Novi opoziv za R 1200 / 1250 GS

Pa to je zapravo postao uobičajen prizor. Kamper + GS, ili SUV + GS na prikolici.

Jedino što onda pretegne kampera, pa vozi na dva zadnja točka (tj po engleski wheelie), toliko je GS težak :mrgreen:

050820-Orp-Adventur-RV-WHEELIE.jpg
 
Je, pričao s Njemcem koji ga vozi. Odma mi je i demonstrirao kako se penje na trotoar koji je na ovoj lokaciji zavidne visine. A prede ko mačkica. Njegovana mačkica. (y)
 
Last edited:
Da vidio sam i ja par puta GS na prikolici.. A dobro secondo gusti. Svak radi sta hoce. Jebiga netko tako ucini zbog toga sto vozi zenu i djecu skupa a netko mozda nije fizicki sposoban zbog iks ipsilon razloga prevaliti veliki put na motoru. A na kraju svi se mi rugamo takvima a vozimo motor na posao i do butige (ducana) tako daaa 🤣🤣🤣
 
Da vidio sam i ja par puta GS na prikolici.. A dobro secondo gusti. Svak radi sta hoce. Jebiga netko tako ucini zbog toga sto vozi zenu i djecu skupa a netko mozda nije fizicki sposoban zbog iks ipsilon razloga prevaliti veliki put na motoru. A na kraju svi se mi rugamo takvima a vozimo motor na posao i do butige (ducana) tako daaa 🤣🤣🤣
Pa dosta ljudi se odluči motor pretransportirati i "auto vlakom" npr sa sjevera Njemačke do Španjolske, Italije ili Villacha u Austriji, upravo da bi izbjegli duge monotone vožnje na Autobahnu. I ja sam radije išao trajektom iz Splita za Anconu s motorom, nego da se mrcvarim vožnjom preko Istre

image-react169Big-75a821af-1257000.jpg
 
  • Like
Reactions: SpoRRi
Je li došlo obavještenje za još jedan recall?


Moguća hrđa u kardanu:

BMW servisna kampanja. Budući da kardan može zarđati na "funkcionalno relevantnim tačkama" i u ekstremnim slučajevima doči do potpunog ispada, BMW trenutno priprema veliku kampanju pregleda i servisa. U sklopu sljedeće posjete servisu, širom svijeta 440.000 R 1200/1250 GS uključujući Adventure iz 2013. godine (tip K50/51/52) treba provjeriti na moguća oštećenja i poboljšati ugradnjom otvora za ventilaciju u kardanski tunel. Ako se provjerom otkrije kvar kao što je preveliki zazor ili čak klizanje zubčanika, kardansku osovinu se mora zamijeniti. Ventil za odzračivanje, koji je standardno ugrađen u nove mašine od oktobra 2021. godine, će se u svakom slučaju ugraditi. Provjera i dogradnja kardana traje oko 45 minuta i besplatna je za vlasnike. Ako je potrebno zamijeniti kardansku osovinu, a garancija je istekla, prema BMW-u, može se zamjeniti dobrom voljom proizvođača.

YJfw6bu.jpg

Na redovnom servisu u Baumgartneru napravili mi servisnu akciju kardana. Svaki put do sada sam na godišnjem servisu tražio da ga otvore, pregledaju i podmažu. Bio je bez nekih vidljivih tragova hrđe i luftova. Svejedno su mi odobrili novi kardan. Motor je 2015. godina i ima 36.000 km.
 
  • Like
Reactions: JosoGT46
Koliko godina imaju taj problem sa kardanima,to je stvarno za popizdit...to me najvise odbilo od kupovine.
 
Slažem se da imaju problem i nije očekivano od Njemaca da inžinjeri ne mučnu glavom i riješe ga. S druge strane,zaista moram priznati, zato i imam BMW jer koji drugi proizvođač, ti hoće nakon toliko vremena promjeniti,ne mali dio. Koliko se da iz posta razumjeti, nije da si se previše žalio na problem s kardansko(možda nisam dobro razumio post) ali svakako hvale vrijedno od BMW. Nisu me uvjerili da drugi proizvođači tako lako mijenjaju u garanciji ili izvan.
Osobno, pisao sam na forumu,pa ću kratko, na motoru kupljenom od pretržca,iz Italije, na prvom mom posjetu BMW servisu, napravili sve servisne akcija na modelu, a motor je bio 2009 a ja ga dovezao u servis,lagati ću sad ali 2015-16. Sve po broju šasije, promijenili, bez obzira koji sam bio vlasnik po redu. Bez obzira na sve probleme/nedostatke koje kao i svaki drugi motor imaju ,tu su me(BMW) kupili.
 
  • Like
Reactions: zrakoplovac
Servisna podrška BMW-a je bez premca. Meni su na 1200 GSA (2015) na 150000 km promjenili kardan po nalogu iz tvornice. Po mom, ali i misljenju servisera nije bilo potrebe jer jer bio bez trunke hrđe i zazora. Motor je jednostavno bio na popisu onih na kojima se mora promijeniti kardan. Nadam se da će i ovaj zamjenski izdržati još barem toliko. Inače, pitao sam, za zamjenski je garancija dvije godine.
ŠporCki pozdraF,
Tomo
 
Samo da se nadovežem što se tiče drugih proizvođača. Pozitivno iskustvo. Konkretno gsxr 1000 k5. Znači opoziv za pojačanje rame i izmjenu prednje kočione pumpe je bio prije dosta godina. Ja sam tek 2020-e išao kod zastupnika za suzuki zato što je na redu bio veći servis. I dok su radili servis testirana je i rama, ustanovljeno je da je sve u redu, ali je svejedno stavljeno pojačanje rame i promijenjena je kočiona pumpa, besplatno, bez obzira što sam tek 2020-e došao.
 
Pa dosta ljudi se odluči motor pretransportirati i "auto vlakom" npr sa sjevera Njemačke do Španjolske, Italije ili Villacha u Austriji, upravo da bi izbjegli duge monotone vožnje na Autobahnu. I ja sam radije išao trajektom iz Splita za Anconu s motorom, nego da se mrcvarim vožnjom preko Istre
E,neznas sta si propustio...ja sam isao sve okolnim cestama,preko Istre...Italie...super su panorame...stigao sam do Rima,Firence...,divota tih sela i prirode...neki sitan komad-dva sam isao auto-putem,jer me odnilo...ali izbjegavam to maximalno...nazad na Genovu...bila je to djirada od nekih tjedan dana...
 
Slažem se da imaju problem i nije očekivano od Njemaca da inžinjeri ne mučnu glavom i riješe ga. S druge strane,zaista moram priznati, zato i imam BMW jer koji drugi proizvođač, ti hoće nakon toliko vremena promjeniti,ne mali dio. Koliko se da iz posta razumjeti, nije da si se previše žalio na problem s kardansko(možda nisam dobro razumio post) ali svakako hvale vrijedno od BMW. Nisu me uvjerili da drugi proizvođači tako lako mijenjaju u garanciji ili izvan.
Osobno, pisao sam na forumu,pa ću kratko, na motoru kupljenom od pretržca,iz Italije, na prvom mom posjetu BMW servisu, napravili sve servisne akcija na modelu, a motor je bio 2009 a ja ga dovezao u servis,lagati ću sad ali 2015-16. Sve po broju šasije, promijenili, bez obzira koji sam bio vlasnik po redu. Bez obzira na sve probleme/nedostatke koje kao i svaki drugi motor imaju ,tu su me(BMW) kupili.
Dapače, bio sam ugodno iznenađen što su mi ponudili zamijeniti ga iako kao i kod tomo3 nije bilo nikavih naznaka da treba. Isto je 2015. i očito su iz nekog razloga odlučili mijenjati.
 
Moram da dam doprinos temi. BMW mi je omiljena marka.
Avanturistički BMW od cetvrt tone je pogodan za “OFF ROAD” koliko i riba od 100 kila za seks. Nije nemoguće, ali je teško izvodljivo i mogućnosti su limitirane.
Kad imaš ADV, off road nam je jednako bitan kao i sex.
 
  • Like
Reactions: jessy
E,neznas sta si propustio...ja sam isao sve okolnim cestama,preko Istre...Italie...super su panorame...stigao sam do Rima,Firence...,divota tih sela i prirode...neki sitan komad-dva sam isao auto-putem,jer me odnilo...ali izbjegavam to maximalno...nazad na Genovu...bila je to djirada od nekih tjedan dana...
Ne kontaš. Meni se ne mrcvari kroz moju državu Bosnu da prvo DOĐEM do, recimo, Rijeke. Zbog rupa po cestama, zbog radara i kamera itd. Sarajevo-Split mi je"kućna ruta", znam je napamet. Ukrcam motor na trajekt i probudim se u Anconi odmoran
 
Lincino ... pa sta ce ti motor,ka te sve drugi vozi... :mrgreen:
 
A kroz moju drzavu Hercegovinu? Nisam znao da smo se odvojili, ali evo kad vec jesmo odoh popiti nesto u to ime :mrgreen:
Put do Rijeke je normalno preko Bosne (ruta Travnik - Jajce - Bosanski Petrovac - Bihać pa volja ti na Veliku Kladušu ili skreneš za Plitvice.

Na žalost ni u Hercegovini ceste nisu ništa bolje