bocojaki
Well-known member
Pozdrav...
Evo i moj prvi post. Prvo ću se pohvaliti da sam ubo novog GS-a 1200 prije nešto više od mjesec dana.
Ajmo redom...
Do sad sam vozio i posjedovao svakakvih motora, kao i većina vas krenulo se u osnovnoj školi s tomosima, jawama, mz-ima uglavnom stare kante zbog kojih odijeća uvijek ima miris benzina a tragovi ulja i masti nadju se i po ušima.Čarobni su to bili dani ako mene pitate...
U to vrijeme u Vukovaru bilo je i bikera s jačim motorima, Z 1000, Suzuki i jedna Laverda ( neznam točno modele ) a dali su i djir kad su dobro raspoloženi.
Mi smo klinci uvijek visili oko te "starije" ekipe tako da su nas dobro znali. CBR 1000 F a i ZZR 1100 i to sam uspio provozati i to nove novcate motore.
Bio sam sretan ko nova godina. Moj prvi kontakt s BMW-om se dogodio isto u Vukovaru, sestra došla s dečkom iz Italije na K 100 LT-u. Talijan me provozao na motoru ali taj motor nisam provozao...
Silom prilike stigao u Zagreb, dovršio školovanje, dobar posao odlična plaća. Kupim ja na kredu Hondu Rebel 125 i sa curom na more a seka s talijanom stiže na R 100 GS Paris Dakar. Vuoi provare kaže on meni, si, odgovaram hladno. Smiješak veliki dok stavljam kacigu, da nemam uši smiješak bi imao oko glave....
Tu je pala ljubav prema bemburi, nisu to bile performanse niti udobnost a ni bilo šta drugo što danas uzimamo u obzir prilikom kupovine motora, jednostavno osijećaj moći i nezaustavljivosti dok tjeraš taj stroj po cesti...
96' prodao hondu riješio vojsku, starci natrag u VU ja ostao u ZG. Kreda stan, pauza 8 godina. 8 GODINA čovječe bez motora....
Riješio stan i isti dan posjetio dobro poznatu adresu Zagrebačka 185. ( gdje sam od Rebel-a odlazio povremeno maštati ) Hornet 900 zasjala je u mojem srcu.
Nova pila niko sretniji od mene al nakon par godina i nešto putovanja vidim ja a i ljudi kažu:"mali ti je to motor izgledaš na njemu ko pauk, hobotnica".
Da se razumijemo, strasan je to motor za mene bio ali ako si 192 neka duza putovanja postanu agonija...
Zamjenio ga ja sa xtx-om( bila dobra prilika) al brate mili na tom motoru nemaš mira. Vožnja na zadnjem do dućana, izmedju auta guraš ih s laktovima a kad je na cesti gužva peglaš po pješačkoj stazi, ljudi skaču u grmlje ispred tebe i nazivaju te pogrdnim imenima.Nije to za mene...
Seka ubola Harley-a i nevozi ga, kaže da je Kymco bolji po gradu...
Il ga vozi il ću ja doć po njega kažem ja.
Dodji ti po njega ja ga i tako nevozim. Ode XTX a ode i ja po Harley-a.Al sam se nauživao laganog cruising-a. Poseban je to osijećaj, neka druga filozofija...
Friško se oženio i Harley ( bar ovaj 883 ) nije za dvoje. Išao sam sa suprugom na kratke vožnje pa i do mora. Promijenio i sic da princezi bude udobnije ali na rupama amortizeri dolaze do kraja na našim cestama a nemoram reći da riješenja za prtljagu gotovo da i nema...
Uletila neka lova i eto mene kod Tomića .
Kasno je već sada pa nastavak slijedi sutra.
Evo i moj prvi post. Prvo ću se pohvaliti da sam ubo novog GS-a 1200 prije nešto više od mjesec dana.
Ajmo redom...
Do sad sam vozio i posjedovao svakakvih motora, kao i većina vas krenulo se u osnovnoj školi s tomosima, jawama, mz-ima uglavnom stare kante zbog kojih odijeća uvijek ima miris benzina a tragovi ulja i masti nadju se i po ušima.Čarobni su to bili dani ako mene pitate...
U to vrijeme u Vukovaru bilo je i bikera s jačim motorima, Z 1000, Suzuki i jedna Laverda ( neznam točno modele ) a dali su i djir kad su dobro raspoloženi.
Mi smo klinci uvijek visili oko te "starije" ekipe tako da su nas dobro znali. CBR 1000 F a i ZZR 1100 i to sam uspio provozati i to nove novcate motore.
Bio sam sretan ko nova godina. Moj prvi kontakt s BMW-om se dogodio isto u Vukovaru, sestra došla s dečkom iz Italije na K 100 LT-u. Talijan me provozao na motoru ali taj motor nisam provozao...
Silom prilike stigao u Zagreb, dovršio školovanje, dobar posao odlična plaća. Kupim ja na kredu Hondu Rebel 125 i sa curom na more a seka s talijanom stiže na R 100 GS Paris Dakar. Vuoi provare kaže on meni, si, odgovaram hladno. Smiješak veliki dok stavljam kacigu, da nemam uši smiješak bi imao oko glave....
Tu je pala ljubav prema bemburi, nisu to bile performanse niti udobnost a ni bilo šta drugo što danas uzimamo u obzir prilikom kupovine motora, jednostavno osijećaj moći i nezaustavljivosti dok tjeraš taj stroj po cesti...
96' prodao hondu riješio vojsku, starci natrag u VU ja ostao u ZG. Kreda stan, pauza 8 godina. 8 GODINA čovječe bez motora....
Riješio stan i isti dan posjetio dobro poznatu adresu Zagrebačka 185. ( gdje sam od Rebel-a odlazio povremeno maštati ) Hornet 900 zasjala je u mojem srcu.
Nova pila niko sretniji od mene al nakon par godina i nešto putovanja vidim ja a i ljudi kažu:"mali ti je to motor izgledaš na njemu ko pauk, hobotnica".
Da se razumijemo, strasan je to motor za mene bio ali ako si 192 neka duza putovanja postanu agonija...
Zamjenio ga ja sa xtx-om( bila dobra prilika) al brate mili na tom motoru nemaš mira. Vožnja na zadnjem do dućana, izmedju auta guraš ih s laktovima a kad je na cesti gužva peglaš po pješačkoj stazi, ljudi skaču u grmlje ispred tebe i nazivaju te pogrdnim imenima.Nije to za mene...
Seka ubola Harley-a i nevozi ga, kaže da je Kymco bolji po gradu...
Il ga vozi il ću ja doć po njega kažem ja.
Dodji ti po njega ja ga i tako nevozim. Ode XTX a ode i ja po Harley-a.Al sam se nauživao laganog cruising-a. Poseban je to osijećaj, neka druga filozofija...
Friško se oženio i Harley ( bar ovaj 883 ) nije za dvoje. Išao sam sa suprugom na kratke vožnje pa i do mora. Promijenio i sic da princezi bude udobnije ali na rupama amortizeri dolaze do kraja na našim cestama a nemoram reći da riješenja za prtljagu gotovo da i nema...
Uletila neka lova i eto mene kod Tomića .
Kasno je već sada pa nastavak slijedi sutra.