoću USD vilice

:shock:
 
njabolje je kaj pase uz "pametan" sistem osiguranja u 'rvata
 
to na avado.hr je glupost.. nije odgovor na Guzzijev V7 nego nastavak W650 koji je bio cista kopija Triupmh Bonnevilla. Kopirano je masu toga ali nije frka, motor je ok i kma dobrih i originalnih rjesenja. Imat ce 48KS ali zrakom hladen motor koji mora ispunit Euro 3 mora nazalost bit "ugusen" da bi postigao normu...

I taj W650 je raden vrlo kratko ali je ugasen vise jer je dosao u krivo vrime, tad retro nije bio trend... a sad je vrlo trazen motor.
Taj koncept - ponovo ozivljen klasik - je ozivio i Triumph 2001 i postigao pun uspjeh.. sad to kopira Kawasaki, nakon sta je i Guzzi prije 2-3 godine ucinio isto.

Nemojte sudit po podacima.. triba motor vozit pa prosudit...





 
alpine said:
to na avado.hr je glupost.. nije odgovor na Guzzijev V7 nego nastavak W650 koji je bio cista kopija Triupmh Bonnevilla. Kopirano je masu toga ali nije frka, motor je ok i kma dobrih i originalnih rjesenja. Imat ce 48KS ali zrakom hladen motor koji mora ispunit Euro 3 mora nazalost bit "ugusen" da bi postigao normu...

I taj W650 je raden vrlo kratko ali je ugasen vise jer je dosao u krivo vrime, tad retro nije bio trend... a sad je vrlo trazen motor.
Taj koncept - ponovo ozivljen klasik - je ozivio i Triumph 2001 i postigao pun uspjeh.. sad to kopira Kawasaki, nakon sta je i Guzzi prije 2-3 godine ucinio isto.

Nemojte sudit po podacima.. triba motor vozit pa prosudit...

:shock:

...a W650 je bio nastawak na W1 koji je izašao 1966, tak da je u biti i Boneville kopija kawasakija... bijedna :jesus: :mrgreen:

p.s. kužite detalj amortizera volana koji je bio ugrađivan serijski...  :cool:
 
Ne zelim provocirati, ali me zanima cemu sluzi takav motor :misli: :misli: :misli: :misli:
 
sad mi je neki dan netko napisal da je bmw 1600 za dedeke,a a koga je onda ovo  :misli:
 
Sip said:
Ne zelim provocirati, ali me zanima cemu sluzi takav motor :misli: :misli: :misli: :misli:

Kad dopizdi bit najbrzi navelikim nagradama raznih lokalnih cesta, onda kupiš ovo za laganu vožnju. Kul izgleda, vjerojatno je jako ugodan za vozit, malo troši.

U principu skuter s boljim imageom i manje mjesta ispod sica.

Da imam love, ovo bi mi bilo u garaži.
 
Nero said:
Kad dopizdi bit najbrzi navelikim nagradama raznih lokalnih cesta, onda kupiš ovo za laganu vožnju. Kul izgleda, vjerojatno je jako ugodan za vozit, malo troši.

U principu skuter s boljim imageom i manje mjesta ispod sica.

Da imam love, ovo bi mi bilo u garaži.

Pa nekako sam pretpostavio to, ali reko ako hoces biti "persona" do kafica, kupis si dukati, a po gradu neki skuter :? Ne kuzim bas tu kafe filozofiju, ( retro i kafe mi vrlo blizu ) mada ju ni ne osporavam i vrlo rado bi pogledao takav motor, samo sam ga ne bi kupio nikad ( ipak kawasaki nije blesav te je dobro proucio trziste i neko ce to kupiti )
 
Sip said:
Pa nekako sam pretpostavio to, ali reko ako hoces biti "persona" do kafica, kupis si dukati, a po gradu neki skuter :? Ne kuzim bas tu kafe filozofiju, ( retro i kafe mi vrlo blizu ) mada ju ni ne osporavam i vrlo rado bi pogledao takav motor, samo sam ga ne bi kupio nikad ( ipak kawasaki nije blesav te je dobro proucio trziste i neko ce to kupiti )



Tko drži do sebe vozi kawasaki  :mrgreen:
 
mravac said:
Tko drži do sebe vozi kawasaki  :mrgreen:

Cek da razmislim koliko ima kawasakija u gradu, mmmmmm....... CETIRI ( od toga gazda ima dva ) (y) jedan pravi i jedan koji hoce mono posto :jesus:
 
Sip said:
Ne zelim provocirati, ali me zanima cemu sluzi takav motor :misli: :misli: :misli: :misli:

nije niit cudno da ne kuzis,

mislim obzirom da si vozil Apriliju, i to po svom izboru  :LOL: :LOL: :LOL:

zeka,

sluzi ljudima kojie ne hebe brzina, poleg do uha, oklopi ili resice,

svidja im se stari oblik motora i uzivaju u voznji a ne performansama.

osobno bi rado kupio takav motor