Novi GS/GSA

zamisli da tek vozi motor koji ne odradi 80% posla za njega od šaltanja brzina, do raznoraznih kontrola proklizavanja...jednom kad africa nauči sama slagat vrećice spize u kufere neće više trebat ni sjedat na nju....vjerujem da će africa tada i prestat proklizavat pri brzinama od 30-35kmh jer više neće imat razlog da se ubije  (y)
 
gvo said:
Mislim da je najbolje da se ostavi 2 rote; proda AT DCT, skupa sa svih 255 litara zapremnog prostora nekome koga nije strah preko zebre s motorom i nabavi Punta Automatic Dizlo s prikolicom. :mrgreen:

:LOL:

Mislim da i veleuvaženi prometni stučnjak Marušić treba dat svoj sud o ovom fenomenu, a možda i skupiti konzilij najeminetnijih sudskih vještaka za promet Splitko-dalmatinske županije također...Da se detaljno i neodgodivo izvještače svi sporni pješački prijelazi! :mrgreen:

tesko je ne komentirat ovakve situacije...bice posla za splickog cestara :LOL:
 
nakon godinu dana druzenja sa R1200 GS ADV nesto me kopka da uzmem novi R1250 GS ADV iako na starog nemam nikakvu primjedbu.

na starom imam 35'000 km i vec mu je cetvrta godina a kod mene je god. dana.

zamolio bih usporedbu odnosno prednosti/ mane Novi vs. stari
 
nakon godinu dana druzenja sa R1200 GS ADV nesto me kopka da uzmem novi R1250 GS ADV iako na starog nemam nikakvu primjedbu.

na starom imam 35'000 km i vec mu je cetvrta godina a kod mene je god. dana.

zamolio bih usporedbu odnosno prednosti/ mane Novi vs. stari
Pisalo se o tome u temi pa prelistaj malo ...
 
Pozdrav ekipa, da li je netko sa foruma danas popodne sa sivo crnim gs1250 bio u Samoboru.? Imao bih dva tri pitanja u vezi par stvari na motoru. Hvala
 
Da se pohvalim....Narucen GS1250R ADV model 2021 (bit ce kao neki redizajn ovog sadasnjeg)
Isporuka u 3 mj. 2021.

od novosti je samo da ce biti EURO5 motor i da ce bit ogranicenja sta se tice auspuha....
Vise novost saznam kad mi bude prezentiran motor sa svim opcijama.
Cijena sa full paketom opreme ca 27'000.- CHF
 
Da se pohvalim....Narucen GS1250R ADV model 2021 (bit ce kao neki redizajn ovog sadasnjeg)
Isporuka u 3 mj. 2021.

od novosti je samo da ce biti EURO5 motor i da ce bit ogranicenja sta se tice auspuha....
Vise novost saznam kad mi bude prezentiran motor sa svim opcijama.
Cijena sa full paketom opreme ca 27'000.- CHF
Kako redizajn nakon godinu dana,misle li na to nove opcije boja sto bi bilo i vrijeme ili sta mjenjaju na karoseriji plastikama ,ok EURO 5 ti motori su bili vec dizajnirai za to etc etc...
 
Kako redizajn nakon godinu dana,misle li na to nove opcije boja sto bi bilo i vrijeme ili sta mjenjaju na karoseriji plastikama ,ok EURO 5 ti motori su bili vec dizajnirai za to etc etc...
znat cu u 9 mjesec sve pa cu tu napisati…. tako mi je pricao ovlasteni… jer sam Isao uzeti ovogodisnji model i on mi savjetovao da sacekam do 9 mj. jer tad ce imati sve detalje. i ja se uredno predbiljezim i sad cekam racun ;-)
samo mi je rekao sa sigurnoscu za motor i da ce auspusi biti sranje….
 
Vjerovatno ce ga samo dodatno utisati. A to i nije neka steta i gubitak, za boxer i ne mozes reci da ima neki zvuk od kojeg se jezis, pa da ti nedostaje..
Ne vjerujem da ce dirati mape. Koliko znam, 1250 vec ispunjava EURO 5
 
Vjerovatno ce ga samo dodatno utisati. A to i nije neka steta i gubitak, za boxer i ne mozes reci da ima neki zvuk od kojeg se jezis, pa da ti nedostaje..
Ne vjerujem da ce dirati mape. Koliko znam, 1250 vec ispunjava EURO 5
Neznam sta ce biti, sacekat cemo pa vidjeti.
a sta se tice zvuka na mome je original i ja zadovoljan
 
Kratki info nakon nekih 4000 km. ove godine.

Napravio servis na 10.000 km., registrirao ga, stavio nove gume Conti Trail Attack 3 sa kojima sam iznimno zadovoljan. Napisao sam neki osvrt u guma topicu https://forum.motori.hr/threads/gume-sve-ono-sto-vas-zanima.166349/post-4988453 .

Reklamirao sam vozački sic, jer se navlaka sa donje strane na dva mjesta počela parati. Tanka navlaka ide preko grube plastike i logično je da se otparalo. Na novom mi se čini bolje, iako je to približno ista obrada pa bi moglo opet biti problema. Uglavnom, Tomić zamijenio bez pitanja.

Bezbrižno zapalio na more na 10 dana. Baš sam se lijepo navozio. Nekih 3000 i nešto km.

Negdje 4. dan, ničim izazvan upali mi se žuti trokut upozorenja i poruka "Fault in engine Control. Onward Journey possible ride carefully to next specialised workshop"?? :mad: :poop:
Motor radi normalno, svi modovi rade normalno. Zovem Marijana, on kaže da su imali slučajeve, i da je riječ o nekom bugu u softwareu, ali da slobodno vozim jer da nije ništa i da dođem kad se vratim u ZG. Ipak me to upozorenje nerviralo pa mi je Marijan dogovorio kod Rica u Splitu update softwarea.
Rica nisam upoznao do tada. Vrlo simpatičan, odmah se vidi da zna o čemu govori i da je top meštar. Tomić ST mi updatea SW na novi 021_104_020, i sve super. Nema grešaka, sve radi, više ne čekira klapnu na auspuhu kod kontakta koja zna zacvilit. Super.

Dan pred povratak za ZG ujutro upalim motor, a ono novo upozorenje "Spring strut adjustment faulty! Onward journey possible. Ride carefully to next specialist workshop".:mad::mad: :poop::poop:

Zovem Rica, čovjek se javi i kaže da se zna dogodit, da nema veze sa softwareom i da je vjerojatno neki pad napona u sustavu koji komp. zabilježi. Kaže, motor će ti preći u full tvrdi mod ESA, a ako nije neki kvar greška će ti se sama ugasit.

Stvarno, motor tvrd ko daska. Tvrđi nego u najtvrđim postavkama koje se daju namjestit kroz ESA. Ništa, vozim se tako cijelo jutro. Pičim sportivo setup. Tješim se da je to u stvari super za vožnju, i palim i gasim motor sigurno pet puta ne bi li se greška ugasila. Ništa. Odradi kontakt i pojavi se žuti trokut.

Popodne malo ubijem oko poslije ručka, pa malo u đir i pakiranje za sutrašnji put za ZG, i ono nestane trokuta, nestane greške i sve radi super.:love:

U Zagrebu odem neki dan kod Marijana. On ga spoji na dijagnostiku i nema nikakve greške. Duhovi i bugovi glupe elektronike. Stvarno pizdarije koje nerviraju na tzv. Premium proizvodu.

Eto, možda će ovo nekome pomoći ako bude imao slične pizdarije. Meni je još uvijek smiješak kad ga vidim i kad se vozim i to je najvažnije. Ide ko zmaj, a sa ovim gumama sam malo i presiguran. Ovakvih gluposti očekujem još obzirom na precijenjeni poluproizvod.