Novi opoziv za R 1200 / 1250 GS

FFBikerSar

Well-known member
Je li došlo obavještenje za još jedan recall?


Moguća hrđa u kardanu:

BMW servisna kampanja. Budući da kardan može zarđati na "funkcionalno relevantnim tačkama" i u ekstremnim slučajevima doči do potpunog ispada, BMW trenutno priprema veliku kampanju pregleda i servisa. U sklopu sljedeće posjete servisu, širom svijeta 440.000 R 1200/1250 GS uključujući Adventure iz 2013. godine (tip K50/51/52) treba provjeriti na moguća oštećenja i poboljšati ugradnjom otvora za ventilaciju u kardanski tunel. Ako se provjerom otkrije kvar kao što je preveliki zazor ili čak klizanje zubčanika, kardansku osovinu se mora zamijeniti. Ventil za odzračivanje, koji je standardno ugrađen u nove mašine od oktobra 2021. godine, će se u svakom slučaju ugraditi. Provjera i dogradnja kardana traje oko 45 minuta i besplatna je za vlasnike. Ako je potrebno zamijeniti kardansku osovinu, a garancija je istekla, prema BMW-u, može se zamjeniti dobrom voljom proizvođača.

YJfw6bu.jpg
 
Prije dva tjedna sam u Grosuplju radio servis na 20.000 km i izbušili su mi rupu 10 mm na kućištu kardana i stavili taj "ventil" koji mi je do Zagreba ispao (ustvari upao unutra). Neki dan sam išao ponovo i stavili su mi drugi. To rješenje je totalno bez veze jer se radi o običnoj gumici koja izgleda poput šeširića razrezanog na vrhu tako da nakupljena voda može iscuriti van, a ne može ući unutra. Problem je što ima samo jedan rub koji ju drži da ne ispadne van ali nema ruba koji bi spriječio da ne upadne unutra pa ja sada u kućištu kardana imam već dvije takve gumice koje ne mogu izvaditi bez otvaranja kardana. 😡
Sad sam u tu rupu uataknuo komad obične tiple od 10 mm tako da baš nije skroz otvorena rupa, a ako se i nakupi vode unutra ipak može iscuriti van kroz malu rupicu.
 
  • Haha
Reactions: TREK
Bmw bar zove opozive a Yamaha nece da prizna njihovu gresku kada su se magneti na rotoru odljepivali i radili stetu u motoru. Lijepo rodjo ti plati 3800 kuna rotor i moli boga da nije gdje u masinu otislo
 
Ne mogu vjerovati da je takav drlog.
 
Bmw bar zove opozive a Yamaha nece da prizna njihovu gresku kada su se magneti na rotoru odljepivali i radili stetu u motoru. Lijepo rodjo ti plati 3800 kuna rotor i moli boga da nije gdje u masinu otislo
pa ne bih se baš složio jer uporno ne priznaju povećanu toplinu sa desne strane na adv 1200 o čemu pišu mnogi strani "nebezvezni" forumi.Što se tiče Yamahe,u pravu si.Znam za to.Sramota
 
  • Like
Reactions: SpoRRi
A pazi zadnju rečenicu:"Ako je potrebno zamijeniti kardansku osovinu, a garancija je istekla, prema BMW-u, može se zamjeniti dobrom voljom proizvođača."
Što to točno znači?Kako pogodit kad je proizvođač "dobre volje" ?o_O Ako se ne varam,Mercedes je na nekim modelima mjenjao zadnji most van garancije bez naplate.
 
A pazi zadnju rečenicu:"Ako je potrebno zamijeniti kardansku osovinu, a garancija je istekla, prema BMW-u, može se zamjeniti dobrom voljom proizvođača."
Što to točno znači?Kako pogodit kad je proizvođač "dobre volje" ?o_O Ako se ne varam,Mercedes je na nekim modelima mjenjao zadnji most van garancije bez naplate.
Progooglaj značenje njemačke riječi "Kulanz" (ovdje stoji Kulanzregelung). Ako ti proizvođač pristane nešto zamjeniti bez plaćanja iako je istekla garancija, to se kaže "aus Kulanz", dakle mjenjaju ti svojom dobrom voljom iako po pravilima nisu obavezni na to. Većinom to rade ako su svjesni da je do kvara došlo usljed tehničkoga nedostatka, tvorničke greške - kao ovdje
 
  • Like
Reactions: BARKLEY
Po meni preskup je to motor za takve konstrukcijske manjkavosti.
Platiš motor k'o Sv. Petra kajganu a hrđa k'o stara kanta??? Tjah, svakako ga više kupuju kao modni dodatak, i oni koji nikad u životu neće sići sa asfalta
 
  • Like
Reactions: Feis123
Platiš motor k'o Sv. Petra kajganu a hrđa k'o stara kanta??? Tjah, svakako ga više kupuju kao modni dodatak, i oni koji nikad u životu neće sići sa asfalta
Nije ti onaj kardan sa slike od motocikla koji je vožen u normalnim uslovima.
GS je motocikl nadprosječnog kvaliteta, već je godinama zastavni brod marke.
Ali slažem se, pretjerano je skup.
Za te novce se može napravit bolje.
 
Progooglaj značenje njemačke riječi "Kulanz" (ovdje stoji Kulanzregelung). Ako ti proizvođač pristane nešto zamjeniti bez plaćanja iako je istekla garancija, to se kaže "aus Kulanz", dakle mjenjaju ti svojom dobrom voljom iako po pravilima nisu obavezni na to. Većinom to rade ako su svjesni da je do kvara došlo usljed tehničkoga nedostatka, tvorničke greške - kao ovdje
Ovako ja to nekako tumačim: Ako je nešto tvornička greška i proizvođač napravi opoziv ("recall") onda bi trebao to ispraviti/zamjeniti bez naplate i bez obzira da li je motocikl u garanciji ili nije.Opoziv nije "rezerviran" samo za motocikle u garanciji."Kulanz" ili ti ga "dobra volja" odnosno "zbog izbjegavanja daljnih sudskih postupaka" ili "zbog dobre daljnje suradnje" bi po meni bio u situaciji da se radi o nekom dijelu koji nije u "opozivu" pa mi je otišao u ili nakon garancije (ali npr garancija to ne priznaje) ,ali će ga Bmw svejedno zamijeniti jer im je u interesu da me zadrže kao klijenta zbog ranije navedenih razloga.Čini mi se da je Bmw u ovom slučaju ispao s.......nja (montirat ćemo gumicu od dva centa,ali ako su nastala oštećenja unutar kardana to ćemo zamijeniti samo ako je "klijent kupio puno motora kod nas".Odvratno.To nije opoziv.Ali Bmw je od prije poznat kako teško priznaje tvorničku grešku https://forum.motori.hr/threads/opoziv-svih-r-1200-gs-i-gs-adventure-11-2013-06-2017.257614/ Sad gledam da Bmw ne smatra da je ovo opoziv (recall) nego "service notification":)
 
Last edited:
Imao je Bmw još opoziva.Prednja kliješta bmw gs 2019/2020. Curi tekućina dok je motor parkiran.9392 komada.Ali pazi sad.Pozivaju se svih 9392 komada,ali će kliješta zamijeniti samo onima kojima curi. A što ako curi mjesec dana nakon pregleda pa se negdje razbiješ?
 
Imao je Bmw još opoziva.Prednja kliješta bmw gs 2019/2020. Curi tekućina dok je motor parkiran.9392 komada.Ali pazi sad.Pozivaju se svih 9392 komada,ali će kliješta zamijeniti samo onima kojima curi. A što ako curi mjesec dana nakon pregleda pa se negdje razbiješ?
Uvik možeš platit dvi iljade eura i prominit o svom trošku. To je lipota vožnje benđole. Zato sad vozin Japance :mrgreen: