Nova Yamaha MT-10

bez problema, ovo je akrap bas za mt10 i upisan mi je u prometnu. jedino ako zelim nesto atestirat moram stavit katalizator jer bez njega ne daju da se upisuje nista
I dalje ne shvaćam. Kako je upisan u prometnu ako nije atestiran? A ne znam kako se više uopće iti jedan komplet sustav koji ima samo grane i zadnji otvoreni top (bez obzira na db killer) može atestirati. Taj auspuh uopće niti ne nalazim kod Akrapa na stranici (samo slip-on i drugačiji komplet koji nije homologiran). :unsure:

Većinom za novije motore ima top koji se da upisati i dodatno možeš kupiti grane za koje piše da kada ih staviš na top sa homologacijom gubiš homologaciju tj. nisi street legal. I opcija komplet sustav koji isto ima neki oblik lonca/komora prije završnog topa (i izvedenice toga).

Meni ovo izgleda kao da je top došao sa motorom tvornički (ne znam jel to bila dodatna opcija pri kupovini) i da zato možda nije trebao atest, a grane su stavljene naknadno. A motor prolazi tehnički samo iz razloga što ekipa u STP ne kuže što je točno rađeno ili žmire na jedno oko tj. boli ih briga.

Nema previše veze sa temom ali me zanima.
 
I dalje ne shvaćam. Kako je upisan u prometnu ako nije atestiran? A ne znam kako se više uopće iti jedan komplet sustav koji ima samo grane i zadnji otvoreni top (bez obzira na db killer) može atestirati. Taj auspuh uopće niti ne nalazim kod Akrapa na stranici (samo slip-on i drugačiji komplet koji nije homologiran). :unsure:

Većinom za novije motore ima top koji se da upisati i dodatno možeš kupiti grane za koje piše da kada ih staviš na top sa homologacijom gubiš homologaciju tj. nisi street legal. I opcija komplet sustav koji isto ima neki oblik lonca/komora prije završnog topa (i izvedenice toga).

Meni ovo izgleda kao da je top došao sa motorom tvornički (ne znam jel to bila dodatna opcija pri kupovini) i da zato možda nije trebao atest, a grane su stavljene naknadno. A motor prolazi tehnički samo iz razloga što ekipa u STP ne kuže što je točno rađeno ili žmire na jedno oko tj. boli ih briga.

Nema previše veze sa temom ali me zanima.

pa naravno da je atestiran ako je upisan u prometu. kad sam ga kupio je vec bio upisan ali ni ovaj decko od kojeg sam kupio nije od prethodnog vlasnika dobio original auspuh ali imam racun od akrapa i decata. iskreno ni je ne kuzim cijelu pricu oko ovoga ali mozda je stvarno tvornicki doslo. ja idem kod frenda uvijek na tehnicki ali ako nesto nije u redu mi rece, npr. kad sam upisivao nosac tablice, rekao mi je da nemogu upisati nosac ako nemam katalizator, posudio sam katalizator od jednog decka sta isto ima mt10 i opet isao na upis i sve proslo. a ovo su ti linkovi za decati i top:

 
  • Like
Reactions: Medo
Atestiran je sa kazalizatorom i tako upisan... onda iza toga skinut katalizator stavljena cijev decat i peglaj dalje dok neko ne skuzi i ne pita nista...

Ista stvar je kod mene na ZX10R... stavljen akrap top upisan u prometnu i onda maknut katalizator , ubacena cijev i peglaj 😁

9E5D711C-EA37-4C17-9F3D-FF29A10D2BE9.jpeg
 
Jedino mi tako ima smisla.

Nisam na MT-u skužio da je samo decat. Mislio sam da su komplet grane. Ali kako sam i pretpostavio, sa tom cijevi nije legalan niti može biti atestiran bez original srednjeg lonca (katalizatora). I na ovom linku za decat piše: "THIS PRODUCT DOES NOT MEET EMISSION COMPLIANCE REQUIREMENTS FOR STREET OR HIGHWAY USE."

To što prolazi tehnički je samo radi toga što frend žmiri na jedno oko ili jednostavno ne kuži. (y)
 
  • Like
Reactions: Zek@n
Sa decatom nije legalan bez obzira sto je upisan u prometnu... e sad to sto neko kasnije ne kuzi ili kuzi da nije ispravno al je od prije upisano u prometnu pa to tako prode...
 
  • Like
Reactions: stipe_zxr and Medo
pa tako sam ja napravio na vfr, upisao leo i nakon toga ugradio delkevic decat grane, nitko nije nist skuzio dok je motor bio kod mene (ca 4 g.)
 
Jedino mi tako ima smisla.

Nisam na MT-u skužio da je samo decat. Mislio sam da su komplet grane. Ali kako sam i pretpostavio, sa tom cijevi nije legalan niti može biti atestiran bez original srednjeg lonca (katalizatora). I na ovom linku za decat piše: "THIS PRODUCT DOES NOT MEET EMISSION COMPLIANCE REQUIREMENTS FOR STREET OR HIGHWAY USE."

To što prolazi tehnički je samo radi toga što frend žmiri na jedno oko ili jednostavno ne kuži. (y)

samo neka i dalje nastavi zmirit :D
 
  • Like
Reactions: zokky7 and Medo
Atestiran je sa kazalizatorom i tako upisan... onda iza toga skinut katalizator stavljena cijev decat i peglaj dalje dok neko ne skuzi i ne pita nista...

Ista stvar je kod mene na ZX10R... stavljen akrap top upisan u prometnu i onda maknut katalizator , ubacena cijev i peglaj 😁

(y) tako sam i ja na jednom motoru napravio, ali nisam htio napisati, jer
svakakvi protumoto elementi prate ovaj forum :mrgreen:
 
  • Haha
Reactions: Octane and ODST