Kratki info nakon nekih 4000 km. ove godine.
Napravio servis na 10.000 km., registrirao ga, stavio nove gume Conti Trail Attack 3 sa kojima sam iznimno zadovoljan. Napisao sam neki osvrt u guma topicu
https://forum.motori.hr/threads/gume-sve-ono-sto-vas-zanima.166349/post-4988453 .
Reklamirao sam vozački sic, jer se navlaka sa donje strane na dva mjesta počela parati. Tanka navlaka ide preko grube plastike i logično je da se otparalo. Na novom mi se čini bolje, iako je to približno ista obrada pa bi moglo opet biti problema. Uglavnom, Tomić zamijenio bez pitanja.
Bezbrižno zapalio na more na 10 dana. Baš sam se lijepo navozio. Nekih 3000 i nešto km.
Negdje 4. dan, ničim izazvan upali mi se žuti trokut upozorenja i poruka "Fault in engine Control. Onward Journey possible ride carefully to next specialised workshop"??
Motor radi normalno, svi modovi rade normalno. Zovem Marijana, on kaže da su imali slučajeve, i da je riječ o nekom bugu u softwareu, ali da slobodno vozim jer da nije ništa i da dođem kad se vratim u ZG. Ipak me to upozorenje nerviralo pa mi je Marijan dogovorio kod Rica u Splitu update softwarea.
Rica nisam upoznao do tada. Vrlo simpatičan, odmah se vidi da zna o čemu govori i da je top meštar. Tomić ST mi updatea SW na novi 021_104_020, i sve super. Nema grešaka, sve radi, više ne čekira klapnu na auspuhu kod kontakta koja zna zacvilit. Super.
Dan pred povratak za ZG ujutro upalim motor, a ono novo upozorenje "Spring strut adjustment faulty! Onward journey possible. Ride carefully to next specialist workshop".
Zovem Rica, čovjek se javi i kaže da se zna dogodit, da nema veze sa softwareom i da je vjerojatno neki pad napona u sustavu koji komp. zabilježi. Kaže, motor će ti preći u full tvrdi mod ESA, a ako nije neki kvar greška će ti se sama ugasit.
Stvarno, motor tvrd ko daska. Tvrđi nego u najtvrđim postavkama koje se daju namjestit kroz ESA. Ništa, vozim se tako cijelo jutro. Pičim sportivo setup. Tješim se da je to u stvari super za vožnju, i palim i gasim motor sigurno pet puta ne bi li se greška ugasila. Ništa. Odradi kontakt i pojavi se žuti trokut.
Popodne malo ubijem oko poslije ručka, pa malo u đir i pakiranje za sutrašnji put za ZG, i ono nestane trokuta, nestane greške i sve radi super.
U Zagrebu odem neki dan kod Marijana. On ga spoji na dijagnostiku i nema nikakve greške. Duhovi i bugovi glupe elektronike. Stvarno pizdarije koje nerviraju na tzv. Premium proizvodu.
Eto, možda će ovo nekome pomoći ako bude imao slične pizdarije. Meni je još uvijek smiješak kad ga vidim i kad se vozim i to je najvažnije. Ide ko zmaj, a sa ovim gumama sam malo i presiguran. Ovakvih gluposti očekujem još obzirom na precijenjeni poluproizvod.