Novi nikasil za cilindar (restauracija Tomos)

toecutter

Well-known member
U fazi restaruracije mog APN-a sa mašinom od CTX-a odlučio sam se za obnovu cilindra, odnosno slanje na izradu novog nikasila.

Našao sam dvije firme koje to rade. Jedna u Njemačkoj i jeda u Italiji. Odlučio sam se za ovu u Italiji jer su povoljniji.

Moj cilindar je na CTX-u bio u voznom stanju no imao je dosta riseva po sebi. Odradili su mi bušenje sa 46 na 48 i izradili novi nikasil.
U tom procesu je stradala boja pa ću ga na novo i ofarbati. Izrada meni izgleda OK. Vide se tragovi od honovanja, no valjda je to u redu.

Sama usluga nikasila je 150 eura i računajte još 50 eura poštarine u oba smjera.
Ako treba nešto variti to je još 50 eura. Bušenje nisu računali (u Njemčkoj se to plaća još 50 eura).
Trebalo je ukupno 5 tjedana da cilindar dođe tamo, obradi se i vrati meni kući.


Uglavnom ako nekome zatreba, evo vam kontakt:
Cylindar line Srl
Strada Biscie 6
43044 Lemignano di Collecchio (Parma)
Italia
email: [email protected]

Evo nadam se da će nekome pomoći.

Sretno i long live Tomos !!
 
To se možda moglo samo izbušiti na 48, pošto CTX ima gusani cilindar za razliku od E90. Možda sam u krivu, nisam imao CTX-a ali eto. Ok, toliko povećanje provrta možda bi rezultiralo mekšim površinskim slojem pošto bi se skinuo cementirani dio, tako da ovo ima i smisla, ali to si vjerojatno već sam procijenio pošto si se odlučio na taj korak. Uglavnom, sretno u vožnji, Tomos ima posebno mjesto u srcima mnogih bajkera pa tako i mojem. ;)
 
CTX ima kao i E90 aluminijski cilindar obložen s nikasilom. Nisam ga trebao provrtati, mogao sam samo nikasil obnoviti (jer nisu bili jako duboki risevi), no već kada sam to radio odlučio sam i povećati promjer...sada je 90cc :)
 
  • Like
Reactions: ikral
Onda me je zbunilo što je na CTX-u crne boje nasuprot neobojanog na Elektronki. Učim dok sam živ.