MITAS TOURING FORCE

Za porubit gumu netreba bit rossi al treba dobar asfalt i dobre gume..kad neznas cestu, rupe ,zakrpe, sklizav asfalt od po krivine druga vrsta ,drndavac, fleka od ulja ili parkiran FAP u po krivine pun balvana i onda baja naleti struze koljenom..lako je bit mlad i glup treba docekat da budes star i mudar
 
Mogu samo reći da se puno opuštenije vozim s MTF nego s Angel ST.
Sa AST se nikako nisam mogao opušteno voziti, iako mi se nikad nije pokazala nešto loša, jednostavno nismo našli zajednički jezik :rolleyes:
 
Za porubit gumu netreba bit rossi al treba dobar asfalt i dobre gume..kad neznas cestu, rupe ,zakrpe, sklizav asfalt od po krivine druga vrsta ,drndavac, fleka od ulja ili parkiran FAP u po krivine pun balvana i onda baja naleti struze koljenom..lako je bit mlad i glup treba docekat da budes star i mudar
Iliti, bojim se.
 
Evo da se i ja javim s nekakvim mišljenjem o gumi. Na Z1000SX je točno 6000 km. Stavio sam ih u 11. mjesecu i zimske vožnje su bile odlične. Nova guma je držala i po hladnom i mokrom. Dok bi se zagrijala zadnja osjetilo se da malo lakše proklizi na kočenju, ali sad kad je zatoplilo, nakon par kilometara guma je spremna za vozit se. Prije sam vozio Angel GT, Roadsmart 3 i kratko su bile Angel ST kad sam kupio motor. Ove gume meni nisu ništa lošije od Roadsmarta i Angela za nekog tko se vozi malo brže, a da ne povlači vraga za rep. Znači normalna sport touring vožnja, što je i namjena ovih guma. Meni se troše ravnomjerno i mislim da će i kilometraža biti kao i s ostalim gumama, cca 8000 km. Ja bi ih preporučio svim putnicima i vikend putnicima kao jeftiniju, ali ne nekvalitetniju alternativu za trećinu skupljim setovima.
 

Attachments

  • IMG_20200711_132509_compress14.jpg
    IMG_20200711_132509_compress14.jpg
    386.9 KB · Views: 151
Ja sam na cbr600f bio zadovoljan s njima, medutim, motor od 200 kila i ja sa 110 smo presli na motor od 260 kila i ja sa 130 kila, zanima me kako bi se ponasale sa dodatnih 90 kila
 
  • Like
Reactions: A.A.B.K.
Ja sam na cbr600f bio zadovoljan s njima, medutim, motor od 200 kila i ja sa 110 smo presli na motor od 260 kila i ja sa 130 kila, zanima me kako bi se ponasale sa dodatnih 90 kila

Ja ih imam na GTR 1400 i zadovoljan sam s njima.
Gume imaju oko 5500 km i još uvijek dobro drže.
Inače motor 310 kg plus moja malenkost sa 115..
 
Last edited:
  • Like
Reactions: A.A.B.K.
Ja ih imam na GTR 1400 i zadovoljan sam s njima.
Gume imaju oko 5500 km i još uvijek dobro drže.
Inače motor GTR 310 kg plus moja malenkost sa 115..
Ja ih vozim na K 1600 GT, 340 kg i ja 110 kg. Homologirane su za taj motor. Naprave oko 6000 km, vec drugi set je gore. Jako zadovoljan.
 
Konacno sam uhvatio malo vremena da ozbiljnije provozam ovu gumu, pa evo moj kratki osvrt, a poredit cu ih sa gumama koje su zamijenile - Angel GT.
Pumpane su standardno - 2.5/2.9, vanjska temperatura je bila u rasponu 18-25 stepeni C, motor BMW R1200R (vodeni)

Nevoljko, ali stabilno padaju u nagib i kada konacno namjestis motor onda su prilicno mirne, prakticno ne traze nikakav angazman za odrzavati polozaj i putanju.
Jako su trome kod brzog ispravljanja iz nagiba i prebacivanja iz jednog u drugi. Meni toliko trome da bi taj osjecaj mogao usporediti sa pretegnutim lezajem ili jako teskim amortizerom upravljaca.
Cudno, jer kada gledam koliko prednja Mitas ima jos do ruba, ispada da je dosta spicastiji od Angel GT koji sam trosio skoro do samog ruba. Nekom logikom bi Mitas zbog te spicavosti trebao lakse padati u nagib, ali ponasa se skroz suprotno - kao da je tup do bola.
Prednja guma je dosta mekana, prelazak preko poprecneih crta za usporavanje (pored skola i sl) se prakticno ne osjeti. A kada vec spominjem crte - bijele crte i ostalu signalizaciju ne vole nikako ! Kod srednjeg do jaceg otvaranja u nagibu zadnja mi je par puta pustila, ali svaki put kontrolisano. Mislim da je pregrijavanje, jer kada se smirim par km pa opet krenem otvarati, drzi OK par zavoja i onda opet pocne lagano klizati. Sa Angel GT na istim dionicama nisam imao takvih situacija, osim ako bas ne pretjeram. A kada bi na Mitasu tako pretjerao, mislim da bi se momentalno razbio. :mrgreen: U dugim, brzim zavojima motor malo leluja, kao da ga vjetar lagano udara. Nista strasno, ali me nakon par tih klizanja zadnje ipak cini maaaalcice nervoznim...
Na pravcu i pri vecim brzinama su mirne i opustene. Nekako daju dojam da su tu najsretnije. Stabilne su i kod jaceg kocenja, nema plivanja, a kod kocenja u nagibu se manje-vise ponasaju isto kao i Angel GT.

Zakljucak - ako gledamo odnos ulozeno-dobiveno, gume su OK. Za te pare nije ni realno ocekivati neke spektakularne performanse. Ali po mom misljenju ove gume su vise Touring, a ne Sport-Touring. Ko vozi u takvom rezimu, onda ce biti i vise nego zadovoljan. Ko putuje, ali voli i da malo podivlja, mislim da treba potraziti nesto drugo.

Da li bi ih opet kupio ? Ne bi. Za moj stil voznje su previse trome i teske za upravljanje, a i to klizanje mi ne ulijeva preveliko povjerenje. Posebno ako uzmem u obzir da sam do te granice klizanja dosao vrlo brzo i lako. Nekako me umaraju. Angel GT mi je puno zaokruzenija (i skuplja :)) guma. Ali posluzit ce vise nego dobro za odlazak sa zenom i koferima na more, lijeno i turisticko vozanje (ako nas HR granicari uopste puste preko "grane" :mrgreen:). Mislim da su upravo za takvu voznju i napravljene.(y)
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Nexie and MGS
Baš je teško odabrati gumu temeljem tuđih iskustava. Moj dojam je da se motor baš vrlo lako prebacuje po kratkim zavojima (serpentinama) i tu je vrlo miran. Za blago klizanje pri većim brzinama se slažem, i ja imam takav osjećaj. Nikada ne pretjerujem tako da ne vjerujem da ću ih dogurati do limita prijanjanja. Odlična guma za touring vozače.
 
@esso
I meni je takodjer bila troma a na tlaku 2.3,2.4 nisam imao Problema sa trakcijom.
Guma je ok ali ja je nebi vise kupio.
 
Pa ne znam, meni je guma više sport nego touring, možda je malo sporija na prebacivanju lijevo, desno, ali bez problema ju spustim i na koljeno a proklizavanje nisam nikad doživio osim na gradskom asfaltu. Doduše nikad u velikom nagibu ni ne otvaram gas ko lud, nego se drzim one, lagano ispravi motor pa otvori gas do kraja
 
Baš je teško odabrati gumu temeljem tuđih iskustava. Moj dojam je da se motor baš vrlo lako prebacuje po kratkim zavojima (serpentinama) i tu je vrlo miran. Za blago klizanje pri većim brzinama se slažem, i ja imam takav osjećaj. Nikada ne pretjerujem tako da ne vjerujem da ću ih dogurati do limita prijanjanja. Odlična guma za touring vozače.

Slazem se. Zato je zlata vrijedna ona izreka da gumu kupujes prema sebi i svojim potrebama, a ne na osnovu onoga sta drugi govore :)
Bas zbog toga sam je namjerno poredio sa Angel GT, gumom koja je jako popularna, pa mozda takvo poredjenje sa poznatom gumom pomogne drugima da stvore bolju sliku kakav je TouringForce (y)
 
Meni odlicna..od pirelija st bolja 130KM..taman za 10 teletina iapod saca u kulin dvoru..nikad vise druge tj skuplje gume kupit necu
 
esso_sa, složio bi se s tobom kada si rekao da je spora kod naglih prebacivanja jer sam vozio na angel st i sad sam na 3. setu mitasa TF ali sve ostalo je na strani mitasa. Po meni ti voziš na prevelikom tlaku ( 2.5 2.9) . Probaj spustit na 2.4 i 2.7 pa ćeš vidjeti da je onda bolja situacija.
Meni je isto ta guma više sport nego touring ( na 5700 km došla mi je do zakonski dopuštenog minimuma)
 
Siguran sam da bi na manjem pritisku bila bolja, kao i svaka guma kada je malo spustis, ali kod mene se cesto izmjenjuje voznja solo i udvoje, pa mi je mrsko stalno mijenjati pritiske zavisno od opterecenja. Tako da onda uvijek vozim na 2.5/2.9 i to mi je postao neki "benchmark" kod ocjene ponasanja guma (y)
Nisam htio da ulazem previse u gume jer prodajem motor. Trebale su mi neke koje ce posluziti za odlazak na more i nazad, a onda motor svakako ide pod ceradu. Mitas je za takve potrebe i vise nego logican, a i dobar izbor :)
 
Last edited: