Novi GS/GSA

Anticitizen419

Well-known member
Feb 16, 2010
2,350
3,077
113
Deus Vult
3alfa3 cita zadnji post
Ni ne treba, u zg su vec prije 3 god trazili homologaciju. Ne mislim zig na maglenkama nego uz to kao treba njima platit ovjeru da je ugradjeno po PSu.
Lakse mi ih bilo skinut tih 5 minuta
 

Spori

Well-known member
Mar 7, 2016
2,830
1,195
113
pgz
Ni ne treba, u zg su vec prije 3 god trazili homologaciju. Ne mislim zig na maglenkama nego uz to kao treba njima platit ovjeru da je ugradjeno po PSu.
Lakse mi ih bilo skinut tih 5 minuta
Točno to.
Dvije vidice i 2 konektora, to sam ja napravio. Neda mi se raspravljati i nervirati, skinem prije teh i stavim nakon.
Mala zanimacija još ih malo očistim prije stavljanja.
Pivica u garaži,...ugodno s korisnim.
 

seki22

Well-known member
Mar 29, 2009
8,123
916
113
malo tu,malo tamo,malo svugdi
proslijedjeno nadleznim institucijama. Hvala na upozorenju. I drugi put :ROFLMAO:


Jebete me vec godinama, sve 5, al niko mi nije dao pusu prije sexa. Osjecam se silovano :mrgreen:
Bunis se za pusu a izostanak lubrikanta prije penetracije ti ne smeta😂😂😂😂😂
Salu na stranu….maglenke tribaju imat E broj tj EU homologaciju a dalje je lako…..
Za sada u CS tj Hrvatske ne traze….traze izgleda samo u ZG i slicnim rubnim djelovima RH
 

3alfa3

Well-known member
Jul 19, 2008
11,853
5,683
113
49
ZG
Bunis se za pusu a izostanak lubrikanta prije penetracije ti ne smeta😂😂😂😂😂

Ma ta pusa bi me valjda navlazila, ovak drito bez upozorenja i oci ispadnu :mrgreen:
 

esso_sa

Well-known member
Jun 1, 2006
1,622
543
113
Sarajevo
E konacno sam provozao i novu svetu kravu, nekih 300+ kilometara po austrijskim Alpama.
Motor je proizveden u 3. mjesecu ove godine, dakle skoro nov, full oprema… Pa evo moj osvrt ali i poredjenje sa novim XR koji vozim.

Novi 1250 motor je definitivno zivahniji od 1200. Rado se vrti do blokade i snaga je dostupna kroz cijeli opseg obrtaja, bez obzira u kojoj si brzini. Malo je i tisi od 1200, a i poluga mjenjaca ima kraci hod i manje lupa kod ubacivanja u 1.
Quickshifter je i dalje los. Bas grubo radi…

Ako ga poredim sa XR i subjektivnim osjecajem voznje oba motora, GS prednjaci sa udobnijim sjedistem i to je to. Oba motora u road postavci ovjesa identicno mekana, GS cak premekan, jer za moj ukus previse zvace zadnjim krajem.
Ergonomija sjedenja na oba motora, barem meni, skoro pa identicna.
Telelever na GS je super kod kocenja i neravnina, ali meni nezgodno jer pojma nemam sta se desava sa prednjim krajem.
Ono sto mi je malo bezveze na GS je kokpit - nekako je velika rupa na dijelu ispod TFT pa do keyless dugmeta. Vidis komplet ovjes naprijed. Na XR je to ljepse ususkano i oblozeno oplatama.

Sto se upravljivosti tice, GS je malo okretniji kod manevara na malim brzinama, ali se osjeti tezina i trazi vise angazmana (counter steeringa) na vecim brzinama i kod brzog prebacivanja iz nagiba u nagib, dok je XR nekako dosta laksi i ide gdje pogledas. Mozda najbolja ilustracija - GS je noz, XR je zilet.
Iako GS linearno vuce ko voz skroz do blokade i snaga je jako iskoristiva, meni je nacin kako XR razvija snagu drazi (zabavniji). A nije ni puno slabiji u nizim obrtajima, eventualno saltas jednu nize i ide ko GS.

Sve u svemu, odlican motor, ali mi je isto tako potvrdio da sam ispravno odlucio sto sam ipak kupio XR. Meni licno je bolji motor, dosta zabavniji i bolje mi lezi. Ali to je, naravno, individualno.

GS mi je nekako monoton… Moze se (javnim cestama) voziti brzo kao i XR, ali nekako je vise namijenjen za ljude koji hoce udobno da krstare, mrsko im voziti angazovano pa cak i saltati brzine, dosadila im vriska motora u obrtajima i nagli udari snage. Generalno je za smirene vozace (necu reci u zrelim godinama :) ) koji motor koriste za prvenstveno za prijevoz, putovanja, a tek onda za zabavu
 
Last edited:
  • Like
Reactions: JosipS and jessy

jessy

Well-known member
Jan 14, 2007
1,651
34
48
velika gorica
E konacno sam provozao i novu svetu kravu, nekih 300+ kilometara po austrijskim Alpama.
Motor je proizveden u 3. mjesecu ove godine, dakle skoro nov, full oprema… Pa evo moj osvrt ali i poredjenje sa novim XR koji vozim.

Novi 1250 motor je definitivno zivahniji od 1200. Rado se vrti do blokade i snaga je dostupna kroz cijeli opseg obrtaja, bez obzira u kojoj si brzini. Malo je i tisi od 1200, a i poluga mjenjaca ima kraci hod i manje lupa kod ubacivanja u 1.
Quickshifter je i dalje los. Bas grubo radi…

Ako ga poredim sa XR i subjektivnim osjecajem voznje oba motora, GS prednjaci sa udobnijim sjedistem i to je to. Oba motora u road postavci ovjesa identicno mekana, GS cak premekan, jer za moj ukus previse zvace zadnjim krajem.
Ergonomija sjedenja na oba motora, barem meni, skoro pa identicna.
Telelever na GS je super kod kocenja i neravnina, ali meni nezgodno jer pojma nemam sta se desava sa prednjim krajem.
Ono sto mi je malo bezveze na GS je kokpit - nekako je velika rupa na dijelu ispod TFT pa do keyless dugmeta. Vidis komplet ovjes naprijed. Na XR je to ljepse ususkano i oblozeno oplatama.

Sto se upravljivosti tice, GS je malo okretniji kod manevara na malim brzinama, ali se osjeti tezina i trazi vise angazmana (counter steeringa) na vecim brzinama i kod brzog prebacivanja iz nagiba u nagib, dok je XR nekako dosta laksi i ide gdje pogledas. Mozda najbolja ilustracija - GS je noz, XR je zilet.
Iako GS linearno vuce ko voz skroz do blokade i snaga je jako iskoristiva, meni je nacin kako XR razvija snagu drazi (zabavniji). A nije ni puno slabiji u nizim obrtajima, eventualno saltas jednu nize i ide ko GS.

Sve u svemu, odlican motor, ali mi je isto tako potvrdio da sam ispravno odlucio sto sam ipak kupio XR. Meni licno je bolji motor, dosta zabavniji i bolje mi lezi. Ali to je, naravno, individualno.

GS mi je nekako monoton… Moze se (javnim cestama) voziti brzo kao i XR, ali nekako je vise namijenjen za ljude koji hoce udobno da krstare, mrsko im voziti angazovano pa cak i saltati brzine, dosadila im vriska motora u obrtajima i nagli udari snage. Generalno je za smirene vozace (necu reci u zrelim godinama :) ) koji motor koriste za prvenstveno za prijevoz, putovanja, a tek onda za zabavu
Mogao bi se složiti s tobom u 79% tvrdnji, iako sam ja imao prethodni model XR a. Bio je preživčan, nisi ga mogao uopće voziti normalno, na turbo steroidima. Ponekad je to zabavno ali najčešće zamorno. Zvuk i pucanje stock auspuha izuzetno iskustvo. Udobnost 30% u odnosu na GS a. Nakon višednevnih vožnji jako zamorno, sjedalo i ovjes pretvrdi za jedan putni motor.
I navodno kvaliteta i završna obrada lošija od GS a ipak je on perjanica.
Loše bregaste, lanac bregaste se mijenja unutar 40-50000 km. cure vodene pumpe, nekoliko havarija agregata za koje sam čuo itd.
Plastike na XR u lošije kvalitete, naljepnice nisu lakirane...
Što se tiče designa XR je ljepotan naspram krave.
Prije XR a i GS a 8 god sam vozio FJR 1300 koji je vukao i odozdola i gore.
To mi sad malo fali, GS vuče dolje, gore se ništa ne dešava, a kod XR a obrnuto.
 
  • Like
Reactions: tomo3

esso_sa

Well-known member
Jun 1, 2006
1,622
543
113
Sarajevo
Mogao bi se složiti s tobom u 79% tvrdnji, iako sam ja imao prethodni model XR a. Bio je preživčan, nisi ga mogao uopće voziti normalno, na turbo steroidima. Ponekad je to zabavno ali najčešće zamorno. Zvuk i pucanje stock auspuha izuzetno iskustvo. Udobnost 30% u odnosu na GS a. Nakon višednevnih vožnji jako zamorno, sjedalo i ovjes pretvrdi za jedan putni motor.
I navodno kvaliteta i završna obrada lošija od GS a ipak je on perjanica.
Loše bregaste, lanac bregaste se mijenja unutar 40-50000 km. cure vodene pumpe, nekoliko havarija agregata za koje sam čuo itd.
Plastike na XR u lošije kvalitete, naljepnice nisu lakirane...
Što se tiče designa XR je ljepotan naspram krave.
Prije XR a i GS a 8 god sam vozio FJR 1300 koji je vukao i odozdola i gore.
To mi sad malo fali, GS vuče dolje, gore se ništa ne dešava, a kod XR a obrnuto.

Ja poredim sa novim XR, jer njega vozim. Starog nisam vozio, ali znam za sve te price koje si pomenuo. Za novog kazu da je dosta ugladjeniji, smireniji, meksi od starog, pa je tako i blizi kravi po tom pitanju. Meni je novi XR jako slican po udobnosti ovjesa GS-u, jedino je sjediste (dosta) losije. Po zavrsnoj obradi su tu negdje.
Prije XR sam imao R1200R (vodeni) i on se ponasao kako si naveo - vuce dole, ali gore mrtav. Vozio sam i GS1200 i isto se ponasao. Bio je cak tromiji od R1200R.
Ovaj novi 1250 dosta bolje vuce u odnosu na 1200, cak i u gornjoj polovici skale obrtaja. Ugodno me je iznenadio, ali sa druge strane i razocarao jer to sve radi jako linearno i smireno. To je nekima super karakteristika, ali meni je nekako dosadno. Nema tu nekih naglih eksplozija snage pa da ti izvuce smijesak kao sto to radi npr. XR
 
Last edited: