Ja nisam mogao spavati od užasa kad sam je vidio 😁Nakon prespavane noći puno je lipša
Razlike u odnosu na stariji model:
+ 5.5 KS
+ 1 Nm
potrošnja goriva manja za 1.2 litre na 100 km
visina sjedala 1 cm viša
+ 2 kg
- TFT mjerač od 4,2 " s odabirom Načina vožnje
- Radijalni glavni cilindar marke Brembo
- Tempomat
- Ograničavač brzine ( tko će ovo koristiti? )
- Sustav gasa APSG s mogućnošću odabira načina rada PWR-a
- Ispušni sustav od titana
- Sustav brzog mijenjanja (QSS, engl. Quick Shift System) u više i niže brzine
- IMU sa 6 osi s potpunim kompletom pomoći za vozača
- Guma Bridgestone S22
- Zračni ventili na kotačima postavljeni pod 90°
Nakon prespavane noći puno je lipša
Da se primjetiti da posjedujes ovaj motor, sada vec stariji model, dakle jedini u ovoj temi si kompetentan 👍uglavnom....ja ostajem kod starog modela...prezadovoljan...
Da se primjetiti da posjedujes ovaj motor, sada vec stariji model, dakle jedini u ovoj temi si kompetentan 👍
Pozdrav svima.
Temu sam pročitao od početka i vidim da je večina postova sprdnja na Jokin "marketing".
Kaparirao sam MT-10, te je drugi tj. u garaži i želio bih malo podignut temu konstruktivnim savjetima i raspravama.
Postam slike kada stroj bude i garaži.