Novi GS/GSA

tomo3 said:
Gospodine Zokx, nedostaje nekoliko informacija;
1. Slike
2. Komentar o zvuku mašine i ispuha
3. Da li su produžili 6-tu brzinu.
4. Koje Pirelli su bile na XR 1000, meni se Trail II pokazale savršene i po hladnom i mokrom kao i Tourance Next.

Gospodine Tomo3  :mrgreen:,
1. Slikali se baš nismo, osim kad smo uzeli motore, pa evo dvije fotke.
2. Mašina se čuje znatno kultiviranije nego do sada. Puno je ljepši zvuk kod turiranja, i nema dodatnih klepetanja. U vožnji je dosta tih, ali to je i do serijskog ispuha. Kod mene je Akrapovič, pa je sve glasnije, koji obavezno ispali kod abgasa što ovdje nije slučaj.
3. Ne znam. Vozio sam u 6toj nazad na zagorskoj od Zaboka, ali sam namjerno isprobavao elastičnost i to me jako veselilo i dojmilo, a ne krajnju brzinu. Od minimalnih okretaja u 6.oj pa otvorit gas. Potpuno drukčiji karakter. Kao mašina sa puno više kubika. Na dijelu autoceste/obilaznice sam vozio XRa i zbog vibracija, vjetra i bubanja vjetra po kacigi nisam mogao pratiti GSA koji je bio dosta brz  :mrgreen:
4. Diablo Rosso, ali ne znam koji. Nisam baš gledao. I meni je Tourance Next odlična i u nju imam najviše povjerenja. Ovaj Michelin koji je gore na testnom motoru me prilično ugodno iznenadio.
 

Attachments

  • WhatsApp Image 2019-02-23 at 10.30.17(7).jpeg
    WhatsApp Image 2019-02-23 at 10.30.17(7).jpeg
    148.3 KB · Views: 374
  • WhatsApp Image 2019-02-23 at 10.30.17.jpeg
    WhatsApp Image 2019-02-23 at 10.30.17.jpeg
    137.3 KB · Views: 349
  • Like
Reactions: hp 4
zokx said:
Dočekao sam novog ADV. Jučer hrabro uzeli testni ADV i XR. Kao, nije hladno, sunce je. Nikad se na nižoj temperaturi vozio nisam. Na Sljemenu -7, ali nisam mogao odoliti. Odijelo je držalo OK, ali prsti (uz grijanje ručki) i noge su mi otpale. Vozili smo jedno dva sata i više nismo mogli.

Što reći. GSA1250 je kao da vozim svoj motor sa dodatnih par sto kubika. Uz sve ove testove koje sam gledao mene nije toliko fascinirao druk i šus u gornjem dijelu okretaja u odnosu na moj, nego uglađenost i pluća u donjem dijelu okretaja. Naročito uzbrdo. Tamo gdje na 1200 ide druga, ovdje ide treća bez problema. Od nula gasa do kraja. Bez štucanja i treskanja.
Sve ostalo je isto. Ovjes, ergonomija, osjećaj. Dodatna težina se uopće ne osjeća. Šifter nešto minimalno bolji, iako se osjećaju neke ranije mane,poput trzanja kada se duže razvlači u drugoj/trećoj.
Ove evolucija je jako veliki korak naprijed.
Minus mi je i dalje TFT, iako je jako vidljiv i na ovom zubatom suncu. Nekako su i kočnice drvenastije. Koče dobro, ali ne grizu ko kod mene, ali motor je potpuno novi (300 km) i minus sedam je minus sedam.
I završno, obzirom da sam osvjedočeni mrzitelj Michelina, ove koje su bile na motoru su sasvim sasvim solidne. Na onoj hladnoći i šoderu na povratku su više nego dobre.

Onda sam malo vozio XRa kojeg je frend uzeo jer se pali na njega. Znatno manje, uže pakovanje sa čudno svijenim nogama. Motor nervoza, ali vrti ok i ima dobar zvuk. Značajno više trese i vibrira od GSA, i puno više ga jebe vjetar. Pirellice su se klizale strašno, ali uvjeti su bili za Elephenttreffen a ne za kvazi eRa. Dobar za nekog sa 15tak godina manje od mene i 20+ kila manje, koji je sišao sa eRa. Frend je razočaran, a GSA ga je skroz iznenadio.

Znaci nabavili su novog testnog XR-a. Prosle godine su ga prodali 15 dana prije moje planirane posjete ZG da ga probam.
Posto mene XR najvise zanima, mozes li malo detaljnije opisati iskustvo ? I posto si naveo godine, necu te pitati koliko je tebi  :mrgreen: ali te hocu pitati za koju starosnu populaciju je po tebi XR namijenjen ?  :D
 
esso_sa said:
Znaci nabavili su novog testnog XR-a. Prosle godine su ga prodali 15 dana prije moje planirane posjete ZG da ga probam.
Posto mene XR najvise zanima, mozes li malo detaljnije opisati iskustvo ? I posto si naveo godine, necu te pitati koliko je tebi  :mrgreen: ali te hocu pitati za koju starosnu populaciju je po tebi XR namijenjen ?  :D

Najbolje je probat. Moji utisci nakon GSA koji vozim stalno, i nakon ovoga testnog 1250 nisu baš sjajni. Ovisi naravno i o očekivanjima. Ovaj je potpuno nov, i ima nekih 170 km. na satu, te pretpostavljam da ga neće odmah prodat. Lijepo izgleda. Triple black, zlatne vilice.
XR je u Dynamic modu tvrd i nervozan. Za vozit se brzo treba ga razvrtavat. Za nagradu, jedino što ima je dobar sound. Šifter je znatno lošiji nego na GS i skroz je bez nekog osjećaja. Vjerojatno i stvar navike. Leluja i trese na većim brzinama, a dosta je osjetljiviji na vjetar kojeg je tog dana bilo. Lijepo se i lagano baca u zavoj, ali ni izbliza nije stabilan kao GS. Za pratit GSA po obilaznici trebalo se dobro sagnut i uhvatit za volan jer mi vjetar hoće otkinut glavu. Opet, ja sam u većim gabaritima od one koji su za taj motor, i kaciga je sa šiltom tako da i to doprinosi.
Znači, dobar za nekoga koji se skinuo sa eRa pa dok ne dođe pameti i uzme GSa. Po tome nekih 30+ godina. Kad čovjek dođe pameti, je individualno.  :mrgreen: Meni je 53 godine. Dečko koji je bio samnom ima 25 i starog GSa kojeg je imao u planu zamijeniti XRom u dogledno vrijeme. Naglo se ohladio.
 
zokx said:
Najbolje je probat. Moji utisci nakon GSA koji vozim stalno, i nakon ovoga testnog 1250 nisu baš sjajni. Ovisi naravno i o očekivanjima. Ovaj je potpuno nov, i ima nekih 170 km. na satu, te pretpostavljam da ga neće odmah prodat. Lijepo izgleda. Triple black, zlatne vilice.
XR je u Dynamic modu tvrd i nervozan. Za vozit se brzo treba ga razvrtavat. Za nagradu, jedino što ima je dobar sound. Šifter je znatno lošiji nego na GS i skroz je bez nekog osjećaja. Vjerojatno i stvar navike. Leluja i trese na većim brzinama, a dosta je osjetljiviji na vjetar kojeg je tog dana bilo. Lijepo se i lagano baca u zavoj, ali ni izbliza nije stabilan kao GS. Za pratit GSA po obilaznici trebalo se dobro sagnut i uhvatit za volan jer mi vjetar hoće otkinut glavu. Opet, ja sam u većim gabaritima od one koji su za taj motor, i kaciga je sa šiltom tako da i to doprinosi.
Znači, dobar za nekoga koji se skinuo sa eRa pa dok ne dođe pameti i uzme GSa. Po tome nekih 30+ godina. Kad čovjek dođe pameti, je individualno.  :mrgreen: Meni je 53 godine. Dečko koji je bio samnom ima 25 i starog GSa kojeg je imao u planu zamijeniti XRom u dogledno vrijeme. Naglo se ohladio.

Hvala ti sto si se potrudio da napises ovako fin i detaljan odgovor  (y)
Ja sam u tim 30+ god, tacno 15 godina mladji od tebe :D Cudi me da ti se shifter XR-a nije svidio, jer za rad mjenjaca i quickshiftera na S seriji svi imaju samo rijeci hvale. S druge strane, boxeri imaju reputaciju dosta grubog mjenjaca i trzavog quickshiftera u prve 3 brzine (meni je to i najveca zamjerka na trenutnom motoru)
Ne gine mi planirati put do Zagreba ili Splita da probam to cudo. Mada se za iducu godinu spekulira da ce predstaviti novog XR-a sa shiftcam masinom, pa ne znam koliko bi mi test voznja trenutnog modela bila korisna za konacnu odluku...
Sto sam do sada cuo iskustava od ljudi, izgleda da ko god vozi GS-a pa proba XR-a, bude jako razocaran. Rjesenje je izgleda kupiti XR-a, prije bilo kakve voznje GS-a  :mrgreen:
 
esso_sa said:
Hvala ti sto si se potrudio da napises ovako fin i detaljan odgovor  (y)
Ja sam taman u tim 30+ god, odnosno tacno 15 godina mladji od tebe  :D Cudi me da ti se shifter XR-a nije svidio, jer za rad mjenjaca i quickshiftera na S seriji svi imaju samo rijeci hvale. S druge strane, boxeri imaju reputaciju grubog mjenjaca i trzavog quickshiftera u prve 3 brzine (meni je to i najveca zamjerka na trenutnom motoru)
Ne gine mi planirati put do Zagreba ili Splita da probam to cudo. Mada ja cekam update modela (pretpostavke su da ce novi XR biti dostupan od sljedece godine), pa ne znam koliko ce mi test voznja aktuelnog modela pomoci sa konacnom odlukom o kupovini...

I frend i ja smo se složili da je šifter GSa bolji. Možda je tvrđi, ali nekako imaš osjećaj da si prešaltao. Neki "klak"  :mrgreen: Na XRu ništa.
Šifter na novom GSA je bolji nego na starom, ali dijele neke iste mane. Npr. nakon što je duže u drugoj ili trećoj sa dodavanjem i otpuštanjem gasa, ima trzaja kod šaltanja u višu.
Novi GSA je odličan paket. Uglađen, bez iznenađenja, vibracija, brz i za stare i mlade.  :mrgreen: Mlađi i lakši bi se sigurno bolje snašli na običnom GSu, koji je sigurno još agilniji u vožnji. Probaj svakako.
 
zokx said:
I frend i ja smo se složili da je šifter GSa bolji. Možda je tvrđi, ali nekako imaš osjećaj da si prešaltao. Neki "klak"  :mrgreen: Na XRu ništa.
Šifter na novom GSA je bolji nego na starom, ali dijele neke iste mane. Npr. nakon što je duže u drugoj ili trećoj sa dodavanjem i otpuštanjem gasa, ima trzaja kod šaltanja u višu.
Novi GSA je odličan paket. Uglađen, bez iznenađenja, vibracija, brz i za stare i mlade.  :mrgreen: Mlađi i lakši bi se sigurno bolje snašli na običnom GSu, koji je sigurno još agilniji u vožnji. Probaj svakako.

  A što će kad mu se svidi? 
 
oceangoing said:
  A što će kad mu se svidi?

Djelovat cu preventivno - necu ga ni provozati (da mi se ne bi previse svidio). Mislim na GS  :mrgreen:
Ti mene bas hoces da regrutujes u GS ekipu  :mrgreen:
 
esso_sa said:
Djelovat cu preventivno - necu ga ni provozati (da mi se ne bi previse svidio). Mislim na GS  :mrgreen:
Ti mene bas hoces da regrutujes u GS ekipu  :mrgreen:

i nemoj ga probavat :wink:
znam podosta onih koji su se zaklinjali u sve živo kako "GS nije za njih" dok ga nisu probali.... sad ga voze sa smiješkom na licu...
 
oceangoing said:
i nemoj ga probavat :wink:
znam podosta onih koji su se zaklinjali u sve živo kako "GS nije za njih" dok ga nisu probali.... sad ga voze sa smiješkom na licu...

Upravo sam jedan od tih
 
oceangoing said:
i nemoj ga probavat :wink:
znam podosta onih koji su se zaklinjali u sve živo kako "GS nije za njih" dok ga nisu probali.... sad ga voze sa smiješkom na licu...
Haha. Ja sam se zbog takvih komentara i natjerao probati ga pa bez ikakve dileme na kraju uzeo XRa.
 
zokx said:
Zaboravit će na XR trenutno. :mrgreen:
Ako već mijenja motor XR/GS je tu negdje po cijeni.

Ja ih znam koji su se kleli u GS-a pa probali XR-a i poslije prvog urlika masine i "udarca" na 7000rpm trenutno zaboravili na GS  :mrgreen:
A ja ne mogu pametovati ni o jednom od ta 2 motora jer ih nisam nikada vozio, ali svakako bi pored XR-a volio probati i GS-a. Čisto da vidim šta je to zbog čega ga svi toliko hvale  (y)
Ali mislim da mogu pretpostaviti, ipak vozim GS-ovog rođaka pa bi trebalo da je to tu negdje. Ako zanemarimo razliku u zaštiti od vjetra naravno.
 
Telelever ne prenosi detaljno dogadjanje izmedju prednjeg kotaca i podloge i cini voznju udobnijom..

 
esso_sa said:
Ja ih znam koji su se kleli u GS-a pa probali XR-a i poslije prvog urlika masine i "udarca" na 7000rpm trenutno zaboravili na GS  :mrgreen:
A ja ne mogu pametovati ni o jednom od ta 2 motora jer ih nisam nikada vozio, ali svakako bi pored XR-a volio probati i GS-a. Čisto da vidim šta je to zbog čega ga svi toliko hvale  (y)
Ali mislim da mogu pretpostaviti, ipak vozim GS-ovog rođaka pa bi trebalo da je to tu negdje. Ako zanemarimo razliku u zaštiti od vjetra naravno.
Ima tu nešto. Neki vole razvrtavanje. Kako rekoh ovisi što ti se svidi. Za nekakve opcije putovanja i nekih vikend izleta uz gradsku vožnju nije mi ta nervoza i piljenje. U svakom slučaju dva slična vozača na ova dva motora teško da mogu pobjeć jedan drugom.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
GS i XR su dva potpuno različita koncepta iako kao spadaju u " istu skupinu " tkz adventure bike-ova, dva sloja različitih kupaca. Primjena GS nudi šire područje jer je pogodniji za putovanja, komforniji, ima bolju zaštitu od vremena i možeš više stvari natrpati na njega, pogotovo u dvoje se XR ne može mjeriti, a što se tiće snage oboje imaju i previše...pogotovo za novi zakon o sigurnosti prometa koji samo što nije izašao na svijetlo dana, tu će nam biti i 125 ccm dovoljno da ostanemo bez vozačke i vozila, a ne 136 i više KS. GS je koncept koji se se dorađuje 40 godina, normalno je da  je u detaljima ispred XR-a koji je na tržištu par godina te je u biti  R motor sa uspravnim načinom sjedenja i većim hodom amortizera.
Mislim da se motor od 20.000 i više Eura prije kupnje mora provozati barem jedan-dva dana, a to možete jedino u Austriji, u Grazu ga iznajmiš za 150 EUR po danu i vozaj se 400 km pa onda odlući....u svakom slučaju jeftinije nego ga kupiti preko slike ili sa đirom od Tomića od jednog sata, od toga većinom po gradu.
 
crni konjanik said:
GS i XR su dva potpuno različita koncepta iako kao spadaju u " istu skupinu " tkz adventure bike-ova, dva sloja različitih kupaca. Primjena GS nudi šire područje jer je pogodniji za putovanja, komforniji, ima bolju zaštitu od vremena i možeš više stvari natrpati na njega, pogotovo u dvoje se XR ne može mjeriti, a što se tiće snage oboje imaju i previše...pogotovo za novi zakon o sigurnosti prometa koji samo što nije izašao na svijetlo dana, tu će nam biti i 125 ccm dovoljno da ostanemo bez vozačke i vozila, a ne 136 i više KS. GS je koncept koji se se dorađuje 40 godina, normalno je da  je u detaljima ispred XR-a koji je na tržištu par godina te je u biti  R motor sa uspravnim načinom sjedenja i većim hodom amortizera.
Mislim da se motor od 20.000 i više Eura prije kupnje mora provozati barem jedan-dva dana, a to možete jedino u Austriji, u Grazu ga iznajmiš za 150 EUR po danu i vozaj se 400 km pa onda odlući....u svakom slučaju jeftinije nego ga kupiti preko slike ili sa đirom od Tomića od jednog sata, od toga većinom po gradu.

Slažem se potpuno.
XR je po meni dobra stepenica između, i mudro koncipirana niša (kak je to sad popularno reći), iako je Multistrada onda bolji izbor. Oni koji odaberu XRa kad tad završe na GSu.  :mrgreen  :mrgreen:
Ja sam GSA uzeo na par sati jer su me ciljano zanimale promjene, koje se mogu osjetiti u tome vremenu. Otišao sam na Sljeme kao referentnu cestu po pitanju nekih uspona i serpentina, a da je u blizini, i malo po otvorenoj magistrali i to mi je dosta za ono što me zanimalo.
Kad sam prelazio na GSA imao sa ga cijeli dan i mogao sam otići gdje sam htio. Bez ograničenja km., čak je bilo i dosta benzina (i ovaj put isto, jedino smo XRa tankali), a mislim da bi se dao organizirati i cijeli vikend. Tomić je tu uvijek bio korektan i na kraju besplatan. Naravno i da je rentanje vani opcija pa kako ko voli.
 
Probao danas 1250 GS.
Jedino što osjetim u odnosu na moj 17’ GSA je pol zuba manje vibracija na malim okretajima i pol ziba više snage na istim.
Uglavnom, reć ću, motor izgleda lijepo ali sam totalno razočaran.
Je li kriv sjajan 17’ GSA, ili..
Anyhow, plan je bio iči na 1250 krajem ljeta (lovit akcije na kraju godine) ali kako stvari sad stoje puno sam skloniji Multistradi i 1290 Super Adventure S..