Novi opoziv za R 1200 / 1250 GS

Meni samo nije jasno zašto su se odlučili na "adventure" kao GS motor staviti CAN bus tehnologiju, mjesto klasičnog "žbuna" kablova (Kabelbaum)??? Pa kad ti nešto na tome ode u nekakvom Kazahstanu ili Namibiji, možeš se doslovno samo slikati? Osim ako si milijarder pa možeš pozvati BMW servisera da ti dođe popraviti motor u vukohebini helikopterom. Klasično ožićenje se ipak dalo (sa nešto znanja) pokrpiti i sa mjernim instrumentom, a dosta nas ima i GS-911, i ako si u koferima imao rezervnu "crnu kutiju" elektronike - CDI , regler, releje, pick up, mogao si uz pomoć auto električara (ili da se sam snađeš, tko se razumije), nastaviti put.
Omasio si fudbal..
Vecina ih se vozi po crnogorskom primorju, od kuce do kafane, pa do banke i nazad. U croxicama, maskirnim 3kvarta gacama, paul and shark polo majicama i flip up kacigama.
Isto se odnosi na nase primorje.
Eu avanturisti, umirovljeni zubari, arhitekti, odvjetnici i slicni se avanturisticki voze u krdima od 5 na vise po autocesti od Beca do Dbk ili ako su vece avanturisticke duse onda cak i do Grcke. Tamo se sve na tim putevima za po ure nadje za popraviti ili zamjeniti. Cijena nije problem
 
Ja ne vidim problem u tome. Motor nije potreba nego gust i zato se motor kupuje srcem a ne glavom. Ljudima se svidja GS i hoce ga voziti do kafane, a neke duge ture im nisu zanimljive i ne zele ih raditi. Vjerujem da 80% motorista nikada ne napravi turu duzu od 300km odjednom, a da ne pricamo o tim "Paris-Dakar" po kojima bi se po vama GS morao voziti.
 
Ja ne vidim problem u tome. Motor nije potreba nego gust i zato se motor kupuje srcem a ne glavom. Ljudima se svidja GS i hoce ga voziti do kafane, a neke duge ture im nisu zanimljive i ne zele ih raditi. Vjerujem da 80% motorista nikada ne napravi turu duzu od 300km odjednom, a da ne pricamo o tim "Paris-Dakar" po kojima bi se po vama GS morao voziti.
Slazem se. Svakom svoje.
Medjutim, mozgovi su isprani da se ne moze sa nicim drugim vozit dalje od 800m i da nista drugo ne valja. Tesko je provest par ura oko drugih bajkova, ergonomije i setupa. Lakse je dat pare za putni enduro.
Sad je jos i trend tih enduro putnih motora i imas 1plus1 .
 
Tu sva priča staje. Mara i krivi kurac.
Pa da. I tako je kod 90% pljuvaca i mrzitelja GS-a i svega GS-ovskog.
Nikada nisam skuzio to pobornistvo brendova i mrznju istih. Nije da ja proizvodim Kawasaki, Suzuki ili BMW kod sebe u garazi pa da ga moram na svakom koraku gorljivo uzdizati u nebo a sve ostalo pljuvati. Vozim ono sto mi se u tom trenutku svidja i sto imam, bio to BMW GS ili Kymco skuter. Ne znaci da je sve ostalo radi toga lose i smece.
 
Ja ne vidim problem u tome. Motor nije potreba nego gust i zato se motor kupuje srcem a ne glavom. Ljudima se svidja GS i hoce ga voziti do kafane, a neke duge ture im nisu zanimljive i ne zele ih raditi. Vjerujem da 80% motorista nikada ne napravi turu duzu od 300km odjednom, a da ne pricamo o tim "Paris-Dakar" po kojima bi se po vama GS morao voziti.

Kako kome, meni je motor osnovno prijevozno sredstvo, a auto samo zimi, kad je snijeg, led i baš kiša kao iz kabla pljušti, i da prevezem nešto što ne može stati na motor. I upravo zato volim motore koje je relativno lako osposobiti da se može nastaviti put, a da mi nije potreban superkvalificirani mehatroničar.

Jednom mi je ovaj R 80 stao, vidim ne radi pokazivač praznog hoda. Direktno sam na jedan od kontakata prekidača (kod poluge mjenjača) doveo žicom sa krokodil klemama masu i nastavio put. Hajde to probaj sa današnjim GS-om

on_r_810.jpg
 
  • Like
Reactions: s2r
Bmw bar zove opozive a Yamaha nece da prizna njihovu gresku kada su se magneti na rotoru odljepivali i radili stetu u motoru. Lijepo rodjo ti plati 3800 kuna rotor i moli boga da nije gdje u masinu otislo

Al zato za gluposti doma dobiješ kuvertu... stražnji katadiopter možda nije u skladu sa EU propisima... moguće da na naljepnici na okviru ispod volana stoji upisan broj šasije drukčiji od onog koji je ugraviran u okviru ispod stražnjeg sjedala...

Za ovog prvog sam čak dvaput bio dobio kuvertu.

Za to da ručica kočnice može biti sa greškom i puknuti prilikom korištenja nisam ni dobio. Vidio sasvim slučajno na stranicama EU komisije kad sam nešto drugo gledao, jedna serija je bila sa tom greškom... i naravno trebalo je promijeniti
 
  • Like
Reactions: SpoRRi
Kako kome, meni je motor osnovno prijevozno sredstvo, a auto samo zimi, kad je snijeg, led i baš kiša kao iz kabla pljušti, i da prevezem nešto što ne može stati na motor. I upravo zato volim motore koje je relativno lako osposobiti da se može nastaviti put, a da mi nije potreban superkvalificirani mehatroničar.

Jednom mi je ovaj R 80 stao, vidim ne radi pokazivač praznog hoda. Direktno sam na jedan od kontakata prekidača (kod poluge mjenjača) doveo žicom sa krokodil klemama masu i nastavio put. Hajde to probaj sa današnjim GS-om

on_r_810.jpg
Pozovem Adac i odvezu motor u servis ili meni u garazu gdje dijagnostikom nadjem kvar, narucim dio i popravim.
To je isto kao da pricam da je moja baba pekla kruh i ugasila joj se vatra, ona je upalila i ispekla kruh pa bismo zato morali svi imati sporet na drva kuci ako nestane struje da ne umremo od gladi.
Svjestan si da zivimo u 2022goj godini i da je malo glupo zaliti za proslim vremenima jer se neki ne znaju prilagoditi?
 
Pozovem Adac i odvezu motor u servis ili meni u garazu gdje dijagnostikom nadjem kvar, narucim dio i popravim.
To je isto kao da pricam da je moja baba pekla kruh i ugasila joj se vatra, ona je upalila i ispekla kruh pa bismo zato morali svi imati sporet na drva kuci ako nestane struje da ne umremo od gladi.
Svjestan si da zivimo u 2022goj godini i da je malo glupo zaliti za proslim vremenima jer se neki ne znaju prilagoditi?

Pa imam dijagnostiku i na sadasnjem motoru (isti GS-911 koji ide i na R 1100 modele), i ABS, i Motronic. Ali pošto nema CAN BUS - gdje nema "žbuna" kablova, već samo jedan koji vezuje kompjuter sprijeda i kompjuter pozada, još uvijek se dosta stvari da riješiti jednostavnim preklemavanjem žica i na slične priručne načine. Pogotovu važno u gradu i državi gdje su oni koji se stvarno razumiju u BMWe česti koliko i zubi u kokoške (pogotovu jer BH policije nisu imali K seriju, već samo R i F). Zato za bilo šta kompliciranije, vozi Zlatku u Solin
 
Omasio si fudbal..
Vecina ih se vozi po crnogorskom primorju, od kuce do kafane, pa do banke i nazad. U croxicama, maskirnim 3kvarta gacama, paul and shark polo majicama i flip up kacigama.
Isto se odnosi na nase primorje.
Eu avanturisti, umirovljeni zubari, arhitekti, odvjetnici i slicni se avanturisticki voze u krdima od 5 na vise po autocesti od Beca do Dbk ili ako su vece avanturisticke duse onda cak i do Grcke. Tamo se sve na tim putevima za po ure nadje za popraviti ili zamjeniti. Cijena nije problem
Europljani na duze ture obicno idu sa autom a GS na prikolici..ili sa kamionom posalju krdo gejsova a oni avionom za spaniju..dole se malo vozikaju i opet avionom nazad..to je sad trend
 
  • Like
Reactions: s2r and Mocippaldi
Europljani na duze ture obicno idu sa autom a GS na prikolici..ili sa kamionom posalju krdo gejsova a oni avionom za spaniju..dole se malo vozikaju i opet avionom nazad..to je sad trend
Slikao sam kamp kucicu kraj macole, nazad prikeljen gs i skuter. Majke mi evo. Ima 2 g od toga.