Novi BMW GS 850

tomore said:
Sunce mamino.

U više navrata si me citirao, i uvijek odaješ dojam da me baš jako voliš.  :0648:
 
Da je F850 bolji na terenu od F800 je za nepovjerovati, jer paralelni twin F800 sa ravnomjernim paljenjem je sila na nizim okretajima, dok
simulirani v2 od F850 bi trebao biti kao i svaki v twin los ispod 3000 ili makar ispod 2500.
 
Sredju said:
Da je F850 bolji na terenu od F800 je za nepovjerovati, jer paralelni twin F800 sa ravnomjernim paljenjem je sila na nizim okretajima, dok
simulirani v2 od F850 bi trebao biti kao i svaki v twin los ispod 3000 ili makar ispod 2500.

Glupane.
 
crnogorac said:
apropo svega u temi, jedini razlog sto se evropa uzdigla u moto svijetu je i imanje muda za novine i podnosenje djecijih bolesti, dok japanci igraju na staru dobru provjerenu kartu jednostavnosti, i sad imamo aprilia dukac bmw i ktm kao najvece nosioce savrsenstva na dva tocka i ostatak svijeta za obicnu raju koja voli od 8do4 i zivot bez promjena , za svakog ponesto,

Zaboravio si triumph, koji uz bmw ima najpouzdanije motocikle u evropi, a ne tako i neatraktivne.
Dal i ti dao 9000 eura za rabljen ktm 690 sm iz 2014 godine?
 
Sredju said:
Da je F850 bolji na terenu od F800 je za nepovjerovati, jer paralelni twin F800 sa ravnomjernim paljenjem je sila na nizim okretajima, dok
simulirani v2 od F850 bi trebao biti kao i svaki v twin los ispod 3000 ili makar ispod 2500.

To koji je bolji na terenu najviše ovisi o ovjesu i rasporedu težine, a puno manje o mašini kod takvih
velikh motocikala.
 
Na brzinama na kojima ovjes igra ulogu si vec u okretajima.
Mislio sam na voznje malim brzinama i nizim okretajima, tu je f800 kao dva jednocilindricna zajedno.

 
Glupane
 
Prema izjaama iz BMW, 850 je losiji na terenu f800, ali su mu premjestanjem mase na prednji kotac poboljsali vozivost na asfaltu.
Prednja vilica nije uopce podesiva, na kraju, koji ce mu podesiva prednja vilica, ne vjerujem da netko od kupaca takvih motocikala zna promjenit i pakne. Citav motocikl je evolvirao vise za upotreu na asvaltu, ali makar ima lanac i aspuf na ispravnim mjestima.
 
Sredju said:
Prema izjaama iz BMW, 850 je losiji na terenu f800, ali su mu premjestanjem mase na prednji kotac poboljsali vozivost na asfaltu.

Pa po testovima je 850 bolji na terenu, i to dosta.
 
lb said:
U više navrata si me citirao, i uvijek odaješ dojam da me baš jako voliš.  :0648:

Sunce mamino.  :kiss:
 
EnduroLab said:
I to bez dozvole....

:mrgreen:

Sunce sunca maminog.  :kiss:
 
EnduroLab said:
Kaje pametnjakovic? Bi volio vozit bembeja? Ili se nema para?  :LOL:

Vrh. Nema dalje.
Sunce sunca maminog.  :kiss:
 
Zapru said:
jel se zna cijena
Tomić će ti reć i uzet lovu al ti nemre obečat rok isporuke,plati pa kad ti bog da ili ko moj frend,odusto od bmw i kupio tajgera i evo već par tisuća na njemu i prezadovoljan
 
Meni se sviđa taj BMW,ne izgleda loše,čak mi ulazi u uži izbor poslje Stroma.

A kolko vidim i tu Sunce mamino radi pizdarije.
Izgleda čoeku dosadno pa podjebava narod.

Al BMW je sasvim ok motorin,neko ih voli neko ne....