tomo3 said:Gospodine Zokx, nedostaje nekoliko informacija;
1. Slike
2. Komentar o zvuku mašine i ispuha
3. Da li su produžili 6-tu brzinu.
4. Koje Pirelli su bile na XR 1000, meni se Trail II pokazale savršene i po hladnom i mokrom kao i Tourance Next.
Gospodine Tomo3

1. Slikali se baš nismo, osim kad smo uzeli motore, pa evo dvije fotke.
2. Mašina se čuje znatno kultiviranije nego do sada. Puno je ljepši zvuk kod turiranja, i nema dodatnih klepetanja. U vožnji je dosta tih, ali to je i do serijskog ispuha. Kod mene je Akrapovič, pa je sve glasnije, koji obavezno ispali kod abgasa što ovdje nije slučaj.
3. Ne znam. Vozio sam u 6toj nazad na zagorskoj od Zaboka, ali sam namjerno isprobavao elastičnost i to me jako veselilo i dojmilo, a ne krajnju brzinu. Od minimalnih okretaja u 6.oj pa otvorit gas. Potpuno drukčiji karakter. Kao mašina sa puno više kubika. Na dijelu autoceste/obilaznice sam vozio XRa i zbog vibracija, vjetra i bubanja vjetra po kacigi nisam mogao pratiti GSA koji je bio dosta brz

4. Diablo Rosso, ali ne znam koji. Nisam baš gledao. I meni je Tourance Next odlična i u nju imam najviše povjerenja. Ovaj Michelin koji je gore na testnom motoru me prilično ugodno iznenadio.