novi Benelli..

kolikogod su me prethodni modeli oduševljavali izgledom, za ovoga čak ni to ne mogu reći. O ostalome bolje da i ne pomišljam komentirati :palacdolje:
 
Kawa Er6 sa 4 cilindra..... na prvi pogled...
a na drugi, svaki noviji nejked Japanac od 600 kubika
 
baca na shivera,ne svida mi se :? .....tnt jedan i jedini (y)
 
Ja neznam ko bi vam ugodio da bude sve potaman :misli:..poredit ovo i onu kawinu sklopociju ER6 stvarno nema smisla :mrgreen: .Meni izgleda ko sasvim solidan motor sa jos solidnijom opremom..ili mozda mi mozete navest nekog 600 naked rizojeda koji ima USD vilicu 50mm i radijalne kocnice :jesus:..nema takvog.Samo da cijena bude narodna :wink:
 
Daj poglej si jos jemput er6n , prednju masku, ove bumerange na rezervaru i mono amortizer. A sad USD vila i bremze, ne cine dizajn motora
 
Kad su svi radili 4 cilndra oni 3 , sad svi rade 3 a oni 4 .
Valjda je bitno da su uvjek kontra :mrgreen:.
 
ovo je zbilja ok moped (y)
 
potrosnja-goriva.net said:
Daj poglej si jos jemput er6n , prednju masku, ove bumerange na rezervaru i mono amortizer. A sad USD vila i bremze, ne cine dizajn motora

eto nismo svi isti..ja kad gledam motor prvo gledam ovjes i kocnice pa ram,a plastike mozes stavit i od baotiana ako hoces :mrgreen:
 
Za mene, motor nije motor ako nema 4x4  :mrgreen:
4 klipa i 4 takta  (y) tako da ovaj Beneli može proći... ovjes moderan, rama moderna, dizajn moderan (o ukusima se ne raspravlja) ... što bi rekli modni mačci ... trendi je a kvalitetu i cijenu još nećemo komentirati jer ju niti ne znamo  8)
 
mg749ie said:
Made in CHINA, i nije SEI nego je okljaštren za 2 cilindra  :mrgreen:
                                                                                                                                        ma da i ja sam čuja da  benelli  motore radi u kini , a skutere u italiji ..i da su svi prethodni motori imali 6 cilindara , a ovo je prvi sa samo 4  :(
 
potrosnja-goriva.net said:
Daj poglej si jos jemput er6n , prednju masku, ove bumerange na rezervaru i mono amortizer. A sad USD vila i bremze, ne cine dizajn motora
                                                                                                                                        i ja mislim da maska , rezervar i mono amortizer čini dizajn motora ( i naravno ...boja ) , a nikako forčela , auspusi , diskovi , čeljusti ( kočione ) , rama . ma uostalom i ram je kod kawe suvremenija , bolja ...dizajniranija isto ka zadnji kraj , sic . očito je da su taljani kopirali kawu jer zna se da su japanci puno bolji dizajneri od taljana . može se i usporedit pa je sve još očitije . i koji je motor lipši i kako su taljani kopirali .  :LOL:
 
kaj jos nisu propali ?

nekad se bas covjek zacudi nad tim nekim manufakturama kako uspjevaju ...