Novi GS/GSA

Hi ekipa, jedan mali upit.
Naime ,nedavno odrađen redovni servis na GS 1250, zbog nedostatka vremena ,nisu odrađena dva opoziva( bušenje kardan za drenažu kondenzata) iskreno i nisam neki fan tog riješenja, a drugi je software update( cca 2.5 sata).
E sad , bio sam upozoren da iza update-a , mjenjač/quick shifter se ponaša drugačije, kao potrebno je malo više vremena i jači potisak.
Iskreno ,naviknuo sam se na način na koji trenutno radi( potrebno je samo znati/naći "sweet point" za šaltanje ) i radi dobro,meni bar, ne kao na R1300r ali..Moje pitanje je, iskustva poslje update i jel da jednostavno ne odradim to.
Iskreno, nekako sam bliži opciji NE, pa zapravo iz tog razloga i pitam.
Hvala
 
ne kužim, inžinjer koji je napravio motor je rekao da napraviš to, ti nećeš
ovaj dio svijeta…… majko mila
 
  • Like
Reactions: Village
Hi ekipa, jedan mali upit.
Naime ,nedavno odrađen redovni servis na GS 1250, zbog nedostatka vremena ,nisu odrađena dva opoziva( bušenje kardan za drenažu kondenzata) iskreno i nisam neki fan tog riješenja, a drugi je software update( cca 2.5 sata).
E sad , bio sam upozoren da iza update-a , mjenjač/quick shifter se ponaša drugačije, kao potrebno je malo više vremena i jači potisak.
Iskreno ,naviknuo sam se na način na koji trenutno radi( potrebno je samo znati/naći "sweet point" za šaltanje ) i radi dobro,meni bar, ne kao na R1300r ali..Moje pitanje je, iskustva poslje update i jel da jednostavno ne odradim to.
Iskreno, nekako sam bliži opciji NE, pa zapravo iz tog razloga i pitam.
Hvala
Update se ne odnosi na rad QS-a već je isključivo vezan na automatsko oduzimanje gasa ako bi se sa motorom izvodio skok a da se drži full otvoren gas.
Prilikom updatea se resetira adaptive value QS, tj. tijekom vožnje QS uči na koji način šaltaš te se optimizira prema tvom načinu šaltanja što se updateom vraća na tvorničke postavke, onakve kakve su bile kad si kupio motor.
Meni se ne sviđa način na koji se QS prilagođava mojoj vožnji pa na svakom servisu tražim da mi resetiraju adaptive values, bolje su mi tvorničke postavke!
Kardan je besplatan pa zašto onda ne promjeniti???
 
  • Like
Reactions: tintom
ne kužim, inžinjer koji je napravio motor je rekao da napraviš to, ti nećeš
ovaj dio svijeta…… majko mila
A čuj, koliki su do sad ti motori prošli kilometara i kilometara bez bušenja rupe, a i taj inžinjer i nije neka faca ,kad je osmislio motor a sad samo izbušiti rupu, nije frajerski,nije inženjerski.
Ako i postoji problem kondenzacije( za koju moraju biti posebni uvjeti/situacija) moglo se onda i inženjerski promisliti a ne bužati rupu.
Razumijem da voda može završiti u kardanu iz raznih razloga, ali količina kondenzata u kardanu hm hm. Druga stvar je, gubitak samog materijala utjecajem korozije, radim na željezu pa malo imam iskustva s korozijom. Korodirani metal izgleda grubo,ali realno količina izgubljenog materijala nije puno. A ako se kardan provjeri u godišnjem intervalu, ne vidim načina da hrđa/ korozija pojede toliko metala u 20 god. Vjerujem da ipak problem leži u gumi/manžeti, koju treba provjeriti redovito, pa čak i od utjecaja UV guma strada, tako da to provjeriti/mijenjati redovitije, i ne vjerujem da bi "inžinjeri" dolazili na ideju bušenja kardana za drenažu .
U ostalom pa jel nije na R18 otvoren kardanu, kako njega štite od vlage hahaha
 
Update se ne odnosi na rad QS-a već je isključivo vezan na automatsko oduzimanje gasa ako bi se sa motorom izvodio skok a da se drži full otvoren gas.
Prilikom updatea se resetira adaptive value QS, tj. tijekom vožnje QS uči na koji način šaltaš te se optimizira prema tvom načinu šaltanja što se updateom vraća na tvorničke postavke, onakve kakve su bile kad si kupio motor.
Meni se ne sviđa način na koji se QS prilagođava mojoj vožnji pa na svakom servisu tražim da mi resetiraju adaptive values, bolje su mi tvorničke postavke!
Kardan je besplatan pa zašto onda ne promjeniti???
Hvala na objašnjenju, razumijem što su htjeli postići, i naravno svi smo mi različiti i drugačije nam stvari odgovaraju.
Motor ne koristim za skokove, nisam ta klasa i znalac, a odgovara mi kako je QS "naučio" kad meni odgovara šaltati, tako da vjerujem da ću ovaj update, propustiti.
Ovo mi je četvrti BMW i nemam problem s servisima, prijašnje motore sam po BMW u radio update i ok, vjerujem da je korektno unaprijediti neke stvari,pogotovo na ovim novijim motorima s više software-a ali držim za pravo da biram hoću li raditi update ili ne.
 
  • Like
Reactions: Village and TIS
Update se ne odnosi na rad QS-a već je isključivo vezan na automatsko oduzimanje gasa ako bi se sa motorom izvodio skok a da se drži full otvoren gas.
Prilikom updatea se resetira adaptive value QS, tj. tijekom vožnje QS uči na koji način šaltaš te se optimizira prema tvom načinu šaltanja što se updateom vraća na tvorničke postavke, onakve kakve su bile kad si kupio motor.
Meni se ne sviđa način na koji se QS prilagođava mojoj vožnji pa na svakom servisu tražim da mi resetiraju adaptive values, bolje su mi tvorničke postavke!
Kardan je besplatan pa zašto onda ne promjeniti???
Ovo je točno. Ja sam radio update, a obzirom da nisam znao da se resetiraju postavke QS nisam skužio da radi bitno drukčije. Ili se brzo prilagodio, pa mislim da nema straha od updatea. Neko je dao referencu na 1300. Nekidan sam jako kratko vozio potpuno novog 1300 i sigurno mogu reći da QS radi znatno sirovije i grublje od 1250. Možda još nije "naučio" kako treba? Usput, skočio je pola metra uz glasni "klak" ubacivanje u prvu. Moram se ovog proljeća malo duže provozat sa 1300, ali moje razočarenje je još malo veće.
 
  • Like
Reactions: roberto
Stigla je pozivnica iz Tomica na BMW Motorrad Roadshow 2024. Odrzava se 13.04.2024. u Splitu. Bit ce puno motora za probu pa se raspitajte za slobodne termine. :)

IMG_9704.jpeg
 
  • Like
Reactions: DacMan
ne valja ti to ništa, svi će bit pokvareni i curit će ulje iz kardana, bolje ti je kupit neki koji nemozes probat, ionako sve piše na internetu, netreba ništa probavat
 
Mene odj... nit pozivnice ni tamose :p A gledan na Bmw Motottad stranici nema najavljenog eventa. Volija bi probat ruzno pace i novog xrM :p
 
Peije svega, Sretan Uskrs!

Ja vjv dolazim dolje, isto dobil poziv, vidimo se! Gs1300 i s1000r sam trazil nek rezerviraju 😎
Ostalo me ne zanima previse 😁