NOVA PILA

bocojaki

Well-known member
Pozdrav...
Evo i moj prvi post. Prvo ću se pohvaliti da sam ubo novog GS-a 1200 prije nešto više od mjesec dana.
Ajmo redom...
Do sad sam vozio i posjedovao svakakvih motora, kao i većina vas krenulo se u osnovnoj školi s tomosima, jawama, mz-ima uglavnom stare kante zbog kojih odijeća uvijek ima miris benzina a tragovi ulja i masti nadju se i po ušima.Čarobni su to bili dani ako mene pitate...
U to vrijeme u Vukovaru bilo je i bikera s jačim motorima, Z 1000, Suzuki  i jedna Laverda ( neznam točno modele ) a dali su i djir kad su dobro raspoloženi.
Mi smo klinci uvijek visili oko te "starije" ekipe tako da su nas dobro znali. CBR 1000 F a i ZZR 1100 i to sam uspio provozati i to nove novcate motore.
Bio sam sretan ko nova godina. Moj prvi kontakt s BMW-om se dogodio isto u Vukovaru, sestra došla s dečkom iz Italije na K 100 LT-u. Talijan me provozao na motoru ali taj motor nisam provozao...
Silom prilike stigao u Zagreb, dovršio školovanje, dobar posao odlična plaća. Kupim ja na kredu Hondu Rebel 125 i sa curom na more a seka s talijanom stiže na R 100 GS Paris Dakar. Vuoi provare kaže on meni, si, odgovaram hladno. Smiješak veliki dok stavljam kacigu, da nemam uši smiješak bi imao oko glave....
Tu je pala ljubav prema bemburi, nisu to bile performanse niti udobnost a ni bilo šta drugo što danas uzimamo u obzir prilikom kupovine motora, jednostavno osijećaj moći i nezaustavljivosti dok tjeraš taj stroj po cesti...
96' prodao hondu riješio vojsku, starci natrag u VU ja ostao u ZG. Kreda stan, pauza 8 godina. 8 GODINA čovječe bez motora....
Riješio stan i isti dan posjetio dobro poznatu adresu Zagrebačka 185. ( gdje sam od Rebel-a odlazio povremeno maštati ) Hornet 900 zasjala je u mojem srcu.
Nova pila niko sretniji od mene al nakon par godina i nešto putovanja vidim ja a i ljudi kažu:"mali ti je to motor izgledaš na njemu ko pauk, hobotnica".
Da se razumijemo, strasan je to motor za mene bio ali ako si 192 neka duza putovanja postanu agonija...
Zamjenio ga ja sa xtx-om( bila dobra prilika) al brate mili na tom motoru nemaš mira. Vožnja na zadnjem do dućana, izmedju auta guraš ih s laktovima a kad je na cesti gužva peglaš po pješačkoj stazi, ljudi skaču u grmlje ispred tebe i nazivaju te pogrdnim imenima.Nije to za mene...
Seka ubola Harley-a i nevozi ga, kaže da je Kymco bolji po gradu...
Il ga vozi il ću ja doć po njega kažem ja.
Dodji ti po njega ja ga i tako nevozim. Ode XTX a ode i ja po Harley-a.Al sam se nauživao laganog cruising-a. Poseban je to osijećaj, neka druga filozofija...
Friško se oženio i Harley ( bar ovaj 883 ) nije za dvoje. Išao sam sa suprugom na kratke vožnje pa i do mora. Promijenio i sic da princezi bude udobnije ali na rupama amortizeri dolaze do kraja na našim cestama a nemoram reći da riješenja za prtljagu gotovo da i nema...
Uletila neka lova i eto mene kod Tomića :).


Kasno je već sada pa nastavak slijedi sutra.
 
bocojaki said:
Pozdrav...
Evo i moj prvi post. Prvo ću se pohvaliti da sam ubo novog GS-a 1200 prije nešto više od mjesec dana.
Ajmo redom...
Do sad sam vozio i posjedovao svakakvih motora, kao i većina vas krenulo se u osnovnoj školi s tomosima, jawama, mz-ima uglavnom stare kante zbog kojih odijeća uvijek ima miris benzina a tragovi ulja i masti nadju se i po ušima.Čarobni su to bili dani ako mene pitate...
U to vrijeme u Vukovaru bilo je i bikera s jačim motorima, Z 1000, Suzuki  i jedna Laverda ( neznam točno modele ) a dali su i djir kad su dobro raspoloženi.
Mi smo klinci uvijek visili oko te "starije" ekipe tako da su nas dobro znali. CBR 1000 F a i ZZR 1100 i to sam uspio provozati i to nove novcate motore.
Bio sam sretan ko nova godina. Moj prvi kontakt s BMW-om se dogodio isto u Vukovaru, sestra došla s dečkom iz Italije na K 100 LT-u. Talijan me provozao na motoru ali taj motor nisam provozao...
Silom prilike stigao u Zagreb, dovršio školovanje, dobar posao odlična plaća. Kupim ja na kredu Hondu Rebel 125 i sa curom na more a seka s talijanom stiže na R 100 GS Paris Dakar. Vuoi provare kaže on meni, si, odgovaram hladno. Smiješak veliki dok stavljam kacigu, da nemam uši smiješak bi imao oko glave....
Tu je pala ljubav prema bemburi, nisu to bile performanse niti udobnost a ni bilo šta drugo što danas uzimamo u obzir prilikom kupovine motora, jednostavno osijećaj moći i nezaustavljivosti dok tjeraš taj stroj po cesti...
96' prodao hondu riješio vojsku, starci natrag u VU ja ostao u ZG. Kreda stan, pauza 8 godina. 8 GODINA čovječe bez motora....

Kasno je već sada pa nastavak slijedi sutra.
8 godina bez motora,uf a 10 bez svog baš svog - koji ružan san kad se sjetim a najružniji kad popravljaš tuđeg i napraviš đir,tek sam onda bio nizašto-takvog BMW-a sam vidio nedavno u Vukovaru parkiran nasuprot bolnice,bacio oko tek toliko možda je bio i tvoj..
 
papillon said:
8 godina bez motora,uf a 10 bez svog baš svog - koji ružan san kad se sjetim a najružniji kad popravljaš tuđeg i napraviš đir,tek sam onda bio nizašto-takvog BMW-a sam vidio nedavno u Vukovaru parkiran nasuprot bolnice,bacio oko tek toliko možda je bio i tvoj..

Ma još je gore biti u doticaju a neposjedovati jedan.
Do Vukovara ga nisam još provozao...
 
Oilhead konačno na svome.
Btw, simpatična povijest bolesti. :)
Puno sretnih kolometara želim. ;)


©
 
Super Jura said:
Čestitke i uživaj kad zatopli  (y)

Iako sam baš danas vidio GS adv u gradu, a temp. oko nule  :djed:

Čak ni temperatura nebi bila problem nego je cesta sva slinava i skliska. Šteta bi bilo zbubat novi motor.
Bit će ovo brijem najduža zima za mene...
 
Super Jura said:
Čestitke i uživaj kad zatopli  (y)

Iako sam baš danas vidio GS adv u gradu, a temp. oko nule  :djed:

I ja  :mrgreen: . I to je lik vozio prilično angažirano. Čak sam pomislio kako bi bilo zanimljivo vidjeti je li gore nešto iz npr. Heidenau zimskog programa..

I bilo je -2 na displayu auta
 
Zvrcnem ja tako Tomića za neke informacije, ljubazan trgovac predloži da ako sam u mogućnosti navratim u salon što sam i učinio.
Ako ću čekati proizvodnju 2012 10% učešća i stiže u drugom mijesecu, sa nešto sitno opreme 135 000 kn.
A imamo jednog tu u salonu, zadnj je na lageru i nabuban je s malo više opreme.
Pošto pitam ja 148 000 kn.
Uh nemam toliko mislim si...
Da vidimo, sad će on malo računati i kaže: cijena za ovoga je 133 000 kn i vozim ga odmah.
Ništa idem doma prespavati pa ću ujutro biti pametniji. Ženi nisam ni rekao da bi mijenjao motor, ona je bila zaljubljena u Harley-a.
Sutradan odoh poslom u austriju i svratim do BMW-a.
Cijena s popustom kod njih je ista. Niža je u startu iz dućana ali dok ga dofuram tu uštedio sam oko 2000 kn možda.
I to računam da bi put tamo i natrag bio besplatan sa službenim kombijem a ako bi ga vozio zoll table izadju oko 220 eura plus benzin vinjete i ode ušteda, da nepričam o minimalno dva dana koje treba ovdje potrošiti da se ishodi homologacija i da se ocarini pila.
Nakon te računice, mirne duše sam se vratio kod Tomića i ubo ga.
Došao doma sa smiješkom i rekao ženi onako hladno, ko da sam kupio 20 dkg salame, I bought a new bike.
Koji ? pita ona i ja joj pokažem prospekt i par slika s neta.
A Harley?!
Prodat ću ga.
OK kaže ona i odmah pita: a kad ću ga ja vidjeti?
Sutra, kažem ja nekako s olakšanjem i nevjerujem da je sve tako lako prošlo.
Slijedeći dan pravac Tomić, pregledavamo bike a trgovac ostavlja sve što je radio i nudi pomoć ako šta treba bez obzira što je motor plaćen. Svaka čast, čitao sam tu na forumu neka razočarenja s trgovcima u Tomić-u ali mislim da se to odnosilo na poslovnicu u Splitu.
Sorry što malo davim ali imam već par upita kakva su iskustva s kupovinom pa sam eto i to napisao, možda nekome riješi nedoumicu...
evo i par fotki
 
Takvo je bilo i moje iskustvo s Tomićem. Uz svu računicu nisam mogao dobiti tada (2007) toliki popust na motor sa lagera niti u Austriji niti u Sloveniji, uz svu zajebanciju koja slijedi kod uvoza a koju sam prošao sa autom jednom prilikom, pa ne bi to ponovio bez neke značajnije svote uštede. Neki sa foruma imaju drugu računicu i priču, ali eto to su njihova iskustva.
Moram ti reći kako je i moje iskustvo sa servisom (Marijan) a i sa rezervnim dijelovima odlično, ne pretjerano skupo - u razini cijena okolo, sa komforom servisa/dućana u Zagrebu. Naravno da je za manje stvari Net majka, a i skuplja dodatna oprema (koferi npr.) se sigurno isplati u Austriji zbog Mwst.
Nisam baš aktivan u BMW klubu i u njihovim happeninzima, ali ima dosta GSova i simpatični dečki (i cure) su dosta aktivni na zajedničkim vožnjama, druženjima i slično..
Sretno još jednom, i tu smo ako šta treba.. (y)
 
zokx said:
Takvo je bilo i moje iskustvo s Tomićem. Uz svu računicu nisam mogao dobiti tada (2007) toliki popust na motor sa lagera niti u Austriji niti u Sloveniji, uz svu zajebanciju koja slijedi kod uvoza a koju sam prošao sa autom jednom prilikom, pa ne bi to ponovio bez neke značajnije svote uštede. Neki sa foruma imaju drugu računicu i priču, ali eto to su njihova iskustva.
Moram ti reći kako je i moje iskustvo sa servisom (Marijan) a i sa rezervnim dijelovima odlično, ne pretjerano skupo - u razini cijena okolo, sa komforom servisa/dućana u Zagrebu. Naravno da je za manje stvari Net majka, a i skuplja dodatna oprema (koferi npr.) se sigurno isplati u Austriji zbog Mwst.
Nisam baš aktivan u BMW klubu i u njihovim happeninzima, ali ima dosta GSova i simpatični dečki (i cure) su dosta aktivni na zajedničkim vožnjama, druženjima i slično..
Sretno još jednom, i tu smo ako šta treba.. (y)


Upravo koferi su moja slijedeća dilema. U grazu me ispadnu oko 800 eura kad vratim mwst.
Jel postoji više modela kofera za moj motor pošto su nosači bočnih kofera već gore?
Uzeo bi original kofere jer za neke druge koje sam gledao morao bi staviti nove nosače koji mi se nikako nesvidjaju kad koferi nisu montirani a opet me brine to što bi se na ovim nosačima koferi držali samo s gornje strane. Moram strogo paziti na opterećenje odnosno težinu koju bi kofer nosio. A vibracije? koliko su ti koferi s ovim nosačima čvrsti za razliku od onih starijih s okvirom od cijevi?
 
Odličan izbor!

A i motor nije loš....... :mrgreen:
Mondena bijela boja.

Ako se zaželiš off road-a, potraži temu "Žumberak večeras" u jednodnevnim vožnjama........ (y)