Novi GS/GSA

Pozdrav ekipa ! Nakon dugogodišnjeg ganjanja japanaca, nedavno stao na kamen mudrosti i oprobao se sa GS vodenjakom one prve, najktitičnije moguće godine, dakle 2013. Na njega zajahao sa Super tenerke 1200 pa mi sve ovo oko boxera sada čudno i do sada nedoživljeno. Zbog slinave jeseni i zime na kontinentu relativno se malo do sada GS i ja družili na cesti, ali i to što jesmo, dovoljno da shvatim da bi to mogao biti motorčić za moje penzionerske dane. Uzeo ovoga prilično staroga da uopće vidim jesmo li GS i ja jedno za drugoga, pa ako tu bude neke ljubavi, slijedeći moguće bude i iz salona.

Kad je tema već oko tih maglenki, a prethodni vlasnik mog ga je nakrcao s njima, imam jednu čudnu situaciju. Gore su one kineske no-name maglenke spojene direktno na akumulator i jednoj je kučište malo propustilo vlagu pa slabije svijetli. Uzeo sam druge iste takve preko e-bay-a i izgledom i konektorima mi izgledaju potpuno identične ovima koje su bile gore, međutim kad odspojim staru i na konektor postojeće instalacije priključim preko konektora novu lampu, ona ne svijetli. Niti jedna iz para novih koje sam kupio pa ne vjerujem da su mi prodali dvije neispravne lampe. Di je "catch" ? Možda konektori ipak ne nasjedaju savršeno iako mi se čini da skroz "fitaju" ? Možda maglenka mora biti spojena na držač na crash baru (zbog uzemljenja) a ja ih probavao iz ruke (i prislanjao ipak na masu da eliminiram taj problem) ? Nešto treće ?
 
Probaj lampe spojit na neki drugi izvor 12V van motora, ako zasvijetle onda ti instalacija nije dobra.
 
Pozdrav ekipa ! Nakon dugogodišnjeg ganjanja japanaca, nedavno stao na kamen mudrosti i oprobao se sa GS vodenjakom one prve, najktitičnije moguće godine, dakle 2013. Na njega zajahao sa Super tenerke 1200 pa mi sve ovo oko boxera sada čudno i do sada nedoživljeno. Zbog slinave jeseni i zime na kontinentu relativno se malo do sada GS i ja družili na cesti, ali i to što jesmo, dovoljno da shvatim da bi to mogao biti motorčić za moje penzionerske dane. Uzeo ovoga prilično staroga da uopće vidim jesmo li GS i ja jedno za drugoga, pa ako tu bude neke ljubavi, slijedeći moguće bude i iz salona.

Kad je tema već oko tih maglenki, a prethodni vlasnik mog ga je nakrcao s njima, imam jednu čudnu situaciju. Gore su one kineske no-name maglenke spojene direktno na akumulator i jednoj je kučište malo propustilo vlagu pa slabije svijetli. Uzeo sam druge iste takve preko e-bay-a i izgledom i konektorima mi izgledaju potpuno identične ovima koje su bile gore, međutim kad odspojim staru i na konektor postojeće instalacije priključim preko konektora novu lampu, ona ne svijetli. Niti jedna iz para novih koje sam kupio pa ne vjerujem da su mi prodali dvije neispravne lampe. Di je "catch" ? Možda konektori ipak ne nasjedaju savršeno iako mi se čini da skroz "fitaju" ? Možda maglenka mora biti spojena na držač na crash baru (zbog uzemljenja) a ja ih probavao iz ruke (i prislanjao ipak na masu da eliminiram taj problem) ? Nešto treće ?
Ako sam dobro shvatio stare maglenke rade a nove ne rade na iste konektore?
Ako je to slučaj najvjerojatnije je na konektorima obrnut polaritet…. Ili isprobaj multimetrom ili probaj sa konektorima od novih maglenki spojiti direktno na akumulator!
 
  • Like
Reactions: stipe_zxr
Ako sam dobro shvatio stare maglenke rade a nove ne rade na iste konektore?
Ako je to slučaj najvjerojatnije je na konektorima obrnut polaritet…. Ili isprobaj multimetrom ili probaj sa konektorima od novih maglenki spojiti direktno na akumulator!
Da, tako je. Probat ću neku od ovih kombinacija. Instalacija na motoru mora biti dobra ako postojeće lampe svijetle.
 
Pozdrav ekipa ! Nakon dugogodišnjeg ganjanja japanaca, nedavno stao na kamen mudrosti i oprobao se sa GS vodenjakom one prve, najktitičnije moguće godine, dakle 2013. Na njega zajahao sa Super tenerke 1200 pa mi sve ovo oko boxera sada čudno i do sada nedoživljeno. Zbog slinave jeseni i zime na kontinentu relativno se malo do sada GS i ja družili na cesti, ali i to što jesmo, dovoljno da shvatim da bi to mogao biti motorčić za moje penzionerske dane. Uzeo ovoga prilično staroga da uopće vidim jesmo li GS i ja jedno za drugoga, pa ako tu bude neke ljubavi, slijedeći moguće bude i iz salona.

Kad je tema već oko tih maglenki, a prethodni vlasnik mog ga je nakrcao s njima, imam jednu čudnu situaciju. Gore su one kineske no-name maglenke spojene direktno na akumulator i jednoj je kučište malo propustilo vlagu pa slabije svijetli. Uzeo sam druge iste takve preko e-bay-a i izgledom i konektorima mi izgledaju potpuno identične ovima koje su bile gore, međutim kad odspojim staru i na konektor postojeće instalacije priključim preko konektora novu lampu, ona ne svijetli. Niti jedna iz para novih koje sam kupio pa ne vjerujem da su mi prodali dvije neispravne lampe. Di je "catch" ? Možda konektori ipak ne nasjedaju savršeno iako mi se čini da skroz "fitaju" ? Možda maglenka mora biti spojena na držač na crash baru (zbog uzemljenja) a ja ih probavao iz ruke (i prislanjao ipak na masu da eliminiram taj problem) ? Nešto treće ?
Sa S10 na GS!!! Neoprostivo.
 
  • Like
Reactions: e39
Pisao sam dosta o svojim dojmovima sa tenerkom u topicu o S10, ali ako već radim usporedbu sa GS-om LC, onda sažeto otprilike ovako:
- ciklistika definitivno na strani GS-a, GS se lakše baca u zavoje, tenerka dosta teško sakriva svojih cca 270 kg i na zatvorenijim zavojima se osjeti ta težina
- meni je recimo ovaj telelever na GS-u fora i sviđa mi se to što prednji kraj ne tone na kočenju, ali to je stvar svačijih preferencija i ukusa
- udobnost otprilike podjednaka, kako vozača tako i suvozača, položaj na samom motoru vrlo sličan
- pogonski agregat živahniji na GS-u, ali ne nešto dramatično iako nominalno ima 15-ak konja više
- s druge strane, tenerka bez oklijevanja vuče od 2.000 rpm, dok GS-u ipak treba koja stotina okretaja više da živne (uspoređujem ovdje sa GS-om 1200 a ne sa 1250)
- zaštita od vjetra jednako dobra na oba motora, uz napomenu da sam i na tenerki imao vario MRA, a na GS-u Wunderlichov mali deflektor
- iako sam na tenerki imao akrapoviča, zvuk agregata u vožnji lagano dosadnjikav, pa mi je tu čak bolje legao zvuk boxera sa origigi ispuhom
- potrošnja rekao bih jako slična, tenerka obično oko 5,5 l/100 km, osim kod visokog tempa na autoputu
- potrošnja ulja između servisnih intervala kod S 10 nula
- u 4 godine koliko sam imao tenerku nula kvarova i motor ostavlja nevjerojatan dojam pouzdanosti
- s druge strane, ni nakon remapinga na dyno stolu, nisam mogao dobiti kod tenerke onu fluidnost i lagano primanje gasa u gradskoj vožnji ili kod laganog cruisinga, što je znalo ići na živce - ovo znam da nije svojstveno svim tenerkama, a pogotovo ne onima 2. generacija (2014. i novije), pa je moguće da je samo moja imala takvih mušica
- po gabaritima su oba motora tu negdje (uspoređujem sa GS a ne sa GSA)
- sličan način montiranja originalnih bočnih kofera
- lakše dodavanje elektroničkih điđa na S 10 nego na GS-a zbog već poznatog canbusa
 
Jaooooo sad kad gejesesovci nahrupe kupovat titanske skele za zaštitu, pa onda zaštitu za zaštitu... Ma samo nek' se lova vrti!

:LOL:
Saleee tak sam i ja počeo sa komentarima u bmw temi, i eto gdje sam sad.😎😁
 
Napravljen servis na 140000 km. Do sada od kvarova lijeva maglenka povremeno ne radi, a uvijek je morala raditi. 😍😍. Idemo dalje bez grešaka. Moj najbolji motorkotač.
 
Napravljen servis na 140000 km. Do sada od kvarova lijeva maglenka povremeno ne radi, a uvijek je morala raditi. 😍😍. Idemo dalje bez grešaka. Moj najbolji motorkotač.

Maglenka ? :eek::eek::eek: Pa to je kapitalni kvar za GS-a ! Bolje da ti je kardan pukao nego maglenka ! Strasno !!!
 
  • Like
Reactions: s2r
Da se pribiljezim u temi, nakon kotrljanja s talijana i japanaca ,u prijevremenoj mirovini:ROFLMAO: s poludebelin swabom se druzim nepuni misec.
 

Attachments

  • 276140525_689724028735282_5133895346493756168_n.jpg
    276140525_689724028735282_5133895346493756168_n.jpg
    116.2 KB · Views: 0
  • 276119027_10220334175689458_4486940672931871265_n.jpg
    276119027_10220334175689458_4486940672931871265_n.jpg
    146.1 KB · Views: 0
  • Like
Reactions: GT and Nero