Novi opoziv za R 1200 / 1250 GS

Vjerujem da većina tvornica, osobito automobilskih, ima neku vrstu podjela ovisno na koje tržište vozilo ide, i da definitivno nije ista stvar kvalitete i komponenti ovisno na koje tržište vozilo ide. Nerijetko se može vidjeti i u kojekakvim stranim oglasnicima, osobito njemačkim, gdje za neki njemački auto piše "deutscheswagen" ili nešto slično, govoreći da je konkretno vozilo rađeno baš za njemačko tržište - e sad, znam što to znači, no znam i da će biti nevjernih koji će reći da je auto = auto i da razlika nema...

Od kolege je mama živjela preko 30 godina u Munchenu i njezin drugi muž je radio u BMW-u, te je više puta u privatnim razgovorima rekao kako nije ista kvaliteta izrade automobila za njemačko ili dansko ili belgijsko tržište, ili za npr. "Balkan", Tursku ili Afriku... dapače, auti za "naša" tržišta se rade ponedjeljkom ili petkom i subotom, jer su tvornički psiholozi rekli da je tada koncentracija radnika najmanja, pa je i mogućnost pogreške u radu veća, a taj rizik onda prebacuju na vozila za tržišta koja nisu toliko "zahtjevna".... Ista spika vrijedi i za Mercedes u Stuttgartu... Naravno, za vozila - osim razlike u kvaliteti za pojedina tržišta - ima i razlika u homologacijskim normama, kao i kvaliteti izrade ili debljini lima - osobito za sve što ide preko bare kod Amera, gdje to i nije na EU razini...

Tako da osobno ne znam, ali me ne bi čudilo da moguće nekakve razlike i postoje i u kvaliteti izrade kod motocikala (mada je to puno manje vjerojatno nego kod automobila), decidirano je teško tvrditi išta, u biti je sve moguće, ali i ne mora biti...
 
Evo npr.
Kada je fiat počeo izvozit abartha 500 u USA, naravno, oni vole automatik, tako da je išao abarth sa onim usranim dualogicom, kada je to počelo crkavat, oni su im vratili sva auta.
Fiat uzme i ugradi aisin torqkovnerter mjenjač, sad imamo abarth 500 kod nas sa usranim dualogic, a u usa sa aisin.
Kada je fauve počeo u kini valjat male benzince sa suvim kvačilom deesgej, te je to počelo krepavat/neradit kako treba, imamo u kini golfa 1,5 tsi sa aisin 8 brzina torqkonverter, a u evropu usrani deesgej.