Novi BMW GS 850

Hard Rocker said:
I na kraju - meni stvarno nije jasno koji je vama, u 'rvackoj, qrac. Pljuete sebe, pljujete jedni drugi. nitko nikoga ne postuje, tudje misljenje ne da nije bitno (mada se u tome unekoliko slazem) nego izaziva otvorenu agresiju....ja nesto ne mogu skuzit da li je to zbog zraka, dim iz rafinerije, Pliva opet nesto u vodu izbacila....

Vrlo smo bezobrazan, neodgojen i neobrazovan narod. Barem onaj dominantan dio koji uvijek prvo udari pa pita. Postajemo relativno normalni tek kad prodjemo Breganu. Onda vozimo po ogranicenjima i ne radi toliko galame i nereda. To je tako vec godinama i nece se skoro promijeniti.
 
Hard Rocker said:
mmmmm...a koja je stvarna procedura?
Garniture su ovdje uglavnom sena, cardo (Scala Rider) i inpterphone

Uh, neda mi se pisati litaniju na mobitelu. Kada se vratim sa mora poslati ću ti detaljnu proceduru. Glavna greška je da se TFT uparuje na kacigu kao komunikacija i onda to ne radi, treba ga upariti kao telefon.....ima još puno sitnica o kojima treba voditi računa...
Ja imam Senu SMH 10 r, TFT je (na kacigu) uparen kao telefon 2, Navigator kao telefon 1 a mobitel je je uparen sa TFT-om i to funkcionira!
 
pegaso said:
Misliš honda komunikator,kaciga,jakna,gače
ne pušim ja te fore

Da i  :misli: Ima ljudi koji imaju novaca i koji su to spremni platiti, drugi par cipela je kaj za neke stvari postoje kudikamo jeftinije opcije. Ljude veseli da imaju logo BMW na svakoj pizdariji, OK platite, nisu ni prvi ni zadnji u masu brendova počev od motora, pomadica, krpica, kave na špici i bla, bla ...
 
Sredju said:
Vazno je gledati kako BMW napusta svoje pronalaske, kojima se u njihovo doba hvalio kao tehnoloskim dostignucima.
Izbacili su tank iz redine motocikla, vidim, pomalo se rjesavaju i telelevera, ne i bilo nista cudno ako usko izadje i r 1200 gs bez telelevera.

Hard, citaj pomnije.
Cicica gore na video je schefredakteur Motorrad magazina, on preprica iskustva njegovih 5 test vozaca i to ti je 90 % tako.
F850 je prepravljen za asfalt, ali nitko ne kaze da njegovom prosjecnom kupcu nece biti dovoljan i na makadamu, ali se F800 bolje vozi mimo asfalta od F850.
To sam skuzio iz njihovog testa.

vidi, nema ljutis ali ti pises "Pavarotti grozno pjeva, sinoc mi je mali mate odpjevo jednu njegov - pa to je grozota" tako da ne bih rekao da ti je misljenje mjerodavno. Da si probao svojom guzicom - ok. Ovak - ne.
To da se tehnologije mijenjaju - to stoji. stare idu, nove dodju. nesto je zastarjelo, nesto vise nije aktualno jer su se primjenile neke druge itd. ima, sigurno, i losih pogodaka no u koje je ulozeno dosta novca ja je to trebalo da se povrati  :wink: takvih primjera imas u svakoj industriji.

Za telelever ti nis ne mogu rec ali S1000XR sa DCT sam nedavno vozio i radi odlicno CAK i na opozitnom motoru preko 1200 ccm  :wink:

No, to ce (mozda) biti neka druga tema.
 
Hard Rocker said:
vidi, nema ljutis ali ti pises "Pavarotti grozno pjeva, sinoc mi je mali mate odpjevo jednu njegov - pa to je grozota" tako da ne bih rekao da ti je misljenje mjerodavno. Da si probao svojom guzicom - ok. Ovak - ne.

Sredju je glupan, tu nema spora.

Nego, jesi li nam ovime htio reći da i tvoje postove trebamo smatrati irelevantnima, sve dok osobno ne probamo GS 850? Kasno je, možda sam te krivo razumio, ali tako izgleda.

BTW, jesi li ti isti onaj Hard Rocker kojem Shinko 804 gume na GS 1200 traju 5000+ km, ili je to bio netko drugi?
 
https://www.visordown.com/motorcycle-news-general-news/bmw-recalls-batch-new-f850gs-and-f750gs-models-engine-faults

Sent from my BLA-L09 using Tapatalk

 
Hard Rocker said:
vidi, nema ljutis ali ti pises "Pavarotti grozno pjeva, sinoc mi je mali mate odpjevo jednu njegov - pa to je grozota" tako da ne bih rekao da ti je misljenje mjerodavno. Da si probao svojom guzicom - ok. Ovak - ne.
To da se tehnologije mijenjaju - to stoji. stare idu, nove dodju. nesto je zastarjelo, nesto vise nije aktualno jer su se primjenile neke druge itd. ima, sigurno, i losih pogodaka no u koje je ulozeno dosta novca ja je to trebalo da se povrati  :wink: takvih primjera imas u svakoj industriji.

Za telelever ti nis ne mogu rec ali S1000XR sa DCT sam nedavno vozio i radi odlicno CAK i na opozitnom motoru preko 1200 ccm  :wink:

No, to ce (mozda) biti neka druga tema.

Ovo je napetije nego kad cura na prvom sastanku kaze, uska sam.
 
uskoro dolazi i adventure varijanta...

https://www.motorradonline.de/motorraeder/bmw-f-850-gs-adventure-erlkoenig-2018.995642.html
 
lb said:
Sredju je glupan, tu nema spora.

Nego, jesi li nam ovime htio reći da i tvoje postove trebamo smatrati irelevantnima, sve dok osobno ne probamo GS 850? Kasno je, možda sam te krivo razumio, ali tako izgleda.

BTW, jesi li ti isti onaj Hard Rocker kojem Shinko 804 gume na GS 1200 traju 5000+ km, ili je to bio netko drugi?

da, isto kao sto karoo 3 od kolovoza 2017 otkako su primjenili sastav traje i do 8000 bas kao i mitas e07
 
Da se ukljucim u diskusiju. Kupio sam ovaj motoric i za sada sam zadovoljan, jos smo na medenom. Sve je super jedina mana vjetrobran. Treba malo veci.

Stavit cu update za par dana, ako bude jos lijepog vremena.

Ps.
Nije da sam vozio mnogo motora pa da mogu usporedit objektivno. Sa 300cc sam presao na ovo cudo.



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ima li tko ideju gdje bi se mogao probati ovaj motor ? Čisto par km, pretpostavljam da Tomić u
salonima nema testni ? Ili ako bi netko tko ga ima dao mini djir za cugu i klopu?
 
EnduroLab said:
Prijavljen si u iwatu. Nista kontejner za tebe 👎

Za kuma je, oće prodat ovaj svoj 650GS tein i kupit novi 850. Ja u Iwati već imam broj šasije. 😜
 
Pozdrav,

Imam par pitanja u vezi modela 750GS, pa ako netko zna i ima volje odgovoriti, bio bih zahvalan. Dakle, u neko dogledno vrijeme i ako se zvijezde i horoskopi poklope, mijenjao bi svoj motorić (Honda NC750X, dct verzija), za nešto jače. Između ostalih modela (Tiger 900 npr., a možda dođe i nešto novo od Honde sljedeće godine) i ovaj malo gledam. Ako nešto i bude od svega toga, bit će isključivo polovno. Evo i pitanja...
  • težište motora, visoko, nisko ili nešto između? (Moja Honda ima nisko težište i to mi odgovara, osjećam se sigurnije)
  • kočenje motorom? (Vidio sam nešto na Yubitou da to praktički na ovom modelu ne postoji i to na iznenađenje recenzenta, budući se radi o dvocilindrašu. Moja Honda jako koči motorom i to je također nešto što mi nije mrsko, da ne spominjem da živim na brijegu i kad se negdje spuštam, stavim u drugu i praktično ne koristim kočnice)
  • mali rezervoar? (Navodno je maximum kakvih 270-280 km po rezervoaru, mislim, nije ni na Hondi puno veći, cca 320-330 km, ali mislim da je to neki minimum)
  • cijena redovnog servisa? (Servis moje Honde je bio cca 1300-1400 HRK, ali to je bilo prije dvije, tri godine. Zadnja dva servisa sam napravio ja sam, jer nisam trebao "štelati" ventile. Sljedeći put opet ide kod servisera. Čujem da se na BMW uredno pale lampice upozorenja, pa je nemoguće sam raditi ove redovne servise, ako te smetaju te lampice upozorenja. zanima me i da li su lampice tu sam u periodu garancije ili cijeli vijek motora?)
  • za vjetrobran kužim da je "za drek", ali zanima me i sic (u salonu sam sjeo na 850GS i njegov sic je isto "za drek", ali mislim da ovi kaj voze 850 GS ionako često stoje, pa im je sic samo za ukras, možda cestovna verzija ima bolji sic :))
Stvar nije hitna (sigurno ne mislim mijenjati motor u sljedećih mjesec, dva), ali ako se nekom troši vrijeme na pisanje, pomogao bi mi. Isprika ako sam lupio nekakvu glupost. Hvala!