Pa to je zapravo postao uobičajen prizor. Kamper + GS, ili SUV + GS na prikolici.
Pa R 80 GS ili R 100 GS je i bilo bolje od ičeg što sad prave. Jedino falio ABS. Sa tim bi se usudio i na kraj svijeta
Samo sto nitko nece da prizna. A jeb'ga, takav smo narod...Svi bi (OK, uglavnom ), da se može.
Pa dosta ljudi se odluči motor pretransportirati i "auto vlakom" npr sa sjevera Njemačke do Španjolske, Italije ili Villacha u Austriji, upravo da bi izbjegli duge monotone vožnje na Autobahnu. I ja sam radije išao trajektom iz Splita za Anconu s motorom, nego da se mrcvarim vožnjom preko IstreDa vidio sam i ja par puta GS na prikolici.. A dobro secondo gusti. Svak radi sta hoce. Jebiga netko tako ucini zbog toga sto vozi zenu i djecu skupa a netko mozda nije fizicki sposoban zbog iks ipsilon razloga prevaliti veliki put na motoru. A na kraju svi se mi rugamo takvima a vozimo motor na posao i do butige (ducana) tako daaa 🤣🤣🤣
Je li došlo obavještenje za još jedan recall?
Moguća hrđa u kardanu:
BMW servisna kampanja. Budući da kardan može zarđati na "funkcionalno relevantnim tačkama" i u ekstremnim slučajevima doči do potpunog ispada, BMW trenutno priprema veliku kampanju pregleda i servisa. U sklopu sljedeće posjete servisu, širom svijeta 440.000 R 1200/1250 GS uključujući Adventure iz 2013. godine (tip K50/51/52) treba provjeriti na moguća oštećenja i poboljšati ugradnjom otvora za ventilaciju u kardanski tunel. Ako se provjerom otkrije kvar kao što je preveliki zazor ili čak klizanje zubčanika, kardansku osovinu se mora zamijeniti. Ventil za odzračivanje, koji je standardno ugrađen u nove mašine od oktobra 2021. godine, će se u svakom slučaju ugraditi. Provjera i dogradnja kardana traje oko 45 minuta i besplatna je za vlasnike. Ako je potrebno zamijeniti kardansku osovinu, a garancija je istekla, prema BMW-u, može se zamjeniti dobrom voljom proizvođača.
E,neznas sta si propustio...ja sam isao sve okolnim cestama,preko Istre...Italie...super su panorame...stigao sam do Rima,Firence...,divota tih sela i prirode...neki sitan komad-dva sam isao auto-putem,jer me odnilo...ali izbjegavam to maximalno...nazad na Genovu...bila je to djirada od nekih tjedan dana...Pa dosta ljudi se odluči motor pretransportirati i "auto vlakom" npr sa sjevera Njemačke do Španjolske, Italije ili Villacha u Austriji, upravo da bi izbjegli duge monotone vožnje na Autobahnu. I ja sam radije išao trajektom iz Splita za Anconu s motorom, nego da se mrcvarim vožnjom preko Istre
Dapače, bio sam ugodno iznenađen što su mi ponudili zamijeniti ga iako kao i kod tomo3 nije bilo nikavih naznaka da treba. Isto je 2015. i očito su iz nekog razloga odlučili mijenjati.Slažem se da imaju problem i nije očekivano od Njemaca da inžinjeri ne mučnu glavom i riješe ga. S druge strane,zaista moram priznati, zato i imam BMW jer koji drugi proizvođač, ti hoće nakon toliko vremena promjeniti,ne mali dio. Koliko se da iz posta razumjeti, nije da si se previše žalio na problem s kardansko(možda nisam dobro razumio post) ali svakako hvale vrijedno od BMW. Nisu me uvjerili da drugi proizvođači tako lako mijenjaju u garanciji ili izvan.
Osobno, pisao sam na forumu,pa ću kratko, na motoru kupljenom od pretržca,iz Italije, na prvom mom posjetu BMW servisu, napravili sve servisne akcija na modelu, a motor je bio 2009 a ja ga dovezao u servis,lagati ću sad ali 2015-16. Sve po broju šasije, promijenili, bez obzira koji sam bio vlasnik po redu. Bez obzira na sve probleme/nedostatke koje kao i svaki drugi motor imaju ,tu su me(BMW) kupili.
Kad imaš ADV, off road nam je jednako bitan kao i sex.Moram da dam doprinos temi. BMW mi je omiljena marka.
Avanturistički BMW od cetvrt tone je pogodan za “OFF ROAD” koliko i riba od 100 kila za seks. Nije nemoguće, ali je teško izvodljivo i mogućnosti su limitirane.
Ne kontaš. Meni se ne mrcvari kroz moju državu Bosnu da prvo DOĐEM do, recimo, Rijeke. Zbog rupa po cestama, zbog radara i kamera itd. Sarajevo-Split mi je"kućna ruta", znam je napamet. Ukrcam motor na trajekt i probudim se u Anconi odmoranE,neznas sta si propustio...ja sam isao sve okolnim cestama,preko Istre...Italie...super su panorame...stigao sam do Rima,Firence...,divota tih sela i prirode...neki sitan komad-dva sam isao auto-putem,jer me odnilo...ali izbjegavam to maximalno...nazad na Genovu...bila je to djirada od nekih tjedan dana...
A kroz moju drzavu Hercegovinu? Nisam znao da smo se odvojili, ali evo kad vec jesmo odoh popiti nesto u to imeMeni se ne mrcvari kroz moju državu Bosnu da prvo DOĐEM do, recimo, Rijeke.
Put do Rijeke je normalno preko Bosne (ruta Travnik - Jajce - Bosanski Petrovac - Bihać pa volja ti na Veliku Kladušu ili skreneš za Plitvice.A kroz moju drzavu Hercegovinu? Nisam znao da smo se odvojili, ali evo kad vec jesmo odoh popiti nesto u to ime