MITAS TOURING FORCE

Najbolje ti je probati pa vidjeti jer sve ovisi o načinu vožnje i upotrebi. Meni je prijašnji set mitasa TF na istom motoru (yamaha tracer 700) trajao 11 500 km ( došla je skroz glatka) jer sam bio u Makedoniji i Grčkoj gdje sam vozio turistički a kad tako voziš onda guma traje .....

I da ti traju kraće, set je jeftiniji 640 kuna a mislim da su bolje za suhu cestu od Metzeler tourance next ...
Jedan probao pa se.....
 
Ima i ona druga: ne kudi konja kojeg nisi jahal…..
Ja stavil TF, u prvih 1000 km guma ok, nit smrdi nit miriše, ako trajnost bude ok, ponovi se priča, ako ne bude, ide se na neku promjenu
 
  • Like
Reactions: Feis123
Izdržale su one 7150 kilometara a sada ide novi set :). Na cca 5700 km bile su na zakonski dopuštenom minimumu.


20200622_194640_optimized.jpg
 
  • Like
Reactions: diesel power
Upravo montirane; nisam jos provozao. Na*ebali ste ako ne budu valjale :mrgreen: Kupio sam ih samo zato sto ste ih ovdje toliko nahvalili.
 

Attachments

  • C263F9D8-672E-4EFB-9B2E-ACD2FAD7E335.jpeg
    C263F9D8-672E-4EFB-9B2E-ACD2FAD7E335.jpeg
    206.5 KB · Views: 117
Nema nista da te brine..dobre gume mada ja i nisam neki strucnjak..meni svaka nova guma dobra a ove minas odlicne zasad
 
Ma ne mislim ih svakako puno vozati. Idu na stari motor (R1200R) sa kojim planiram preci jos max 2-3k km i onda ide pod ceradu.
Jesu li previse klizave u prvim kilometrima i dok se ne uslajfaju ?
 
Mene u nedjelju ugodno iznenadile držanjem po svakakvim podlogama, podnijele i parsto metara dosta strme "kozje" staze s dosta rahlog šodera do vidikovca iznad Vinodolskog, mislim da je Gradina, odvoženo i desetak km makadama uz more, a zaljubio se u gumu od Novog Vinodolskog do Sv. Juraja, ali tamo vjerojatno svaka lijepi za asfalt. Jedino fale jaja za porubiti gumu, onaj zadnji cm je i dalje netaknut nakon 1700 km s njom. To prepuštam onima koji znaju malo više 😁.
 
Last edited:
Jebeš jaja ako finiš pod cestun, bitno da ti guštaš :)
Što se tiče klizanja kad su nove, isto ko i sve, nakon par km su spremne za rubljenje :)
 
Evo za usporedbu, prije cca 5 mjeseci ja stavio Mitas TF na XR 1000 i platio cca 1450 kn, prijatelj stavio Michelin road 5 na Multistradu 1200, on platio cca 2250 kn. Dimenzije identicme.
Ja trenutno presao nesto preko 4000 km, on oko 5000. Vecinu kilometara odvozili skupa u istim uvjetima i u istom tempu. Cak i u dvoje bilinskupa.
Vecina km na D8 sto znaci da bi u "normalnim" uvjetima i jedne i druge napravile aigurno jos koju tisucicu. Njegove gotove i zrele za promjenu, moje ce mozda jos max 2000 km.
Nigdje gume nisu pokazale znakove zamora niti je itko imao kakve krizne situacije. I jedne i druge porubljene do samog kraja.
Ukratko nakon ovog iskustva osobno ne dam razvikanijem proizvođacu toliko vise jer se nigdje nije po nicem iskazao.
 
Ma ne mislim ih svakako puno vozati. Idu na stari motor (R1200R) sa kojim planiram preci jos max 2-3k km i onda ide pod ceradu.
Jesu li previse klizave u prvim kilometrima i dok se ne uslajfaju ?
Ja sam 50 km laganini i onda pomalo po gasu..nakon 100 km dokle more..znaci ostane cent sa strane heeh evo vec 1000km a joa ima brkova hehe
 
Neka brkova i centa sa strane. Bolje imati taj cent ako zatreba u kakvoj “situaciji” nego da ga nema ;)
 
Neka brkova i centa sa strane. Bolje imati taj cent ako zatreba u kakvoj “situaciji” nego da ga nema ;)
Onom tko gumu ne koristi do ruba u normalnim situacijama, teško da će taj cenat pomoć u kriznoj, iz jednostavnog razloga šta će prije past nego zaleć motor izvan/preko svoje komfor zone.
 
Onom tko gumu ne koristi do ruba u normalnim situacijama, teško da će taj cenat pomoć u kriznoj, iz jednostavnog razloga šta će prije past nego zaleć motor izvan/preko svoje komfor zone.

To stoji ako se radi o vozacu koji ne moze porubiti gumu iskljucivo zbog nedostatka iskustva/vjestine.
Za one koji je bez problema porube, kod cestovne voznje je bolje imati malo rezerve u vidu tog centa, i upravo na to se odnosio moj komentar (y)
 
Onom tko gumu ne koristi do ruba u normalnim situacijama, teško da će taj cenat pomoć u kriznoj, iz jednostavnog razloga šta će prije past nego zaleć motor izvan/preko svoje komfor zone.

Prvi put porubija prednju kad sam u Karlobagu skužija da se zavoj duplo lomi :D :D :D


Ne mora značit :) Ako istrenira glavu da ne jaše kočnicu, postoji šansa da će iskoristit dio gume koji inače ne koristi.
 
  • Like
Reactions: FUMFO5
Ja sam sebi vikao u kacigu pusti kočnicu pusti kočnicu!!!!!
Naginji to sranje.
Nije bilo glasno, pitao me kolega koji se vozio iza mene dali sam možda vrištao?
Jaaa ma daj daaj molim te. :mrgreen::mrgreen:

A brkovi još na gumi hahahahaha.