nova Yamaha xmax 400 2018

marko329

Member
sta mislite o novom xmax 400, ja sam ocekivao vece povecanje snage(sada ima 33 konja), sa 33 konja je samo 5 konja jaci od 300, a tezi je 22 kila, tako da se dovodi u pitanje koliko je brzi. i jos nesto sto mi se ne svidja je zadnji tocak je ostao 13 .
 
Yamaha x max 400 nema smisla uz x max-a 300, ružniji, glomazniji, skuplji, teži.....
 
Jedina prednost ovog modela je još uvijek pretjecanje, odnosno "ripresa", pojam bitan talijanima koji ga koriste u dnevnom dvostrukom putovanju na posao po autocestama.
Osim toga 400 ima mogučnost dodatno udaljiti upravljač od vozača(kod 300 se može približiti), zatamnjeni vjetrobran, te comfort sjedalo(doplata kod 300), uz 2 kočiona diska(potrebna jer je teži) i dodatnom ručnom kočnicom(isto jer je teži).
 
Getriba said:
Znači, ima tu detalja u čemu je napredovao...

Pa prednja vilica moto tipa (2 trokuta) je već sama po sebi ogroman napredak u odnosu na stari model. U prethodnom postu naglasio sam samo razliku 300/400 2017.
 
marko329 said:
sta mislite o novom xmax 400, ja sam ocekivao vece povecanje snage(sada ima 33 konja), sa 33 konja je samo 5 konja jaci od 300, a tezi je 22 kila, tako da se dovodi u pitanje koliko je brzi. i jos nesto sto mi se ne svidja je zadnji tocak je ostao 13 .
Razlika u odnosu na xmax 300 je to što si napiso, i još neke sitnice. sic, vjetrobran. A najveća razlika je u cijeni, preko 10k kuna. Yamaha Hrvatska je nabila pretjeranu cijenu. U Italiji je xmax 400 jeftiniji 1000 eura, a xmax 300 jeftiniji 500 eura nego kod nas.
 
NVCR said:
Razlika u odnosu na xmax 300 je to što si napiso, i još neke sitnice. sic, vjetrobran. A najveća razlika je u cijeni, preko 10k kuna. Yamaha Hrvatska je nabila pretjeranu cijenu. U Italiji je xmax 400 jeftiniji 1000 eura, a xmax 300 jeftiniji 500 eura nego kod nas.

Cijenu ne određuje Yamaha Hrvatska, nego Yamaha Europe, a Hrvatska(država ne Yamaha) na tu cijenu stavlja svoja davanja. Tu je caka.
 
joke said:
Cijenu ne određuje Yamaha Hrvatska, nego Yamaha Europe, a Hrvatska(država ne Yamaha) na tu cijenu stavlja svoja davanja. Tu je caka.
Slažem se da država previše uzme sebi. Ali je prevelika razlika u cjeni u odnosu na Italiju i kad oduzmeš davanja. Razlika kod TMax-a je oko 500 eura ,a kod Xmaxa 400 1000 eura u odnosu na Italiju.
 
NVCR said:
Slažem se da država previše uzme sebi. Ali je prevelika razlika u cjeni u odnosu na Italiju i kad oduzmeš davanja. Razlika kod TMax-a je oko 500 eura ,a kod Xmaxa 400 1000 eura u odnosu na Italiju.

Upravo tako...vidi se da je razlika veća kod starije izvedbe agregata Euro3 je 400, a Euro4 TMax
 
joke said:
Upravo tako...vidi se da je razlika veća kod starije izvedbe agregata Euro3 je 400, a Euro4 TMax
Po mojoj računici vi prodavatelji imate prostora za snizit cijenu Xmaxa 400 za 500 eura, Xmaxa 300 za 250 eura, a za Tmaxa je cijena ok. u odnosu na Europu.
 
NVCR said:
Po mojoj računici vi prodavatelji imate prostora za snizit cijenu Xmaxa 400 za 500 eura, Xmaxa 300 za 250 eura, a za Tmaxa je cijena ok. u odnosu na Europu.

Mi prodavatelji po ugovoru sa Yamahom ne smijemo dirat cijenu ni kune ... a onaj tko to može je jedino uvoznik, odnosno Yamaha...i to radi redovito svake godine nakon sezone, ali gotovo nikad na novi model, jer oni su redovito prve godine jeftiniji.