Novi GS/GSA

Flato said:
Probao danas 1250 GS.
Jedino što osjetim u odnosu na moj 17’ GSA je pol zuba manje vibracija na malim okretajima i pol ziba više snage na istim.
Uglavnom, reć ću, motor izgleda lijepo ali sam totalno razočaran.
Je li kriv sjajan 17’ GSA, ili..
Anyhow, plan je bio iči na 1250 krajem ljeta (lovit akcije na kraju godine) ali kako stvari sad stoje puno sam skloniji Multistradi i 1290 Super Adventure S..

Ako ti se svidi multistrada nakon GS, onda ti se ne svida GS... :misli: kad sam vozio Multistradu nakon GS bilo mi je kao da sam sa S klase prešao na na neku drndalicu koja te trese do iznemoglosti ali zato juri ko blesava...preblesavo.
 
Jučer smo frend i ja uzeli GSA i XR na probu nekih sat i pol.
Obzirom da sam vozio ovakvu vrstu motora prvi put, nemojte me (dojmove) uzeti zdravo za gotovo :wink:
Prvo sam ja uzeo XR-a, a frend GSA, pa se kasnije zamjenili još par puta.

XR:
dimenzijama i položajem baš po mojoj mjeri (180cm/85kg), na prvu mi je sjedalo bilo pomalo čudno(malo), uz to su ručice kočnice i
kvačila (pogotovo!) dosta udaljene. Mjenjač je na prvu skroz čudan, ler sam jedva naciljao dok nisam uhvatio malo osjećaj, znači da bi ga ubacio u ler
treba doslovno liznuti polugu i to je to. Samo šaltanje brzina je glatko, ali skroz bezosjećajno naspram GSA, GSA ima osjetno bolji mjenjač i šifter.
Motor lijepo vuće i jednostavno ima takav karakter da se ne možeš voziti normalno/opušteno i kruzati okolo, možeš ali taj motor nije za to, GSA je.
Zaštita od vjetra je osrednja, čak i loša, očekivao sam više. Iznad 150 vjetar užasno šamara, i motor počinje raditi čudne vibracije na upravljaču,
čak sam se i šokirao kad sam maknuo jednu ruku i vidio kako upravljač doslovno pleše  :shock:
Kočnice su odlične, jedan prst je dovoljan. Ovjes isto tako  (y), meni paše takav tvrdi ovjes.
Motor ima lagane vibracije na upravljaču i sjedalu (lagano škaklja jaja  :mrgreen:), na prvu me to nije smetalo, no kad sam se vratio s GSA na XR-a je.
Da ne ispadne da je motor loš, motor je dobar, ali za ovu cijenu ovih par nedostataka bi me baš smetalo.

GSA:
kad sam vidio motor prva pomisao mi je bila kako ću ja voziti ovu grdosiju  :shock:
Vraga, vozi se ko bicikl, čak i manevriranje u mjestu nije problem  (y)
Sjedalo udobno, položaj za upravljačem dobar, ovjes čudan, ko da sam si legao u vodeni krevet, o tome kasnije  :mrgreen:
Motor fino ide, no ima problem da sam prvo vozio XR-a...  :mrgreen:
Zaštita od vjetra osjetno bolja nego na XR-u, nisam imao uopće dojam brzine kojom sam se vozio,
u usporedbi s XR-om vibracija skoro i nema. Kočnice su ok, ali pomalo drven osjećaj, XR ima osjetno bolje.
E sad ovjes. Prvi puta sam vozio motor s takvim ovjesom pa mi je bilo skroz čudno, udoban, ali jednostavno nisam
imao osjećaj za cestu ko na XR-u i nisam se mogao opustiti ko na XR-u. Računam da treba i neko vrijeme da se naviknem
na to pa ne bi to naveo ko minus.

Rezime:
kako je netko već naveo, XR je za nekog tko se hoće maknuti s R motora, a da mu ostanu skoro sve karakterstike istog.
GSA je finjak motor za duga putovanja i uživanciju.
Ova dva motora po meni nisu uopće za usporedbu, zajedničko im je samo 2 kotača i ista značka. E da, XR ima začuđujuče dobar zvuk sa serijala ispuhom.


89swW.jpg

89nnO.jpg

 
Flato said:
Probao danas 1250 GS.
Jedino što osjetim u odnosu na moj 17’ GSA je pol zuba manje vibracija na malim okretajima i pol ziba više snage na istim.
Uglavnom, reć ću, motor izgleda lijepo ali sam totalno razočaran.
Je li kriv sjajan 17’ GSA, ili..
Anyhow, plan je bio iči na 1250 krajem ljeta (lovit akcije na kraju godine) ali kako stvari sad stoje puno sam skloniji Multistradi i 1290 Super Adventure S..

Koliki je taj zub? A tek pol zuba?

Mislim da je to i bila namjera. Motor je isti, ali unaprijeđen; prvo mašinom, a onda i drugim detaljima, iako je, ponavljam, meni TFT korak natrag.
 
Flato said:
Probao danas 1250 GS.
Jedino što osjetim u odnosu na moj 17’ GSA je pol zuba manje vibracija na malim okretajima i pol ziba više snage na istim.
Uglavnom, reć ću, motor izgleda lijepo ali sam totalno razočaran.
Je li kriv sjajan 17’ GSA, ili..
Anyhow, plan je bio iči na 1250 krajem ljeta (lovit akcije na kraju godine) ali kako stvari sad stoje puno sam skloniji Multistradi i 1290 Super Adventure S..
Osim sto vozim u prosjeku barem jedan GS - GSA dnevno, imam u garazi 2016 GSA... ono sto ja mogu reci da je 1250 znacajno unaprijedjen, ALI SAMO AKO KORISTIS SNAGU  KOJU NUDI... Ako ces cmrljiti 3-4000 okretaja i ako ti ona zuta lampica ne blinka na izlasku iz zavoja onda se razlika ne osjeti... Moj GSA leeeti u odnosu na vecinu, jednostavno jer je na to naviknut, no 1250 me izvlaci iz zavoja sa prednjim kotacem u zraku, nema one rupe oko 5000 okretaja i onog tupog zvuka usisa, samo proleti kroz okretaje... Meni je legao ko budali samar, zamislio sam se ozbiljno hocu li sad uzeti XR ili 1250 GS... ili cu pak ostati jos malo na starom...XR je blizi mom stilu voznje, ali i nesposobniji za duge rute pa me to kocilo i jos uvijek koci, no nakon 20k kilometara u godini dana na GSA, mozda je vrijeme da ipak okrenem XRa...
 
zokx said:
Koliki je taj zub? A tek pol zuba?

Mislim da je to i bila namjera. Motor je isti, ali unaprijeđen; prvo mašinom, a onda i drugim detaljima, iako je, ponavljam, meni TFT korak natrag.

TFT je cisti sex za mene... vidi se uvijek i pod svakim kutem svijetla.. i imas se cime igrati  :LOL:
 

Attachments

  • 2BDB79F3-F16A-4078-B9FD-99B122C8155A.jpeg
    2BDB79F3-F16A-4078-B9FD-99B122C8155A.jpeg
    91.3 KB · Views: 229
zokx said:
I frend i ja smo se složili da je šifter GSa bolji. Možda je tvrđi, ali nekako imaš osjećaj da si prešaltao. Neki "klak"  :mrgreen: Na XRu ništa.
Šifter na novom GSA je bolji nego na starom, ali dijele neke iste mane. Npr. nakon što je duže u drugoj ili trećoj sa dodavanjem i otpuštanjem gasa, ima trzaja kod šaltanja u višu.
Novi GSA je odličan paket. Uglađen, bez iznenađenja, vibracija, brz i za stare i mlade.  :mrgreen: Mlađi i lakši bi se sigurno bolje snašli na običnom GSu, koji je sigurno još agilniji u vožnji. Probaj svakako.

A vidiš, ja sam ( žena) isto bio na probnoj vožnji GSA i XRa 2018. godina, i quickshifter mi je na XR bio rafalno brz, i prema gore i dolje i mekan ko putar, na GSA nekako mehanički, neuglađeniji. GSA  udobniji, odlična zaštita od vjetra (ja sam 1. 84), ali na XRu sam se cerekao ko malo dijete nakon probne vožnje ( a i žena isto). NA XR sam imao osjećaj kao da je 100 kila lakši od GSA...GSA ne izgleda kao da je brz, ali iznenadiš se kako kao lokomotiva potegne od niskih okretaja.

Meni su totalno podijeljenji osjećaji, jedna strana vuče na XR, druga na GS. (ne bi adventure preglomazan mi je ipak).
 
Thepicard said:
A vidiš, ja sam ( žena) isto bio na probnoj vožnji GSA i XRa 2018. godina, i quickshifter mi je na XR bio rafalno brz, i prema gore i dolje i mekan ko putar, na GSA nekako mehanički, neuglađeniji. GSA  udobniji, odlična zaštita od vjetra (ja sam 1. 84), ali na XRu sam se cerekao ko malo dijete nakon probne vožnje ( a i žena isto). NA XR sam imao osjećaj kao da je 100 kila lakši od GSA...GSA ne izgleda kao da je brz, ali iznenadiš se kako kao lokomotiva potegne od niskih okretaja.

Meni su totalno podijeljenji osjećaji, jedna strana vuče na XR, druga na GS. (ne bi adventure preglomazan mi je ipak).
Da...
Quickshifer je u istinskoj banani na GS gami... moras biti bas u posebnom modu da radi fino... XR, RR i R imaju solidan QS, bolji od yamahe recimo, no niti sluga aprilijinom koji radi downshift sa otvorenim gasom i gladak je do bola... ( govorim o aprilijama 2017 na ovamo, iako su sve imale solidan upshift... )
 
Mislim da ce za populaciju koja je podijeljena izmedju XR i GS (u koju na kraju spadam i ja), update XR-a rijesiti vecinu nedoumica.
Ja racunam da ce se to objelodaniti na ljeto, za model 2020. I ako gledamo kako su osvjezili kompletnu R seriju, ja sam sada vec 100% siguran da ce i novi XR dobiti TFT displej, LED svjetla i shiftcam masinu iz RR-a (koja mozda bude i manje vibrirala), a upravo to je ono sto mu po misljenju vecine fali.
Ako jos ubace hidraulicno kvacilo, malo udobnija sjedala i mozda trecu, soft postavku suspenzije (a to je sada vec stvar politike - moraju paziti da ne ugroze trzisnu nisu koju pokriva GS), onda se stvarno nema sta razmisljati
Meni licno bi GS ispunio sve potrebe (udobnost, uspravno sjedenje, zastita, duze ture u dvoje, nosivost), ali mi je problem karakter boxera - dosadan mi je.... Sjedis, plovis na obrtnom momentu i glatko gutas kilometre, ali nema tu nekog pretjeranog adrenalina ako odlucis da ga odvrnes... Ide on brzo (da me neko progresno ne shvati), iz podruma stvarno povuce k'o lokomotiva, sa dobrim vozacem moze pratiti i R-ove (po magistrali), ali nema one histerije od koje ti se na momente zaledi krv u zilama i navale smijuljenja koja slijedi poslije toga  :D. Nema brate ni zvuka kada ga odvrnes - bruji ko ona buba prdibaba  :mrgreen: Da u GS ubace masinu iz XR-a, ja licno ne bi razmisljao, kupio bi ga i bez test voznje  :mrgreen:
 
esso_sa said:
Mislim da ce za populaciju koja je podijeljena izmedju XR i GS (u koju na kraju spadam i ja), update XR-a rijesiti vecinu nedoumica.
Ja racunam da ce se to objelodaniti na ljeto, za model 2020. I ako gledamo kako su osvjezili kompletnu R seriju, ja sam sada vec 100% siguran da ce i novi XR dobiti TFT displej, LED svjetla i shiftcam masinu iz RR-a (koja mozda bude i manje vibrirala), a upravo to je sto mu po misljenju vecine fali.
Ako jos ubace hidraulicno kvacilo i malo udobnija sjedala (a to je sada vec stvar politike - moraju paziti da ne ugroze trzisnu nisu koju pokriva GS), onda se stvarno nema sta razmisljati
Meni licno bi GS ispunio sve potrebe (udobnost, uspravno sjedenje, zastita, duze ture u dvoje, nosivost) ali mi je problem karakter boxera - dosadan mi je.... Sjedis i glatko gutas kilometre, ali nema tu nekog pretjeranog adrenalina ako odlucis da ga odvrnes... Ide on brzo (da me neko progresno ne shvati), sa dobrim vozacem moze pratiti i R-ove (po magistrali), ali nema one histerije od koje ti se na momente zaledi krv u zilama i navale smijuljenja koja slijedi kada se krv odledi  :D. Da u GS ubace masinu iz XR-a, ja licno ne bi razmisljao, kupio bi ga i bez test voznje  :mrgreen:

Da u GSa ubace masinu iz XRa, izgubio bi 80 posto kupaca. Vecina ljudi koji kupuju GSa ne zele histeriju na rucici gasa, ne traze adrenalin niti grmljavinu iz auspuha. Zele upravo ono sto si naveo, udobnost, ugladjenost, da nikada ne fali snage ako zatreba, dobru zastitu od vjetra, preglednost...

Razumijem potrebu da se stvari usporedjuju ali svaki od ova dva motocikla cilja drugi segment trzista i samim time su kod izrade istih prioriteti bili drugaciji.
 
Sredju said:
Nije do QS, vec do mjenjaca.
Eto ga na...
Nije ni do mjenjaca vec do konstrukcije agregata...ako cemo bas bit precizni...
 
Maestral said:
Da u GSa ubace masinu iz XRa, izgubio bi 80 posto kupaca. Vecina ljudi koji kupuju GSa ne zele histeriju na rucici gasa, ne traze adrenalin niti grmljavinu iz auspuha. Zele upravo ono sto si naveo, udobnost, ugladjenost, da nikada ne fali snage ako zatreba, dobru zastitu od vjetra, preglednost...

Razumijem potrebu da se stvari usporedjuju ali svaki od ova dva motocikla cilja drugi segment trzista i samim time su kod izrade istih prioriteti bili drugaciji.

Pa ne kazem da trebaju skroz ukinuti GS-a nego da fino uzmu GS-a (sa svim njegovim dobrim karakteristikama koje si nabrojao), samo umjesto boxera ubace RR masinu i taj motor nazovu XR :wink:
Mislim, sa XR-om je to ocito i bila namjera, ali sudeci po iskustvima vlasnika - nisu bas uspjeli. Jer jedino sto GS i XR trenutno imaju zajednicko je slicna pozicija sjedenja, i tu sva slicnost prestaje. XR nije udoban (posebno suvozacu) i nema zastitu od vjetra kao GS. Nema ni hidraulicnu, podesivu rucicu kvacila, a nema ni zavrsnu obradu kao GS. I jos vibrira...
Na ove karakteristike koje si naveo za GS (dobro si opisao i nabrojao  (y)) sad samo uzmi karakteristiku nehistericnog gasa i zamijeni sa histericnim, popracenim grmljavinom iz auspuha i eto ti savrsenog XR-a  (y)  Razumijem da je GS koncept koji se usavrsava decenijama, ali ovih par sitnica sto muce XR se stvarno mogu rijesiti kroz jedan facelift. To se upravo i nadam da ce biti slucaj
 
DaRRth Vader said:
Eto ga na...
Nije ni do mjenjaca vec do konstrukcije agregata...ako cemo bas bit precizni...

Je, nesto slicno tome je kada na alfa stednjak (sporet) ugradis simatic upravljanje.
 
esso_sa said:
Mislim, sa XR-om je to ocito i bila namjera, ali sudeci po iskustvima vlasnika - nisu bas uspjeli. Jer jedino sto GS i XR trenutno imaju zajednicko je slicna pozicija sjedenja, i tu sva slicnost prestaje. XR nije udoban (posebno suvozacu) i nema zastitu od vjetra kao GS. Nema ni hidraulicnu, podesivu rucicu kvacila, a nema ni zavrsnu obradu kao GS. I jos vibrira...

XR je namijenjen muzjacima u naponu snage, ne gerijatriji s atrofiranom muskulaturom podlaktice, za razliku od ovog drugog, jelte...
 
Kao odgovorni pripadnik gerijatrije, što je jedna od osnovnih pretpostavki izbora prvo BMWa, pa onda posljedično i GS/GSA u petak sam se odlučio i uplatio svoj primjerak GSA u HP tonalitetu sa ipak duplim sicem, da ne bi netko nedajbože pomislio da će zlaćane felge van asfalta.  :021: