Novi GS/GSA za 2019

Nike11

Member
Nov 26, 2019
186
5
18
Kratki info nakon nekih 4000 km. ove godine.

Napravio servis na 10.000 km., registrirao ga, stavio nove gume Conti Trail Attack 3 sa kojima sam iznimno zadovoljan. Napisao sam neki osvrt u guma topicu https://forum.motori.hr/threads/gume-sve-ono-sto-vas-zanima.166349/post-4988453 .

Reklamirao sam vozački sic, jer se navlaka sa donje strane na dva mjesta počela parati. Tanka navlaka ide preko grube plastike i logično je da se otparalo. Na novom mi se čini bolje, iako je to približno ista obrada pa bi moglo opet biti problema. Uglavnom, Tomić zamijenio bez pitanja.

Bezbrižno zapalio na more na 10 dana. Baš sam se lijepo navozio. Nekih 3000 i nešto km.

Negdje 4. dan, ničim izazvan upali mi se žuti trokut upozorenja i poruka "Fault in engine Control. Onward Journey possible ride carefully to next specialised workshop"?? :mad: :poop:
Motor radi normalno, svi modovi rade normalno. Zovem Marijana, on kaže da su imali slučajeve, i da je riječ o nekom bugu u softwareu, ali da slobodno vozim jer da nije ništa i da dođem kad se vratim u ZG. Ipak me to upozorenje nerviralo pa mi je Marijan dogovorio kod Rica u Splitu update softwarea.
Rica nisam upoznao do tada. Vrlo simpatičan, odmah se vidi da zna o čemu govori i da je top meštar. Tomić ST mi updatea SW na novi 021_104_020, i sve super. Nema grešaka, sve radi, više ne čekira klapnu na auspuhu kod kontakta koja zna zacvilit. Super.

Dan pred povratak za ZG ujutro upalim motor, a ono novo upozorenje "Spring strut adjustment faulty! Onward journey possible. Ride carefully to next specialist workshop".:mad::mad: :poop::poop:

Zovem Rica, čovjek se javi i kaže da se zna dogodit, da nema veze sa softwareom i da je vjerojatno neki pad napona u sustavu koji komp. zabilježi. Kaže, motor će ti preći u full tvrdi mod ESA, a ako nije neki kvar greška će ti se sama ugasit.

Stvarno, motor tvrd ko daska. Tvrđi nego u najtvrđim postavkama koje se daju namjestit kroz ESA. Ništa, vozim se tako cijelo jutro. Pičim sportivo setup. Tješim se da je to u stvari super za vožnju, i palim i gasim motor sigurno pet puta ne bi li se greška ugasila. Ništa. Odradi kontakt i pojavi se žuti trokut.

Popodne malo ubijem oko poslije ručka, pa malo u đir i pakiranje za sutrašnji put za ZG, i ono nestane trokuta, nestane greške i sve radi super.:love:

U Zagrebu odem neki dan kod Marijana. On ga spoji na dijagnostiku i nema nikakve greške. Duhovi i bugovi glupe elektronike. Stvarno pizdarije koje nerviraju na tzv. Premium proizvodu.

Eto, možda će ovo nekome pomoći ako bude imao slične pizdarije. Meni je još uvijek smiješak kad ga vidim i kad se vozim i to je najvažnije. Ide ko zmaj, a sa ovim gumama sam malo i presiguran. Ovakvih gluposti očekujem još obzirom na precijenjeni poluproizvod.
E kad bi svi vlasnici ovako otvoreno pisali. 👍. Nikad mi nece bit jasno, zasto ekipa krije greske. Pa prije ce doc do opoziva, prije ce se stvar ispravit. Normalno pisem za sve vrste motora auta i ostalih uredaja. Ne nego ja sam platio xy i sad moram govorit da je bez mane. Idioti
 

Boris87

Member
May 27, 2011
337
4
18
1016
Jel mjenjate ulje svakih 10 000km kao sto pise ili cesce?
Sjecam se da sam na yamahi mjenjao svakih 6000
 

Boris87

Member
May 27, 2011
337
4
18
1016
Odrađen veliki servis kod tomića. iskreno mislio sam da će biti skuplji ali je ok. Servis na 20 000
 

zokx

Active member
Oct 4, 2007
3,349
7
38
Trešnjevka
Zahvaljujući mojoj nevjerojatnoj gluposti prevrnuo sam se u nedjelju dok sam se okretao na dosta jakoj uzbrdici/nizbrdici.
Ne bi ništa rekao, dogodi se, ali mi je ovo treći put u zadnjih desetak godina da sam se prosuo na isti način.
Okrećem se, vraćam na rikverc okomito na cestu, nizbrdica je prestrma, stajna noga mi je puno niža, motor se nagne do točke kada ga više ne mogu zaustaviti i bok. Ljut sam sam na sebe jer sam se mogao okrenuti i na drukčiji način, a i na neku pičku od slovenca koji je zagradio dva normalna mjesta za parking pa sam morao parkirati na toj uzbrdici.

Uglavnom uber proizvod nije to baš najbolje podnio. Pukla je ručica kočnice iako ima ona kao neka zaštitna plastika za vjetar, koja se samo savila i ogrebla a zaštitila nije ništa. Ogrebao se i retrovizor. Nažalost izgrebli su se i crash barovi koji su doduše ispunili svrhu, ali se te ogrebotine vide.

Mislim da ti crash barovi nisu farbani nego da je to neki powder coating ili tako nešto.
Ima li netko savjet/iskustvo kako da to poboljšam i gdje u ZG? Čini mi se da bi išlo sa nekim strojnim poliranjem. Ručno ne ide.

Sve u svemu dosta oštećenja i ogrebotina za nešto što je namijenjeno nekoj ADV vožnji. Uber kvaliteta za Q, a i moj skills 0.
 

Attachments

TIS

Member
Mar 23, 2011
532
4
18
48
Zagreb
Zahvaljujući mojoj nevjerojatnoj gluposti prevrnuo sam se u nedjelju dok sam se okretao na dosta jakoj uzbrdici/nizbrdici.
Ne bi ništa rekao, dogodi se, ali mi je ovo treći put u zadnjih desetak godina da sam se prosuo na isti način.
Okrećem se, vraćam na rikverc okomito na cestu, nizbrdica je prestrma, stajna noga mi je puno niža, motor se nagne do točke kada ga više ne mogu zaustaviti i bok. Ljut sam sam na sebe jer sam se mogao okrenuti i na drukčiji način, a i na neku pičku od slovenca koji je zagradio dva normalna mjesta za parking pa sam morao parkirati na toj uzbrdici.

Uglavnom uber proizvod nije to baš najbolje podnio. Pukla je ručica kočnice iako ima ona kao neka zaštitna plastika za vjetar, koja se samo savila i ogrebla a zaštitila nije ništa. Ogrebao se i retrovizor. Nažalost izgrebli su se i crash barovi koji su doduše ispunili svrhu, ali se te ogrebotine vide.

Mislim da ti crash barovi nisu farbani nego da je to neki powder coating ili tako nešto.
Ima li netko savjet/iskustvo kako da to poboljšam i gdje u ZG? Čini mi se da bi išlo sa nekim strojnim poliranjem. Ručno ne ide.

Sve u svemu dosta oštećenja i ogrebotina za nešto što je namijenjeno nekoj ADV vožnji. Uber kvaliteta za Q, a i moj skills 0.
Crash barovi su od inoxa, ogrebotine ćeš riješiti tako da ih pobrusiš, prvo brusni papir granulacije 100, pa 200, pa 500 pa 1000. Ogrebotine će nestati ali će inox postati sjajan. Da bi dobio strukturu uzmeš prvo brusni papir 40 i čekić te postaviš papir na sjano mjesto i lagano lupkaš čekićem mijenjajući položaj brusnog papira nakon svakog udarca. Potom istu stvar ponoviš sa brusnim papirom 100 i na kraju 200.
Vodi računa da dok brusiš ogrebotine, brusiš samo njih , tj. da zahvatiš čim manje okolnog područja.
Zvuči komplicirano ali je zapravo vrlo lagano i cca sat vremena posla.
 
  • Like
Reactions: zokx

Boris87

Member
May 27, 2011
337
4
18
1016
Ručica je pukla gdje i treba tak da ...
Ja sam dva puta pao na offroadu.Jednom slabije a jednom sam sa 60 km uletio u blatnjavi vagaš traktora.Bilo je to prije mjesec i pol i još me boli ruka.Pao sam na neko kamenje. Izgrebao cilindar i barove.Ogrebotine na barovima me ne sekiraju a ni na cilindru(kasnije sam nabavio sw motech štitnike dodatne). Meni je to kao neka patina na takvom motoru :D


Zadnja slika je bila lagani pad
 

Attachments

  • Like
Reactions: zokx

Boris87

Member
May 27, 2011
337
4
18
1016
Po mom mišljenju barovi su tu da dobiju batine.To što oni najebu meni ne smeta.Bitno da je motor čitav.

Nekad ako nemaš sreće razbit ćeš ga na totalno glup način a nekad se spizdis i motoru ništa.
Sto se tice stitnika.Ekipa tu masovno ugrađuje barkbusters.


Meni neki da ispadne gejfon sa pola metra i ode u kurac. Prije toga je letio na milion drugih nacina i osta citav.
 
  • Like
Reactions: zokx

neven

Member
May 18, 2002
281
3
18
Ovako bi Adv trebao izgledati kad ga kupiš novog. To je kao one traperice koje kupiš nove, a već su poderane :mrgreen:.
Kupi ručicu od bremze, a ostalo ostavi tak kak je - bolje izgleda nego kad je novo.
 
  • Like
Reactions: zokx and tww0811

Durr

Member
May 22, 2015
288
5
18
35
Brapgorje
Koliko vidim sve je ispunilo svoju funkciju. 250 kg se mora nekako zaustaviti. Sad imas priliku kupit si neke aftermarket rucice koje se savijaju (imas Touratech, Puig itd), ili jednostavno kupis nove original. Ako pogledas drugu stranu pukle su tocno tamo gdje su dizajnirane da puknu. Puno bolje ovako nego da ode cijela rucica ili jos gore drzac rucice, gdje u oba slucaja onda mozda ne mozes ni vozit dalje.

Sto se tice crash barsa potpisujem ovo sto je TIS napisao. Ja sam se prevrnuo na mjestu i izgledalo je slicno ko kod tebe (bila je nizbrdica). 100 -> 200 -> 400 -> 1000 kod mene i sad se ne vidi uopce. Pola sata posla.
 
  • Like
Reactions: zokx

zokx

Active member
Oct 4, 2007
3,349
7
38
Trešnjevka
Tnx. na savjetima i proceduri brušenja. Izgleda mi jednostavno, ali me strah rezultata. Probat ću na jesen naći nekoga da se zajebava s tim. Skinem sve dole da se sredi kak spada.
 

thule_5689

Well-known member
Sep 17, 2006
3,370
26
48
61
Kastav
Zahvaljujući mojoj nevjerojatnoj gluposti prevrnuo sam se u nedjelju dok sam se okretao na dosta jakoj uzbrdici/nizbrdici.
Ne bi ništa rekao, dogodi se, ali mi je ovo treći put u zadnjih desetak godina da sam se prosuo na isti način.
Okrećem se, vraćam na rikverc okomito na cestu, nizbrdica je prestrma, stajna noga mi je puno niža, motor se nagne do točke kada ga više ne mogu zaustaviti i bok. Ljut sam sam na sebe jer sam se mogao okrenuti i na drukčiji način, a i na neku pičku od slovenca koji je zagradio dva normalna mjesta za parking pa sam morao parkirati na toj uzbrdici.

Uglavnom uber proizvod nije to baš najbolje podnio. Pukla je ručica kočnice iako ima ona kao neka zaštitna plastika za vjetar, koja se samo savila i ogrebla a zaštitila nije ništa. Ogrebao se i retrovizor. Nažalost izgrebli su se i crash barovi koji su doduše ispunili svrhu, ali se te ogrebotine vide.

Mislim da ti crash barovi nisu farbani nego da je to neki powder coating ili tako nešto.
Ima li netko savjet/iskustvo kako da to poboljšam i gdje u ZG? Čini mi se da bi išlo sa nekim strojnim poliranjem. Ručno ne ide.

Sve u svemu dosta oštećenja i ogrebotina za nešto što je namijenjeno nekoj ADV vožnji. Uber kvaliteta za Q, a i moj skills 0.
Drugi put parkiraj iza...ko i oni što su ti pomogli oko dizanja motora :p...ako ti nije ispod časti parkirati među Ronde ;)
 
  • Like
Reactions: zokx