Novi GS/GSA

3alfa3 cita zadnji post
Ni ne treba, u zg su vec prije 3 god trazili homologaciju. Ne mislim zig na maglenkama nego uz to kao treba njima platit ovjeru da je ugradjeno po PSu.
Lakse mi ih bilo skinut tih 5 minuta
 
Ni ne treba, u zg su vec prije 3 god trazili homologaciju. Ne mislim zig na maglenkama nego uz to kao treba njima platit ovjeru da je ugradjeno po PSu.
Lakse mi ih bilo skinut tih 5 minuta
Točno to.
Dvije vidice i 2 konektora, to sam ja napravio. Neda mi se raspravljati i nervirati, skinem prije teh i stavim nakon.
Mala zanimacija još ih malo očistim prije stavljanja.
Pivica u garaži,...ugodno s korisnim.
 
proslijedjeno nadleznim institucijama. Hvala na upozorenju. I drugi put :ROFLMAO:


Jebete me vec godinama, sve 5, al niko mi nije dao pusu prije sexa. Osjecam se silovano :mrgreen:
Bunis se za pusu a izostanak lubrikanta prije penetracije ti ne smeta😂😂😂😂😂
Salu na stranu….maglenke tribaju imat E broj tj EU homologaciju a dalje je lako…..
Za sada u CS tj Hrvatske ne traze….traze izgleda samo u ZG i slicnim rubnim djelovima RH
 
E konacno sam provozao i novu svetu kravu, nekih 300+ kilometara po austrijskim Alpama.
Motor je proizveden u 3. mjesecu ove godine, dakle skoro nov, full oprema… Pa evo moj osvrt ali i poredjenje sa novim XR koji vozim.

Novi 1250 motor je definitivno zivahniji od 1200. Rado se vrti do blokade i snaga je dostupna kroz cijeli opseg obrtaja, bez obzira u kojoj si brzini. Malo je i tisi od 1200, a i poluga mjenjaca ima kraci hod i manje lupa kod ubacivanja u 1.
Quickshifter je i dalje los. Bas grubo radi…

Ako ga poredim sa XR i subjektivnim osjecajem voznje oba motora, GS prednjaci sa udobnijim sjedistem i to je to. Oba motora u road postavci ovjesa identicno mekana, GS cak premekan, jer za moj ukus previse zvace zadnjim krajem.
Ergonomija sjedenja na oba motora, barem meni, skoro pa identicna.
Telelever na GS je super kod kocenja i neravnina, ali meni nezgodno jer pojma nemam sta se desava sa prednjim krajem.
Ono sto mi je malo bezveze na GS je kokpit - nekako je velika rupa na dijelu ispod TFT pa do keyless dugmeta. Vidis komplet ovjes naprijed. Na XR je to ljepse ususkano i oblozeno oplatama.

Sto se upravljivosti tice, GS je malo okretniji kod manevara na malim brzinama, ali se osjeti tezina i trazi vise angazmana (counter steeringa) na vecim brzinama i kod brzog prebacivanja iz nagiba u nagib, dok je XR nekako dosta laksi i ide gdje pogledas. Mozda najbolja ilustracija - GS je noz, XR je zilet.
Iako GS linearno vuce ko voz skroz do blokade i snaga je jako iskoristiva, meni je nacin kako XR razvija snagu drazi (zabavniji). A nije ni puno slabiji u nizim obrtajima, eventualno saltas jednu nize i ide ko GS.

Sve u svemu, odlican motor, ali mi je isto tako potvrdio da sam ispravno odlucio sto sam ipak kupio XR. Meni licno je bolji motor, dosta zabavniji i bolje mi lezi. Ali to je, naravno, individualno.

GS mi je nekako monoton… Moze se (javnim cestama) voziti brzo kao i XR, ali nekako je vise namijenjen za ljude koji hoce udobno da krstare, mrsko im voziti angazovano pa cak i saltati brzine, dosadila im vriska motora u obrtajima i nagli udari snage. Generalno je za smirene vozace (necu reci u zrelim godinama :) ) koji motor koriste za prvenstveno za prijevoz, putovanja, a tek onda za zabavu
 
Last edited:
  • Like
Reactions: JosipS and jessy
E konacno sam provozao i novu svetu kravu, nekih 300+ kilometara po austrijskim Alpama.
Motor je proizveden u 3. mjesecu ove godine, dakle skoro nov, full oprema… Pa evo moj osvrt ali i poredjenje sa novim XR koji vozim.

Novi 1250 motor je definitivno zivahniji od 1200. Rado se vrti do blokade i snaga je dostupna kroz cijeli opseg obrtaja, bez obzira u kojoj si brzini. Malo je i tisi od 1200, a i poluga mjenjaca ima kraci hod i manje lupa kod ubacivanja u 1.
Quickshifter je i dalje los. Bas grubo radi…

Ako ga poredim sa XR i subjektivnim osjecajem voznje oba motora, GS prednjaci sa udobnijim sjedistem i to je to. Oba motora u road postavci ovjesa identicno mekana, GS cak premekan, jer za moj ukus previse zvace zadnjim krajem.
Ergonomija sjedenja na oba motora, barem meni, skoro pa identicna.
Telelever na GS je super kod kocenja i neravnina, ali meni nezgodno jer pojma nemam sta se desava sa prednjim krajem.
Ono sto mi je malo bezveze na GS je kokpit - nekako je velika rupa na dijelu ispod TFT pa do keyless dugmeta. Vidis komplet ovjes naprijed. Na XR je to ljepse ususkano i oblozeno oplatama.

Sto se upravljivosti tice, GS je malo okretniji kod manevara na malim brzinama, ali se osjeti tezina i trazi vise angazmana (counter steeringa) na vecim brzinama i kod brzog prebacivanja iz nagiba u nagib, dok je XR nekako dosta laksi i ide gdje pogledas. Mozda najbolja ilustracija - GS je noz, XR je zilet.
Iako GS linearno vuce ko voz skroz do blokade i snaga je jako iskoristiva, meni je nacin kako XR razvija snagu drazi (zabavniji). A nije ni puno slabiji u nizim obrtajima, eventualno saltas jednu nize i ide ko GS.

Sve u svemu, odlican motor, ali mi je isto tako potvrdio da sam ispravno odlucio sto sam ipak kupio XR. Meni licno je bolji motor, dosta zabavniji i bolje mi lezi. Ali to je, naravno, individualno.

GS mi je nekako monoton… Moze se (javnim cestama) voziti brzo kao i XR, ali nekako je vise namijenjen za ljude koji hoce udobno da krstare, mrsko im voziti angazovano pa cak i saltati brzine, dosadila im vriska motora u obrtajima i nagli udari snage. Generalno je za smirene vozace (necu reci u zrelim godinama :) ) koji motor koriste za prvenstveno za prijevoz, putovanja, a tek onda za zabavu
Mogao bi se složiti s tobom u 79% tvrdnji, iako sam ja imao prethodni model XR a. Bio je preživčan, nisi ga mogao uopće voziti normalno, na turbo steroidima. Ponekad je to zabavno ali najčešće zamorno. Zvuk i pucanje stock auspuha izuzetno iskustvo. Udobnost 30% u odnosu na GS a. Nakon višednevnih vožnji jako zamorno, sjedalo i ovjes pretvrdi za jedan putni motor.
I navodno kvaliteta i završna obrada lošija od GS a ipak je on perjanica.
Loše bregaste, lanac bregaste se mijenja unutar 40-50000 km. cure vodene pumpe, nekoliko havarija agregata za koje sam čuo itd.
Plastike na XR u lošije kvalitete, naljepnice nisu lakirane...
Što se tiče designa XR je ljepotan naspram krave.
Prije XR a i GS a 8 god sam vozio FJR 1300 koji je vukao i odozdola i gore.
To mi sad malo fali, GS vuče dolje, gore se ništa ne dešava, a kod XR a obrnuto.
 
  • Like
Reactions: tomo3
Mogao bi se složiti s tobom u 79% tvrdnji, iako sam ja imao prethodni model XR a. Bio je preživčan, nisi ga mogao uopće voziti normalno, na turbo steroidima. Ponekad je to zabavno ali najčešće zamorno. Zvuk i pucanje stock auspuha izuzetno iskustvo. Udobnost 30% u odnosu na GS a. Nakon višednevnih vožnji jako zamorno, sjedalo i ovjes pretvrdi za jedan putni motor.
I navodno kvaliteta i završna obrada lošija od GS a ipak je on perjanica.
Loše bregaste, lanac bregaste se mijenja unutar 40-50000 km. cure vodene pumpe, nekoliko havarija agregata za koje sam čuo itd.
Plastike na XR u lošije kvalitete, naljepnice nisu lakirane...
Što se tiče designa XR je ljepotan naspram krave.
Prije XR a i GS a 8 god sam vozio FJR 1300 koji je vukao i odozdola i gore.
To mi sad malo fali, GS vuče dolje, gore se ništa ne dešava, a kod XR a obrnuto.

Ja poredim sa novim XR, jer njega vozim. Starog nisam vozio, ali znam za sve te price koje si pomenuo. Za novog kazu da je dosta ugladjeniji, smireniji, meksi od starog, pa je tako i blizi kravi po tom pitanju. Meni je novi XR jako slican po udobnosti ovjesa GS-u, jedino je sjediste (dosta) losije. Po zavrsnoj obradi su tu negdje.
Prije XR sam imao R1200R (vodeni) i on se ponasao kako si naveo - vuce dole, ali gore mrtav. Vozio sam i GS1200 i isto se ponasao. Bio je cak tromiji od R1200R.
Ovaj novi 1250 dosta bolje vuce u odnosu na 1200, cak i u gornjoj polovici skale obrtaja. Ugodno me je iznenadio, ali sa druge strane i razocarao jer to sve radi jako linearno i smireno. To je nekima super karakteristika, ali meni je nekako dosadno. Nema tu nekih naglih eksplozija snage pa da ti izvuce smijesak kao sto to radi npr. XR
 
Last edited:
Ekipa, da li je netko naknadno ugrađivao quick shifter (iliti shift assist) na GS 1200 LC između 2013 - 2016 i ako da, da li se time dobilo što na mekoći mjenjača, osim naravno što je kuplung postao suvišan u većini mijenjanja brzina ?
 
QS ne mijenje ništa u mjenjaču. To je samo elektronika, koja prekida paljenje, da lakše preskaču zupčenici ali samo bez upotrebe kuplunga.
Mjenjač ostaje isto dvrd. Kuplung nije suvišan u većini mijenjanja brzina. QS koristim isključivo za brzo ubrzavanje prilikom preticanja, ostalo uvjek kuplung.
Ili misliš mjenjanje brzine bez kuplunga sa i bez QS? Onda je nekakva razlika.
 
Ekipa, da li je netko naknadno ugrađivao quick shifter (iliti shift assist) na GS 1200 LC između 2013 - 2016 i ako da, da li se time dobilo što na mekoći mjenjača, osim naravno što je kuplung postao suvišan u većini mijenjanja brzina ?
Ja ga imam na 2015. tvornički ugrađenog. Na zadnjem servisu mi je Igor Motorkotači radio update softwarea koji je bio predviđen za moj motor i quickshifter šalta malo drugačije, odnosno uglađenije. Ja ga redovito koristim kod ubrzavanja i sasvim sam zadovoljan kako radi. Kod ubacivanja u nižu je malo grublji ali to toliko ni ne koristim. Jedina zamjerka na mjenač mi je šaltanje prve brzine, odnosno taj početni klank. Ostale brzine i sa i bez quickshitera se šaltaju ok.
 
Ekipa, da li je netko naknadno ugrađivao quick shifter (iliti shift assist) na GS 1200 LC između 2013 - 2016 i ako da, da li se time dobilo što na mekoći mjenjača, osim naravno što je kuplung postao suvišan u većini mijenjanja brzina ?

Za quickshifter ti je preduslov da ga ECU motora podrzava (npr da se moze kodirati opcija), plus ti treba senzor koji ide na pedalu za saltanje i naravno instalacija do tog senzora. Iskreno mislim da BMW to bas i nije ostavio onako pripremljeno za retrofit… Ali najbolje da odes u BMW servis pa da ti po broju sasije izvuku sta se moze naknadno ugraditi.
I mjenjac se kod saltanja i dalje ponasa isto po pitanju mekoce, samo sto imas opciju saltanja bez kvacila, ali na GS-u ni to nije bas “k’o mlijeko”, posebno kad se salta iz 1 u 2 ili na (pre)niskim obrtajima
 
Hvala obojici na odgovorima. Upravo sada mi je motor na servisu u Tomiću Zagreb pa sam razmišljao ako mi nakon provjere jave da se na moj GS 2013. može ugraditi quick shifter, da ga i ugradim,. Potajno sam se nadao da bi se time ublažio i onaj početni "klang" kod šaltanja u prvu brzinu, kao i lakše traženje neutrala nakon zaustavljanja., no ako se po tom pitanju ništa na bolje ne mijenja, onda mislim da ću tih 500-tinjak ojra zadržati u džepu.
 
Hvala obojici na odgovorima. Upravo sada mi je motor na servisu u Tomiću Zagreb pa sam razmišljao ako mi nakon provjere jave da se na moj GS 2013. može ugraditi quick shifter, da ga i ugradim,. Potajno sam se nadao da bi se time ublažio i onaj početni "klang" kod šaltanja u prvu brzinu, kao i lakše traženje neutrala nakon zaustavljanja., no ako se po tom pitanju ništa na bolje ne mijenja, onda mislim da ću tih 500-tinjak ojra zadržati u džepu.
Ostavi te ojre u džepu ,sa ili bez QS ćeš tražit ler ko i dosad ;)
 
Ekipa, da li je netko naknadno ugrađivao quick shifter (iliti shift assist) na GS 1200 LC između 2013 - 2016 i ako da, da li se time dobilo što na mekoći mjenjača, osim naravno što je kuplung postao suvišan u većini mijenjanja brzina ?
Ja sam naknadno ugrađivao na bivši GSA 1200 2014. i mislim da je to jedno od boljih ulaganja. Kad svladaš početnu tehniku i osjećaj QS je must have. Brža vožnja zpod opterećenjem, uzbrdo, serpentine.. sve se mijenja na puno bolje. Šaltaš više, niže, sve do kraja. Kad se izvježbaš idu niže do prve i kod zaustavljanja i nema više udarca. GS traži malo čvršči pritisak i moraš to prelomit u glavi/nozi, i onda je opcija bez koje vožnja nije više to. Čvrsti klik koji osjetiš. XR je npr. puno mekši ali meni ima neki gumeni neodređeni feeling pod nogom. Kad pređeš sa GS imaš osjećaj da će se poluga svinuti kad stisneš. Ja bi svakako uložio u QS