Novi GS/GSA

Moj zaključak, ako bi sada išao riješavati ovu problematiku....
1. Set za učveršćivanje.
2. Ako već mjenjaš vjetrobran uzmi ovaj. Veći od ADV.
8D2D3DE5-435F-45D9-BE9D-931AE6E16E84.jpeg

3. Treća opcija vetrobrančić. Kopču ne vidiš nakon 50 km)
Vodi računa i o materialu. Kod Wundera je čista petica👍
Imaš još od GIVI, MRA, Z-TEHNIK, AliExpress ☺️
 
Nekak sam sklon kupiti svapsko tak da nakon kratke analize naginjem prema jednoj od dvije opcije:

1. GSA original + Wunderlich Vario Ergo 3D+
2. Wunderlich Marathon with windshield reinforcement

Prva opcija mi se trenuno cini privlacnija radi kombinacije originalnog GSA vjetrobrana i fleksibilnosti micanja/vracanja tog malog dodatka. Tu me samo muci to sto TIS kaze da se nije rijesio buke bez dodatka. To znaci da bi vrlo vjerojatno non stop bio gore. Ove sezone sam odradio tek par voznji i nikad kao do sad me nije smetala buka u kacigi na brzinama oko i preko 100km/h. Razmisljam da kupim cepice za usi dok ne rijesim pitanje vjetrobrana.

Kod druge opcije se bojim da po velikim vrucinama ne ostanem skroz bez zraka u najnizoj poziciji. Zato zlata vrijedi cuti ovo barem ovak iz prve ruke, a idealno bi bilo probati.

E, da. Mali dodatak za opciju 2. Mozda krenem bas tim putem i probam jer Wunderlich daje opciju vracanja vjetrobrana unutar 60 dana uz puni povrat novca bez obzira na razlog vracanja! Kupim i probam pa vratim, ako mi se ne svidi.
 
Aha, ok. Znaci kod tebe je kombinacija GSA vjetrobran plus onaj Wunderlich dodatak?
GSA vjetrobran i stari Puig vjetrobrančić kojeg prenosim sa motora na motor. Prednost je da ga mogu podešavati po visini i nagibu pa je lako pronaći optimalan položaj. Ljeti ga skidam jer blokira previše vjetra pa donja ventilacija na kacigi loše radi, a taj problem i tebe čeka jer ako nema buke nema ni zraka...

Wunderlichtov Marathon ljudi jako hvale, navodno je savršen, ali ne možeš znati hoće li tebe zadovoljiti dok ne probaš.
 
Thnx :)

Gdje si kupovao GSA vjetrobran? Nesto od ovoga?



 
Last edited:
Kak si zadovoljan? Jel osjetna razlika ili ti je ostalo buke u kacigi i turbulencija?


@ GLES, cini mi se zanimljivo rjesenje. Potrazit cu taj dodatak na Wunderlich websiteu da vidim cijene i koju recenziju na Youtubeu. Jel tebi smeta alu kopca vidmo polju? S visinom smo tu negdje.

@ zokx, imas link na MRA da ne lutam, ako ima vise modela? I na taj MRA si dodatno stavio ovaj dodatak sto i GLES ima?

Ovaj MRA koji već ima na sebi spojler. https://www.mrashop.de/com/model-ba...-x-creen-with-stabilizer-vxcs-2019?c=90006546
 
Nekak sam sklon kupiti svapsko tak da nakon kratke analize naginjem prema jednoj od dvije opcije:

1. GSA original + Wunderlich Vario Ergo 3D+
2. Wunderlich Marathon with windshield reinforcement

Prva opcija mi se trenuno cini privlacnija radi kombinacije originalnog GSA vjetrobrana i fleksibilnosti micanja/vracanja tog malog dodatka. Tu me samo muci to sto TIS kaze da se nije rijesio buke bez dodatka. To znaci da bi vrlo vjerojatno non stop bio gore. Ove sezone sam odradio tek par voznji i nikad kao do sad me nije smetala buka u kacigi na brzinama oko i preko 100km/h. Razmisljam da kupim cepice za usi dok ne rijesim pitanje vjetrobrana.

Kod druge opcije se bojim da po velikim vrucinama ne ostanem skroz bez zraka u najnizoj poziciji. Zato zlata vrijedi cuti ovo barem ovak iz prve ruke, a idealno bi bilo probati.

E, da. Mali dodatak za opciju 2. Mozda krenem bas tim putem i probam jer Wunderlich daje opciju vracanja vjetrobrana unutar 60 dana uz puni povrat novca bez obzira na razlog vracanja! Kupim i probam pa vratim, ako mi se ne svidi.

Ako ćeš tako rješavati kupi samo taj spojler Wunderlich, MRA, mislim da ima i Touratech i stavi ga na original šajbu. Šajba od GSA ti neće riješiti problem, jer sam ja sa original šajbom od GSA imao isti problem sa vjetrom.
Spojler će ti gotovo sigurno riješiti taj vrtlog u gornjem dijelu kacige koji imaš zbog visine i sa original GS šajbom. Ove učvrščivaće možeš i naknadno kad vidiš koliko se šajba trese, i smeta li te to.
 
Mislis da dodam samo ovaj dodatak od Wunderlicha na postojeci vjetrobran?

 
Ako ideš samo na spojler onda uzmi neki kojega možeš podešavati po visini i nagibu....
 

Attachments

  • 36C0E17A-EDC8-41D7-9461-A749FA52605E.jpeg
    36C0E17A-EDC8-41D7-9461-A749FA52605E.jpeg
    13.7 KB · Views: 21
Da sad kupujem uzeo bi Puigov ERS i onda imaš sve, budući da u odnosu na originalni vjetrobran ide -2 pa do + 6 cm....
 
Pogledao sam filmice o Puig ERS. Fora izgleda. :) Mislis da je tih 6cm dodatnog povisenja dovoljno?

Btw, onaj Wunderlich dodatak je manji od onog sto si linkao, ali je podesiv u svim smjerovima.
 
Pogledao sam filmice o Puig ERS. Fora izgleda. :) Mislis da je tih 6cm dodatnog povisenja dovoljno?

Btw, onaj Wunderlich dodatak je manji od onog sto si linkao, ali je podesiv u svim smjerovima.
Iskreno, mislim da je to nešto što je GS trebao imati tvornički ugrađeno. +6 cm sa originalnim vjetrobranom bi trebalo biti dovoljno a uz to dobiješ punu fleksibilnost biranja položaja u vožnji.... -2 cm po ljeti u gradu ili gužvama je fantastično.
 
Mislis da dodam samo ovaj dodatak od Wunderlicha na postojeci vjetrobran?

Da. Lako uzmeš veću šajbu ako ne budeš zadovoljan, pa na nju montiraš taj isti spojler.
 
Iskreno, mislim da je to nešto što je GS trebao imati tvornički ugrađeno. +6 cm sa originalnim vjetrobranom bi trebalo biti dovoljno a uz to dobiješ punu fleksibilnost biranja položaja u vožnji.... -2 cm po ljeti u gradu ili gužvama je fantastično.

Mislim da je spojler učinkovitiji od same visine šajbe, a meni, je ovo podešavanje visine ili spuštanje ljeti potpuno nekorisni feature. Barem ovako kako je napravljeno u originalu.
 
Mislim da je spojler učinkovitiji od same visine šajbe, a meni, je ovo podešavanje visine ili spuštanje ljeti potpuno nekorisni feature. Barem ovako kako je napravljeno u originalu.
Ako sam dobro razumio post, upravo se radi o tome da se kompletni BMW-ov mehanizam mijenja Puigovim električnim mehanizmom koji je moguće koristiti u vožnji...

Za učinkovitost spojler vs vjetrobran, moguće, trebalo bi probati obije varijante!
 
Ako sam dobro razumio post, upravo se radi o tome da se kompletni BMW-ov mehanizam mijenja Puigovim električnim mehanizmom koji je moguće koristiti u vožnji...

Taj feature dizanja/spuštanja sam komentirao kao beskorisan. Jednom namjestiš i bok. Ne mogu zamisliti situaciju u kojoj bi mi to bilo korisno. Uključujući ljeto, grad, gužvu a i električni pogon gore/dole. Meni. Možda je nekome OK.
 
Taj feature dizanja/spuštanja sam komentirao kao beskorisan. Jednom namjestiš i bok. Ne mogu zamisliti situaciju u kojoj bi mi to bilo korisno. Uključujući ljeto, grad, gužvu a i električni pogon gore/dole. Meni. Možda je nekome OK.
Interesantno, ja ga dosta često koristim, primjerice dignem u najviši položaj na kiši, autoputu, predvečer kad je gomila insekata ...
Kad mi je prevruće ( grad, gužve) spustim vjetrobran u najniži položaj itd...