MITAS TOURING FORCE

Lijen sam sad čitati unazad svih ovih 37 stranica...
Jedno brzo pozetno pitanje.
Imam Angel ST otraga na TDM, napravio sam 10k km s njom i kroz par tisuća će biti za smeće. Da li je ovaj Mitas TF dobra guma u usporedbi s Pirellijem. Razlika u cijeni je 15ak €, Mitas jeftinija od Angel GT koji mi je trenutno favorit za kupnju.

Isto sranje kao Pirelli Angel, tvrda i tupa guma. Ako si zadovoljan s Pirellijem, uzmi Pireli, ali nema tu neke velike razlike.
 
Interesantno kako su individualna iskustva razlicita…
Na starom motoru (r1200r) sam cisto iz radoznalosti probao set TF i licno nisam goru gumu vozio. Teska u prebacivanjima, troma, cesto mi je klizala, bas me umarala i apsolutno joj nisam vjerovao.
Na istom tom motoru sam prije TF vozio Metzeler Z8 i Roadtec01, kasnije i Angel GT i sve te gume su mi svjetlosnim godinama ispred TF. Kod Angel GT jedino zamjerka sto drasticno izgubi (pozitivne) osobine kada dodju na oko 50% potrosenosti. Tada bi mi i ona krenula praviti gluposti
 
imao sam tf na staroj uljari, napravio 1500 km, čak i 50ak krugova na marofu..guma sasvim korektna, po mom iskustvu definitivno bolja od angela
u tih 1500 km nije bilo apsolutno nikakvih iznenađenja na toj staroj krami

kod mitasa je većinom problem što ih ljudi uglavnom prepumpaju (pogotovo je to problem kod sf) i onda imaju gumu opasnu po život
 
Evo da napisem malo dulje. Od te tri navedene ja bi ih poslozio Mitas TF, pa ST, pa GT. To je po mom osjecaju u voznji, ali treba uzet u obzir da ja vozim TF na Tuonu, ST sam probao na frendovom Hornetu, a GT na fazeru 800. Na Fazeru 800 mi je najveća zamjerka previse meka prednja vilica, pa je možda i to dovelo do najtupastijeg osjećaja u vožnji od te tri. Grip ne bi komentirao, sve ga imaju vjeroajtno identičnog i dovoljno prosječnom korisniku. Meni je jedina zamjerka TF prednja kod jačeg kočenja u nagibu di počne klizat, ali nije ni namjenjena takvoj vožnji. Zato cu ja sljedeći set vozit prednja SF i zadnja TF, ali to je moj osobni izbor, jer mi sad zadnja dode do kraja a prednja ne, a ovako će i zadnja i prednja isto trajat uz bolji osjećaj prednje.
SF naprijed, TF iza je ok kombinacija. Potrosil sam par setova tak. Dobijes trajnost TF-a, a upravljivost SF-a. Ne sjecam se kilometraze, ali potrosile su se podjednako. Kad je bila zadnja gotova, ni prednjoj nije puno falilo.

To je bilo u vrijeme kad je set mitasa bio sitno preko 1000kn. 200e+ mi nema smisla za mitas...
 
  • Like
Reactions: Octane and Igor28
Odradio jučer 50ak km po brutalnom pljusku s SF+.
Prvi put da me s njima baš uhvatilo nevrijeme.
Cesta je bila uljasta, tempo po propisima.
Nijedna neugodna situacija.
Sasvim ok su bile.
 
Nisu TF ali su SF+EV, 215€, DOT 04/24, made in Slovenia.
Meni Mitas ima smisla.
Kawasaki Z900, svakih 6000 km servis i novi set Mitasa. Sada je treći set montiran.
 

Attachments

  • 20240324_104314.jpg
    20240324_104314.jpg
    2.9 MB · Views: 0
  • 20240306_182327.jpg
    20240306_182327.jpg
    1.5 MB · Views: 0
  • 20240306_182334.jpg
    20240306_182334.jpg
    3.1 MB · Views: 0
  • Like
Reactions: roberto
SF naprijed, TF iza je ok kombinacija. Potrosil sam par setova tak. Dobijes trajnost TF-a, a upravljivost SF-a. Ne sjecam se kilometraze, ali potrosile su se podjednako. Kad je bila zadnja gotova, ni prednjoj nije puno falilo.

To je bilo u vrijeme kad je set mitasa bio sitno preko 1000kn. 200e+ mi nema smisla za mitas...
Uskoro i ja prelazim na tu kombinaciju TF iza SF naprijed...mislim da bi trebala biti dobra,trajnost kod SF je bas losa
 
Za mene bt016 pro dok god se proizvode...vozio na V2 od 130, 100 i 50 konja...razlicitih dimenzija