Novi GS/GSA za 2019

TIS

Member
Mar 23, 2011
598
16
18
48
Zagreb
Mozda dijele karakter, ali tesko da su koncepcijski isti. Mozda je realnije gledati na 1290 SA kao XR koji je zaista sposoban za terensku voznju. Jer XR, iako ga predstavljaju kao neki Adventure, to ni priblizno nije
Ne isti, sličniji. O terenskoj vožnji nemam pojma i tu se nebi petljao, ima tu jako sposobnih enduraša koji o tom dijelu mogu napisati koju riječ.
 

tomo3

Well-known member
May 14, 2011
2,045
122
63
48
Zagreb
Nisi daleko od istine ali ja bi to ipak malo preformulirao! 1290 SA ima potencijal da bude puno bolji od GS-a. Naravno, opet se vraćamo na priču šta kome odgovara ali meni 1290 SA ima odličan motor, mjenjač i quickshifter ali ima i pretvrd ovjes, previše vibrira, zatrzava na nižim okretajima i sic je udobnosti hrastove fosne, kočnice su mi preslabe za njegovu snagu, imam utisak da su čak malo slabije od GS-ovih... Ima prekrasno usku siluetu ali sa koferima je puno širi od GS-a. Ima tu još stvari koje su problematične vjerojatno samo meni, primjerice nije mi jasno ako su već ugradili prekrasan veliki displej zašto onda na njega staviti tako sitne brojke...
Sve u svemu po meni 1290SA mora proći jedno temeljito "fino brušenje" kako bi bio puno bolji od GS-a.
Brojke su sitne jer je to motocikl za mlade muškarce koji nemaju staračku dioptriju. Kočnice su odlične, treba imati jako srce. Vibracije nakon nekog vremena ne osjećaš, jednostavno odrveniš. Koferi se na takaF motocikl ne stavljaju jer zbog brzine odlepršaju.
 
  • Like
Reactions: TIS

Boris87

Member
May 27, 2011
351
6
18
1017
Otpo mi negdje u vožnji ovaj retardirani adapter za punjenje moba i sl.Jel se moze to negdje kod nas kupit ili moram opet cekat ebay ili aliexpress
 

Sinna

Active member
Jan 21, 2007
3,132
5
38
Firule
Vidio sam na TVu novi BMW boxer sa 1800 ccm! Sad ste mirni vi GSaši još 50 godina da će takvi koncept živit.
 

zokx

Active member
Oct 4, 2007
3,361
9
38
Trešnjevka
Lijepa je, tehnički inovativna. Mislim da će ovaj elektronik paket biti bugovit barem ko BMWov, a po iskustvu sa talijanima, možda i više.
Nemam puno iskustva sa Ducatijima, osim par vožnji od po par sati sa 1198, ali sam siguran da će ovaj užitak peći poprilično.
Dizajnerski, i dalje vizualno i stvarno prekratka, nepotrebne škrge i krilca, a Akrapovič je čak ružniji od HP ovog za GS1250.
Maneken, test drajver je max1,7 da bi sve izgledalo impozantno, a ipak dosta savijenih nogu.
Za moje dimenzije apsolutno nije, što je moja greška a ne MS.