Novi GS/GSA

Mozda dijele karakter, ali tesko da su koncepcijski isti. Mozda je realnije gledati na 1290 SA kao XR koji je zaista sposoban za terensku voznju. Jer XR, iako ga predstavljaju kao neki Adventure, to ni priblizno nije
Ne isti, sličniji. O terenskoj vožnji nemam pojma i tu se nebi petljao, ima tu jako sposobnih enduraša koji o tom dijelu mogu napisati koju riječ.
 
Nisi daleko od istine ali ja bi to ipak malo preformulirao! 1290 SA ima potencijal da bude puno bolji od GS-a. Naravno, opet se vraćamo na priču šta kome odgovara ali meni 1290 SA ima odličan motor, mjenjač i quickshifter ali ima i pretvrd ovjes, previše vibrira, zatrzava na nižim okretajima i sic je udobnosti hrastove fosne, kočnice su mi preslabe za njegovu snagu, imam utisak da su čak malo slabije od GS-ovih... Ima prekrasno usku siluetu ali sa koferima je puno širi od GS-a. Ima tu još stvari koje su problematične vjerojatno samo meni, primjerice nije mi jasno ako su već ugradili prekrasan veliki displej zašto onda na njega staviti tako sitne brojke...
Sve u svemu po meni 1290SA mora proći jedno temeljito "fino brušenje" kako bi bio puno bolji od GS-a.
Brojke su sitne jer je to motocikl za mlade muškarce koji nemaju staračku dioptriju. Kočnice su odlične, treba imati jako srce. Vibracije nakon nekog vremena ne osjećaš, jednostavno odrveniš. Koferi se na takaF motocikl ne stavljaju jer zbog brzine odlepršaju.
 
  • Like
Reactions: TIS
Ja san mislia da je to boljka svih gore spomenitih odnosno nejapanaca
Za Triumph neznan
Ne znaN da li je već bilo, ali evo ti scan iz priručnika KTM-a.
 

Attachments

  • AA762C69-82FF-4A9A-ABE1-C085753B75E5.png
    AA762C69-82FF-4A9A-ABE1-C085753B75E5.png
    401.1 KB · Views: 164
Otpo mi negdje u vožnji ovaj retardirani adapter za punjenje moba i sl.Jel se moze to negdje kod nas kupit ili moram opet cekat ebay ili aliexpress
 
Vidio sam na TVu novi BMW boxer sa 1800 ccm! Sad ste mirni vi GSaši još 50 godina da će takvi koncept živit.
 
Lijepa je, tehnički inovativna. Mislim da će ovaj elektronik paket biti bugovit barem ko BMWov, a po iskustvu sa talijanima, možda i više.
Nemam puno iskustva sa Ducatijima, osim par vožnji od po par sati sa 1198, ali sam siguran da će ovaj užitak peći poprilično.
Dizajnerski, i dalje vizualno i stvarno prekratka, nepotrebne škrge i krilca, a Akrapovič je čak ružniji od HP ovog za GS1250.
Maneken, test drajver je max1,7 da bi sve izgledalo impozantno, a ipak dosta savijenih nogu.
Za moje dimenzije apsolutno nije, što je moja greška a ne MS.